کد خبر: ۶۷۲۱۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

بایدن همچنان پیشتاز است

به رغم تلاش‌های ترامپ برای تضعیف نامزد دموکرات‌ها، نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که جو بایدن با ۸ امتیاز همچنان نسبت به رقیب جمهوریخواه خود در انتخابات ۲۰۲۰ پیشتاز است.
بایدن همچنان پیشتاز است
آفتاب‌‌نیوز :

براساس نتایج نظرسنجی شبکه ان بی سی و وال استریت ژورنال که در روز یکشنبه به وقت محلی منتشر شد، بایدن با ۵۱ درصد در برابر ۴۳ درصد ترامپ همچنان از شانس بیشتری در انتخابات ماه نوامبر (آبان) برخوردار است.

پیشتازی بایدن در اوایل ماه سپتامبر (شهریور) در حالی دوباره مطرح می‌شود که در نظرسنجی‌های ماه گذشته نیز وی با ۵۰ درصد در مقابل ۴۱ درصد ترامپ پیشتاز بوده است.

نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که نامزد دموکرات ها هم اکنون برخلاف ترامپ از حمایت رای دهندگان سیاه پوست، جوان میان ۱۸ تا ۳۴ و زنان برخوردار است.

پیشتازی بایدن به ترامپ در نظرسنجی‌ها در حالی مطرح می‌شود که ترامپ شب گذشته در راستای تلاش‌های خود برای تضعیف نامزد دموکرات‌ها تهدید کرد که ممکن است از طریق یک فرمان اجرایی مانع نامزدی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ شود.

ترامپ در جمع هواداران انتخاباتی خود در کارولینا شمالی بایدن را "لال ترین" نامزد انتخابات خواند و اعلام کرد که وی ممکن است با امضای یک فرمان اجرایی اجازه ندهد که بایدن در انتخابات به عنوان نامزد شرکت کند.

ترامپ بایدن را بدترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواند و مدعی شد که وی مواد مخدر مصرف می‌کند.

با توجه به اینکه اولین دور مناظرات میان بایدن و ترامپ در شبکه فاکس نیوز در ۲۹ سپتامبر (هشت مهرماه) برگزار می‌شود، ترامپ خواستار انجام آزمایش تشخیص اعتیاد توسط بایدن پیش از این مناظره شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
2
وای برما که هم وغممان انتخابات آمریکاست.یعنی ماسیاست مسقل نداریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین