کد خبر: ۶۷۲۳۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۹

توییت ظریف درخصوص گفت‌وگو در شورای روابط خارجی نیویورک

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی مهم‌ترین بخش‌های گفت‌وگوی خود با فرید زکریا را متذکر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز دوشنبه در توییتی نوشت: گفت‌وگوی صمیمانه‌ای در شورای روابط خارجی داشتم. تاکید کردم که آمریکا با شکستش در شورای امنیت سازمان ملل به طور کامل به انزوا کشیده شده، نتیجه انتخابات آمریکا برای ایران تفاوتی ندارد، تنها راه هر رئیس‌جمهوری در آمریکا جلب اعتماد برای ورود مجدد به برجام بوده و ایران همیشه برای گفت‌وگوهای منطقه‌ای آماده است.

محمدجواد ظریف در بخشی از گفت‌وگوی مجازی خود با فرید زکریا در شورای روابط روابط خارجی تصریح کرده بود: برجام همچنان زنده است. شورای امنیت نشان داد که برجام زنده است. شورای امنیت نشان داد که آمریکا در جهان منزوی شده است. دولت ترامپ از سیاست قدرت و قلدری برای نابودی توافق استفاده کرد، حال دولت بعدی می‌خواهد از زورگویی برای بازگشت به توافق استفاده کند. ما زیر بار زور نمی‌رویم.

توییت ظریف درخصوص گفت‌وگو در شورای روابط خارجی نیویورک

وزیر خارجه کشورمان در خصوص تحریم‌های اعمالی جدید اظهار کرد: این تحریم‌ها مسئله تازه‌ای نیستند و تاثیر مهمی بر روی ایران نخواهند گذاشت. آمریکا تمام فشاری که می‌توانست را علیه اعمال کرده است. آمریکا امیدوار بود که این فشارها مردم ما را به زانو دربیاورند اما این اتفاق نیفتاد. برای همین آن‌ها برجام را تضعیف و فشار حداکثری را اعمال کردند، برای همین قطعنامه‌ای را به شورای امنیت بردند و مکانیسم به اصلاح "بازگشت تحریم‌ها" را فعال کردند. آن‌ها شکست خوردند و حال می‌گویند هرکس که قطعنامه شورای امنیت را اجرا نکند، تنبیه می‌کنند. آمریکا تنها به این نوع دموکراسی جهانی باور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
هموطن
|
United States of America
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
این توییت کردن چیه که مد شده سرتا سر دنیا هر کسی هر صحبت رسمی رو میاد توییت میکنه اگه هم گندش در امد سریع پاکش میکنه میگه من نبودم حرفی صحبتی دارید بصورت رسمی بیان کنید پاشم وایستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
جناب ظریف از شما بعید است که فرمودید نتیجه انتخابات آمریکا برای ما تفاوت ندارد.چندروز پیش مقاله ای در آفتاب درباره تاثیرتفاوت افراد درحکومت .لطفا آن را ملاحظه بفرماییدآقای ظریف فرزندتان را بفرستید مدرسه دولتی نه غیرانتفاعی و... یعنی میفرمایید احمدی نژاد با خاتمی فرقی نداشت؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین