کد خبر: ۶۷۲۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

کتاب هشت بهشت دریچه‌ای برای گردشگری تهران

با نزدیک شدن به 14مهرماه روز تهران، بسیاری از صاحبان قلم تلاش می کنند تا به استقبال گرامی داشت پایتخت ایران بروند. یکی از این مواردکتاب هشت بهشت تهران The image of 8 Paradises on the screen of Imagination نوشته مریم جعفری حصارلو است.
آفتاب‌‌نیوز :

مریم جعفری حصارلو نویسنده، کارگردان و منتقد تئاتر است. وی بیش از این کتاب‌هایی همچون چراغ قلبت را روشن کن(کتاب آموزش تئاتر برای کودکان و نوجوانان)، 110 مطلب از یک خبرنگار، بازگشت از منا(return from mena)، پروانه‌ها در تاریکی می میرند و.... را به رشته تحریر درآورده است. این بار تلاش کرده تا از زوایه دید یک ادیب در متنی شاعرانه مملوء از ایهام، استعاره و... مراکز گردشگری شهر تهران را برای گردشگران ملی و بین المللی معرفی کند.

مریم جعفری حصارلو در مورد دلیل چاپ کتابی درخصوص مراکز گردشگری شهر تهران گفت: «من یک توریست هستم و همواره مترصد فرصتی هستم تا کوله بارم را بردارم و راه بیافتم. دقیقا تمثیل بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم، ببینیم آیا هرجا آسمان همین رنگ است» این کتاب دغدغه روحی من برای تفسیر دیدنی‌های تهران است و شروع این جنبش از سال 95 آغاز شد. زمانی که من مسئول روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران بودم. زمانی که آقای مهدی محمود اقدم رئیس ستاد گردشگری شهر تهران و آقای علی رضایی فرح آبادی با تشویق اینجانب برای نوشتن در مورد مراکز گردشگری شهر تهران و فرصت بالیدن در موقعیت های مرتبط با حوزه گردشگری؛ چشم دلم را به دنیایی رویایی از پس فضای فیزیکی مراکز گردشگری باز کردند. این چشم بصیرت روی خط ادبیات، بالهای قلبم را به جهانی نادیده از دل توریسم گشوده بود و ذهن خلاق هر آنچه دید بر کاغذ نبشت. این کتاب ثمره پرواز قلبم به 8 بهشت در دل قریه عباس آباد است. این کتاب به مناسبت سالروز تهران نوشتم تا بزرگداشت این شهر دیدنی را گرامی بدارم.»

کتاب هشت بهشت دریچه‌ای برای گردشگری تهران

کتاب هشت بهشت دریچه‌ای برای گردشگری تهران

کتاب هشت بهشت تهران بر اساس تحقیقات میدانی توسط نویسنده، سید علی حمزه پهنه کلائی و خدیجه جعفری حصارلو نوشته شده و سپس به همت سهیل صالح صفحه بندی شده است. همچنین سهیل صالح طراحی جلد این کتاب را برعهده داشت. این کتاب توسط انتشارات آرین چاپ و وارد بازار نشر شد.

کتاب هشت بهشت دریچه‌ای برای گردشگری تهران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین