کد خبر: ۶۷۲۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

واکنش آشنا به مستند بی‌بی‌سی درباره جلسه فرماندهان سپاه: سرقت اسناد نظامی و قطعا خیانت است

مشاور رییس‌جمهوری مستند اخیر بی‌بی‌سی را یکی از نمونه‌های خیانت این شبکه به ملت ایران و جاسوسی جنگی دانست و تاکید کرد: کسانی که این مستند را ساختند، مطمئناً نه دل‌شان به حال شهید رستگار می‌سوزد، نه شهید دانش، نه شهید همت و نه دیگر شهدای دفاع مقدس.
واکنش آشنا به مستند بی‌بی‌سی درباره جلسه فرماندهان سپاه: سرقت اسناد نظامی و قطعا خیانت است
آفتاب‌‌نیوز :

«حسام‌الدین آشنا» درباره مستند اخیر بی‌بی‌سی‌ فارسی در مورد جنگ تحمیلی گفت: کاری که انجام شد، یکی از نمونه‌های خیانت به ملت ایران و جاسوسی جنگی است. واقعیت این است که ده‌ها و صدها جلسه محرمانه و دارای طبقه‌بندی‌های مختلف در دوران دفاع مقدس در قرارگاه‌ها، ستادهای فرماندهی و در ستادهای سپاه در سراسر کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: مباحثات بسیار عمیق، تند، جدی و صریحی میان فرماندهان، رزمندگان، سیاستمداران و مسئولان جنگ انجام شده اما سرقت اسناد جنگ و سرقت اسناد نظامی و نمایش آنها به مثابه یک افتخار حتماً یک خیانت است.

مشاور رییس‌جمهور با بیان اینکه بی‌بی‌سی هرگاه سخنان فرماندهان نظامی انگلستان را در جریان حمله به عراق پخش کرد، آن وقت می‌تواند از کاری که انجام داد، دفاع کند، اظهار داشت: چیزی که در این گفتارها ما مشاهده کردیم، یک جلسه جدی، صریح، پرموفقیت حول مسائل فرماندهی، پرسنلی، آموزشی در سطح یک تیپ یا لشکر بود، اما آنچه در این مستند نمایش داده شد، یک خیانت به رزمندگان دفاع مقدس بود.

آشنا با بیان اینکه ما از بی‌بی‌سی جز این هم انتظار نداریم که هرگاه توانسته به پشت این ملت و رزمندگان دشنه بزند، تصریح کرد: کسانی که این مستند را ساختند، مطمئناً نه دل‌شان به حال شهید رستگار می‌سوزد، نه شهید دانش، نه شهید همت و نه دیگر شهدای دفاع مقدس.

شبکه بی‌بی‌سی فارسی طی روزهای اخیر مستندی را پخش کرد که در آن یک فایل صوتی از جلسه فرماندهان سپاه در سال ۶۳ وجود دارد و مدعی وجود اختلاف میان فرماندهان سپاه در زمان جنگ شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
6
هر کاری به ضرر شما باشد حتما" خیانت است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین