کد خبر: ۶۷۲۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

خلاقیت هوآوی با ابداع گوشی با صفحه نمایش دو طرفه

بر پایه گزارش‌های منتشر شده هوآوی روی یک گوشی با صفحه نمایش دو طرفه (Dual-Sided) کار می‌کند که می‌تواند جایگزین جالبی برای گوشی‌های تاشو باشد. این طراحی در دنیای گوشی‌های هوشمند جدید بوده و به همین دلیل هوآوی حق مالکیت ابداع آن را در چین به نام خود ثبت کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

پتنت به ثبت رسیده از سوی هوآوی یک طرح مفهومی را نشان می‌دهد که در آن شاهد یک گوشی با طراحی شبیه به Huawei Mate XS هستیم. با این حال این گوشی یک تفاوت اساسی با Huawei Mate XS دارد و تاشو نیست؛ اما در عوض از صفحه نمایش دو طرفه بهره می‌برد.

این سند فنی یک طراحی قابل توجه را نشان می‌دهد که در آن بخش جلویی گوشی تقریباً به طور کامل توسط صفحه نمایش پوشانده شده است و شاهد یک نمایشگر تمام‌صفحه با حاشیه‌های بسیار اندک هستیم. این صفحه نمایش تا پشت گوشی امتداد دارد. همچنین لبه سمت چپ گوشی توسط صفحه نمایش پوشانده شده است و در پشت دستگاه تا رسیدن به دوربین سه‌گانه آن ادامه دارد. اما در لبه سمت راست، دکمه پاور دستگاه و دکمه‌های تنظیم صدا یافت می‌شود. زیر دستگاه هم بلندگو، شکاف سیم‌کارت و یک درگاه USB-C قرار گرفته است.

خلاقیت هوآوی با ابداع گوشی با صفحه نمایش دو طرفه

هرچند در این مقطع زمانی، روشن نیست چنین طراحی نوآورانه‌ای تا چه حد عملی و سودمند خواهد بود، اما هوآوی در گوشی Mate XS از لبه پوشیده شده توسط صفحه نمایش به طرز جالبی استفاده کرده بود و امکان نمایش سلفی‌ها و اطلاعات در حالت آماده به کار وجود داشت. از همین رو، می‌توانیم برای این طرح اولیه نیز استفاده‌های جالبی را تصور کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین