کد خبر: ۶۷۲۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
انتخاب شهردار رشت نیز به روزهای آینده موکول شد

لغو جلسه و تنش در شورای شهر رشت

جلسه انتخاب شهردار رشت مجدداً به‌دلیل عدم حضور برخی اعضای شورا لغو شد و رئیس شورا از نیروهای نظارتی و قضایی خواست به موضوع ورود کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

صد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز به‌دلیل عدم حضور بعضی اعضای شورا برای دومین بار متوالی تشکیل نشد و انتخاب شهردار رشت نیز به روزهای آینده موکول شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت قبل از جلسه موضوع انتخاب شهردار را مهم خواند و اظهار داشت: متاسفانه این جلسه‌ به‌دلیل عدم حضور بعضی اعضای شورا و برخی رفتارها لغو شد در صورتی‌که وضعیت مدیریت شهری باید زودتر مشخص شود و نظر تمامی اعضای شورا باید مورد احترام باشد.

لغو جلسه و تنش در شورای شهر رشت

احمد رمضانپور نرگسی با بیان اینکه برخی رفتارهای نامناسب در شورای شهر ما را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است خاطرنشان کرد: در گذشته، زمان انتخاب حامد عبدالهی به‌عنوان شهردار رشت، چهار مرحله آبستراکسیون اتفاق افتاد.

وی از نیروهای امنیتی، نظارتی و قضایی خواست تا در این شرایط به کمک شورا بشتابند تصریح کرد: ما به‌عنوان نمایندگان مردم مکلف به انتخاب شهردار هستیم و از اعضای شورا هم انتظار می‌رود که به یکدیگر احترام بگذارند و تکلیف این قضیه را زودتر مشخص کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: از مردم شهر رشت بابت این قضایا و اتفاقات عذرخواهی می‌کنم و امیدواریم که با همکاری و تعامل اعضای شورا به جلو برویم و موضوع انتخاب شهردار را به نتیجه برسانیم.

وی تصریح کرد: تا امروز در هیچ یک عزل و نصب‌ها دخالت نکرده‌ام زیرا برای کار و تلاش در این صحنه حضور پیدا کردم و هر کسی به‌عنوان شهردار رشت انتخاب شود با وی همکاری می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه گزینه‌های تصدی شهرداری رشت‌ را بدون هیچ‌گونه سهم‌خواهی مشخص کردیم خاطرنشان کرد: ما چیزی از مردم پنهان نمی‌کنیم و این قضیه نیز قابل حل است و طبق قانون 3 ماه برای انتخاب شهردار فرصت داریم.

جلسه امروز به‌دلیل عدم حضور برخی اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای دومین بار متوالی لغو شد.

فاطمه شیرزاد، محمدحسن عاقل‌منش، اسماعیل حاجی‌پور، رضا رسولی، حامد عبداللهی و احمد رمضانپور نرگسی در جلسه امروز حضور داشتند.

بهراد ذاکری قبل از آغاز جلسه صحن شورا را ترک کرد و حجت جذب یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز با تاخیر خود را به جلسه رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین