کد خبر: ۶۷۲۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

ظریف: روسیه از دوستان راهبردی ایران است

وزیر امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: روسیه از دوستان راهبردی ایران است بنابراین رایزنی و مشورت نزدیک بین مقامات دو کشور امری مهم و مورد نیاز است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد جواد ظریف، در گفتگو با خبرنگاران در ارتباط با نتایج سفر خود به روسیه و دیدارش با همتای روسی خود تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه ای و بین المللی و روابط دوجانبه این نیاز وجود دارد که گفتگوهای مستمری با دوستان خود از جمله روسیه داشته باشیم و این سفر نیز فرصتی را فراهم کرد تا با مقامات روسیه گفتگوها و هماهنگی هایی را داشته باشیم از جمله در مورد مسائل افغانستان و برجام.

این دیپلمات عالی رتبه کشور با اشاره به مواضع مسکو در شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل در مورد فعالیت های صلح آمیز هسته‌ای ایران و برجام گفت: هماهنگی نزدیکی بین دو کشور در این زمینه وجود داشت که منجر به نتایج موفقیت‌آمیزی شد.

ظریف: روسیه از دوستان راهبردی ایران است

وی با بیان اینکه سفر مورد اشاره سومین سفر او به روسیه در ایام شروع به ویروس کرونا است، خاطر نشان کرد: این سفر برای هماهنگی و نزدیک کردن دیدگاه‌های دو کشور در مورد مسائل مختلف صورت گرفته است، روسیه از دوستان راهبردی ایران است و انجام این نوع از گفتگو ها امری مهم و مورد نیاز دو کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
1
از دزدان راهبردی منظورشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین