کد خبر: ۶۷۲۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

روند نزولی مبتلایان کرونا در مازندران ادامه دارد

پیک دوم شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ که از هفته دوم تیرماه امسال آغاز شد به سرعت نیمی از شهرستان های استان مازندران را به وضعیت قرمز کرونایی کشاند،این استان ماه هاست وضعیت قرمز روبه رو است اما این روزها کاهش آمار مبتلایان بستری شده در بیمارستان های این استان حکایت از بهبود نسبی اوضاع دارد، هرچند همچنان متخصصان به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک تاکید دارند.
روند نزولی مبتلایان کرونا در مازندران ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۷۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۳۵۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند ، تصریح کرد: از این تعداد ۹۹ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱بیمارجدید بستری و ۱۵ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۴۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین