کد خبر: ۶۷۲۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

زن و شوهر، مرد ۶۷ ساله را به خانه دعوت کردند و با گلوله کشتند

روز ۱۲ خرداد امسال اهالی یک مجتمع مسکونی در شهرستان چابهار، در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از انتشار بوی تعفن داخل ساختمان خبر دادند که بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار «احمد طاهری»، جانشین فرمانده انتطامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد منشأ بو از داخل یکی از واحدهای مجتمع است که چند ماه قبل توسط یک زوج جوان اجاره شده است. با توجه به اظهارات اهالی ساختمان که چند هفته از این زوج خبر نداشتند و همچنین با توجه به خاموش بودن تلفن همراه آنها، مأموران با هماهنگی قضایی وارد واحد استیجاری آن‌ها شده و جسد متعفن مردی ۶۷ ساله را که براثر اصابت گلوله به قفسه سینه به قتل رسیده بود کشف کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مأمور رسیدگی به پرونده شدند و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود دریافتند که این پیرمرد توسط این زوج جوان به قتل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه این زوج پس از قتل پیرمرد اقدام به سرقت کارت‌های بانکی و خودرو او کرده بودند، گفت: با بررسی صورت گرفته مشخص شد آن‌ها در چند مرحله در شهرستان‌های مختلف استان قصد برداشت وجه از کارت بانکی مقتول را داشته و خودرو او را نیز چند روز پس از ارتکاب به قتل در شهرستان ایرانشهر رها کرده بودند.

او بیان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری این زوج متواری ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل مخفیگاه آن‌ها در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی شد و متهمان طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: این زوج جوان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جنایت خود اعتراف کردند و اظهار داشتند چند سالی با مقتول که اهل تهران بود و در خانه‌ای مجردی در شهرستان چابهار ساکن بوده ارتباط کاری داشته اند، اما با وی اختلاف مالی پیدا کرده و شب حادثه برای برطرف کردن یکسری اختلافات مالی وی را به خانه خود دعوت کردند که پس از مشاجره لفظی با شلیک کلت کمری او را به قتل رسانده و با سرقت کارت های بانکی و خودرو او از چابهار متواری شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین