کد خبر: ۶۷۲۹۹۸
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
آدرس تمام جنایات علیه مردم ایران کاخ سفید است؛ عده‌ای آدرس غلط ندهند

روحانی: راهپیمایی اربعین نداریم/ برخورد با افراد بدون ماسک/ احتمال تعطیلی برخی استان‌ها

رییس جمهوری گفت: یک عده‌ای به خاطر منافع غلط گروهی و باندی به مردم آدرس غلط ندهند. آدرس صحیح تمام جنایات و فشار بر مردم عزیز ایران واشنگتن دی سی کاخ سفید است و آن‌هایی که داخل این ساختمان هستند این همه جنایات علیه ملت ایران روا داشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: در ۶ ماهه اول سال ۶۰ مردم با مشکلات بسیار زیادی روبه رو بودند از ماجرای هفتم تیر گرفته از شهدای حزب جمهوری اسلامی تا شهادت رییس جمهوری و نخست وزیر وقت در شهریور ماه تقریباً ماه‌های بسیار سختی بود.

رییس جمهوری گفت: در سال ۶۰ علاوه بر توطئه تروریستی که منافقین و امثال آن‌ها داشتند، از ابتدای جنگ یعنی ۳۱ شهریور ۵۹ تا آن زمان گرچه ما عملیات‌های متعددی را انجام دادیم و موفقیت‌های نسبی هم به دست آوردیم عملیات شکست حصر آبادان، مهم‌ترین عملیات ما از آغاز جنگ تحمیلی بود یعنی حدود یک سال از جنگ گذشته از پایان شهریور ۵۹ تا پایان شهریور شدیم که وارد مهرماه می‌شدیم و پنجم مهرماه بسیار برای ما مهم بود یک نشاط بزرگی را برای ما ایجاد کرد و غم و اندوه را برطرف کرد و قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

روحانی: راهپیمایی اربعین نداریم/ برخورد با افراد بدون ماسک

روحانی افزود: اینکه امام (ره) تاکید فرموده بودند «حصر آبادان باید شکسته شود» این فرمان و دستور امام (ره) اجرایی و عملیاتی شد، بنابراین در پنجم مهرماه عملیات بسیار مهمی بود، از ارتش و سپاه تشکر می‌کنم. از همان زمان هم لشکر خراسان به «لشکر پیروز خراسان» معروف شد که به دلیل همین عملیات بود که نقش بسیار مهمی را در این عملیات عزیزان ما داشتند

وی گفت: امروز ۷ ماه پس از پایان بهمن تا پایان شهریور گذشته و ما وارد ماه هشتم شدیم و از خدمات همه کادر درمان و مدافعان سلامت و عزیزانی که برای مقابله با کرونا فداکاری و ایثار کردند تشکر می‌کنم، همچنین از مردم بزرگوار ایران به خاطر همکاری و هماهنگی شان تشکر می‌کنم، و تبریک می‌گویم؛ مردم در عزاداری‌ها هماهنگ بودند در فرستادن بچه‌ها به مدرسه هماهنگ بودند، در بازار حواسشان به پروتکل بهداشت و درمان بوده و همچنین استفاده از ماسک فاصله اجتماعی کاهش سفر و تردد کاملا رعایت می‌کردند.

روحانی گفت: البته ممکن است عده‌ای دستور العمل‌های بهداشتی را مراعات نکرده باشند، اما همیشه آمار را که بررسی کنیم بجز آمار‌هایی که موارد مراعات نشده، می‌بینیم ۴۸ تا ۵۳ درصد مراعات کردند، البته این امار کم است، اما دلمان می‌خواهد که بالای ۹۰ درصد باشد، اما در عین حال همیشه نیمی از جمعیت و بیش از نیمی از جمعیت همراه بودند و همراهی کردند و از مردم می‌خواهیم این همکاری‌ها را افزایش بدهند تا از این مراحل عبور کنیم.

وی با بیان این که این بیماری یک بیماری خطرناک، همه گیر وغافلگیر کننده بود، گفت: زمانی که این بیماری در دی ماه سال گذشته در چین آغاز شد، در دنیا کمتر فکر می‌کردند که این بیماری همه گیر و عالم‌گیر شود، می‌گفتند یک استان دچار مشکل شده که آن هم قرنطینه و اصلاح می‌شود کسی این فکر‌ها را نمی‌کرد، همه اخباری که در دنیا مطرح می‌شد همه درباره ووهان بود.

رییس دولت تدبیر و امید افزود: همین حین که داشتند ووهان را توصیف می‌کردند ناگهیان این بیماری از مرز‌ها عبور کرد و سرازیر شد. اول که اروپا هنوز مبتلا نشده بود بیشتر این بیماری را توضیح داده و نواقص کشور‌های مبتلا را بیان می‌کردند. زمانی که گرم انتقاد گرفتن بودند یک مرتبه دیدند سیل فرش زیرپایشان برد و این بیماری همه کشورهایشان را فرا گرفت و همه نقد‌ها یکباره خاموش شد.

روحانی ادامه داد: بعد دیدند صف‌های طولانی در مغازه‌ها بسته شد چه داستان‌هایی که داشتند داستان سرایی برای دیگران میکردند و لازم شد دیگران برای آنان داستان سرایی کنند، دیگر هیچ قاره‌ای مصون نبود همه گرفتار شدند تصوری که جامعه علمی و پزشکی ما در سطح جهان نسبت به این بیماری داشت مداوم تغییر کرد، برخی تثبیت و برخی رد شد.

رییس جمهوری افزود: برخی فکر می‌کردند این بیماری آمده مدتی هست و بعد می‌رود. اما معلوم شد این بیماری با بیماری‌هایی که جزو اجداد این بیماری است خطرناک‌تر است بعد فکر می‌کردند این بیماری در زمستان است و وقتی هوا گرم شود تمام می‌شود احساسشان این بود که این بیماری مانند انفلواانزاست هوا گرم شد که نه تنها اثر نداشت بلکه در گرمترین نقطه کشور این بیماری اوج گرفت.

وی گفت: بعد آمدند گفتند ما رسیدیم به دارو‌هایی و فکر می‌کردند با این دارو‌ها این مساله حل می‌شود، تبلیغات کردند که از ما بخرید، اما در عین حال هنوز تا امروز یک درمان قطعی برای این بیماری پیدا نشده است. تصور می‌شد هر جا این بیماری رفت و افراد مبتلا شدند دیگر سراغ مردم آن شهر نمیرود خیلی‌ها می‌گفتند ایمنی جمعی ایجاد می‌کند یا تصور می‌شد اگر کسی یکبار دچار این بیماری شد یک سال و دو سال دیگر دچار این بیماری نمی‌شوند، ولی در عمل دیدیم این گونه نیست.

روحانی گفت: برخی از تصوراتی که نسبت به این بیماری انجام می‌گرفت، تثبیت شد. می‌گفتند این بیماری مسری و تنفسی است و راه‌حل این است که فاصله‌ها بیشتر شود و از ماسک استفاده شود که درست درآمد. گفتند دستکش الزامی است، ولی کم‌کم در حین کار‌هایی که انجام می‌گرفت دیدند که دستکش خیلی موثر نیست و گاهی هم ممکن است اثر سویی هم داشته باشد که این هم کنار زده شد.

رییس جمهوری ادامه داد:، اما یکسری امور تثبت شد یعنی اینکه ما زودتر باید به فرد مبتلا برسیم؛ و یا فرد مبتلا زودتر باید این خطر را احساس کند و نگوید که دردی در بدن من ایجاد شده و سرفه و عطسه می‌کند، کمی احساس سرما می‌کنم و این یک سرماخوردگی است و مهم نیست.

رییس دولت تدبیر و امید یادآور شد: از طرفی ما باید سریع‌تر بتوانیم، بیماری‌هایی که به صورت سرپایی معالجه می‌شوند را معالجه کنیم. در گزارش‌های هفتگی و ترسیمی که از روند بیماری و روند فوت صورت می‌گیرد، وقتی ما می‌بینیم روند بیماری با فوت خیلی فاصله گرفته نشان می‌دهد که بیماری افزایش پیدا کرده، ولی تعداد افراد فوتی ثابت مانده است، و این نشان می‌دهد که به موقع و زودتر مراجعه کرده‌اند.

روحانی اعلام زودتر، درمان سریعتر، مواظبت زودتر، قرنطینه و ایزوله کردن سریع‌تر را اساس بهداشت دانست و گفت: در این بیماری همه به این نتیجه رسیدند که بهداشت اساس است و درمان در مرحله دوم قرار دارد. در این زمینه اقدامات خوبی تا امروز انجام شد و اقداماتی هم هست که باید انجام شود.

رییس جمهوری با بیان اینکه در ۳ مسئله باید اقدام فعال‌تری را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: مسئله اول رعایت خود مردم است. عدم رعایت کافی مردم ما را دچار مشکل می‌کند. مطمئن شدن سریع مردم موضوع دیگری است. مردم تا می‌بینند این بیماری کمی کاهش پیدا کرد، مراقبت‌ها، اصول بهداشتی را کنار می‌گذارند و ما دوباره گرفتار می‌شویم.

روحانی عنوان کرد: در کشور‌های معروف اروپایی این بیماری تقریباً کنترل یا حتی مهار هم شد و برای استفاده فصل تابستان در ماه اوت، پرواز‌ها را آزاد گذاشتند حتی برخی‌ها ترویج هم کردند. به محض گذشت ۱۵ روز، این بیماری دوباره اوج گرفت. این مساله کاملا روشن است به محض اینکه دستورالعمل‌ها به‌خوبی مراعات نشود بیماری اوج می‌گیرد. بنابر این عدم رعایت کافی یکی از مشکلات اصلی ما در این بیماری است.

رییس جمهوری مساله دوم را کاهش نظارت دانست به عنوان مساله دوم اظهار داشت: ما امروز در گزارش‌ها دیدیم که وزارت بهداشت درمان به خوبی نظارت می‌کند و در این نظارت، بیش از ۲۲۰۰ مدرسه را که اشکالاتی داشتند تعطیل کردند تا این اشکالات را برطرف کنند. این موضوع بسیار مهمی است چرا که هرچه نظارت را بیشتر کنیم برای ما اهمیت دارد برای اینکه به اهدافمان برسیم.

درباره اجرای نظارت ویژه در «تهران بزرگ» هفته بعد تصمیم گیری می‌کنیم

روحانی با تاکید بر اینکه ناچاریم نظارت‌ها را تشدید کنیم، گفت: ‌سازمان صدا و سیما و فضای مجازی، مدارس و علما باید فرهنگ سازی را توسعه دهیم که به جز این راهی نداریم.

رییس جمهوری درباره تشدید نظارت‌ها و مقررات مقابله با کرونا در تهران بزرگ گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته کمیته امنیتی-اجتماعی و کمیته بهداشتی خواستیم تا پایان این هفته فعلا برای «تهران بزرگ» برنامه‌ریزی کنند و برنامه ویژه‌ای را آماده کنند که از افرادی که ماسک نمی‌زنند به سادگی عبور نکنیم.

روحانی گفت: طبق این طرح افرادی که به اشخاصی که ماسک ندارد خدمت می‌دهند مسئول هستند، آن‌ها فقط باید به فردی که ماسک زده خدمات بدهند اگر فردی ماسک ندارد نباید به وی خدمات داده شود، چه در تاکسی، اتوبوس، بازار و پاساژ و یا بانک خدمت گیرندگان باید ماسک داشته باشند، خدمت دهنده موظف است مراعات کند اگر مراعات نکند با او برخورد خواهد شد که چهارچوب آن مشخص می‌شود.

می‌توانیم افرادی که در جامعه ماسک نمی‌زنند را شناسایی کنیم

روحانی گفت: باید طرحی آماده شود که فردی که در زمان حضور در جامعه ماسک زدن را مراعات نمی‌کند نیز که چگونه با وی برخورد شود، البته به اندازه کافی وسایل وابزار داریم که تشخیص بدهیم چه کسی در خیابان و پیاده‌رو ماسک ندارد و می‌توانیم آن‌ها را شناسایی کنیم. از این طریق برای افرادی که ماسک زدن را مراعات نمی‌کنند مجازات در نظر بگیریم که قرار شد تا پایان هفته این موضوع بررسی و تکمیل شود و در جلسه کمیته‌های تخصصی در روز پنجشنبه مطرح شود و شنبه بعد در ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه تصمیم گیری خواهیم کرد.

رییس جمهوری گفت: اگر در ستاد ملی کرونا این طرح تصویب شد ابتدا در تهران بزرگ با یک فاصله زمانی ۴ تا ۵ روزه برای آموزش و اطلاع رسانی کافی اجرایی و عملیاتی می‌شود و اگر موثر بود آن را برای شهر‌های بزرگ دیگر اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.

کسی آدرس اشتباه به مردم ندهد

روحانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه مردم ایران گفت: آمریکایی‌ها اخیرا اعلام کردند ده‌ها میلیارد دلار به ایران لطمه زدیم در عرض سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ حداقل ۱۵۰میلیارد دلار به کشور لطمه زدند، با تحریم غلط و غیرقانونی و بیجا و ضد انسانی و عملیات تروریستی، جلوی دارو و درمان و مواد غذایی را گرفتند آن‌ها آدم‌هایی هستندکه هیچ وقت ما در تاریخ کاخ سفید را با این توحش ندیده بودیم بزرگترین توحش را انجام دادند.

وی ادامه داد: آقایی که اسمش وزیر خارجه است، ولی وزیر جنایات است با افتخار می‌گوید که ما هفتاد میلیارد جلوی منابع ایران را گرفتیم نگذاشتیم در اختیار ایران قرار گیرد به دشمنی با ملت ایران و ضربه به ایران افتخار می‌کنیم، پس فردا دیدیم آمدند افتخار کردند که ما پنج میلیارد دلار ایران از صندوق داشت می‌گرفت از آی ام اف که آمریکا مانع شد اگر گرفته بودیم صرف دارو و درمان می‌شد.

رییس جمهوری افزود: مردم برای کمبود و مشکلات در کشور اگر می‌خواهند لعن و نفرین کنند آدرسش کاخ سفید در واشنگتن است آدرس اشتباه کسی به آن‌ها ندهد یک عده‌ای به خاطر منافع غلط گروهی و باندی به مردم آدرس غلط ندهند آدرس صحیح تمام جنایات و فشار بر مردم عزیز ایران واشنگتن دی سی کاخ سفید است و آن‌هایی که داخل این ساختمان هستند این همه جنایات علیه ملت ایران روا داشته اند و شما می‌بینید هر روز فشار و مشکلات است.

روحانی در عین حال گفت: البته مردم ما ایستادگی و مقاومت کردند خم به ابرو نیاوردند و خم نشدند در برابر این قلدرها، اما به هر حال آثار سوء است سختی و مشکلات است.

رییس دولت تدبیر و امید گفت: مردم می‌بایست در این ساله‌ها زندگی خیلی راحت تری می‌داشتند می‌بایست اجناس به مراتب ارزان‌تر باشد می‌بایست دلار به قیمت معقولش بود، تمام این جنایات پای کاخ سفید است جمهوری اسلامی پای عهدش باقی مانده است یکجانبه پای همه مقررات مانده است، حالا یک وقتی بود حرف حقی می‌زدیم دو سه تا کشور از ما حمایت می‌کردند، اما امروز فقط دو سه کشور از آمریکا حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما لعن و نفرین و کینه مان را با آدرس صحیح و درست بفرستیم آن کسی که جنایت کار است کاخ نشین کاخ سفید است، منشا تمام مشکلات مردم از صهیونیست، ارتجاع و تند‌های آمریکاست، امروز فرمانده این کار در آمریکاست و دارد علیه مردم ایران جنایت می‌کند.

رییس جمهوری افزود: شکی ندارم که دولت آمریکا روزی تسلیم خواهد شد و در برابر ملت ایران زانو می‌زند. شکی ندارم ملت ایران پیروز خواهد بود. همان طور که ملت ما در عملیات ثامن الائمه در چهل سال پیش حصر آبادان را شکست این حصر را هم ملت ما می‌شکند. آن حصر را صدام درست کرده بود ما آن را شکست دادیم و این حصر را هم ترامپ درست کرده این را هم ملت ما می‌شکند و ما عبور خواهیم کرد.

امسال راهپیمایی اربعین و سفر به عراق نداریم

روحانی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص عزاداری‌های ماه صفر گفت: در عزاداری ماه صفر همان طور که قبلا تاکید شده است امسال راهپیمایی و سفر به عراق نداریم. به دلیل این که مقامات عراقی رسماً اعلام کردند که نمی‌توانیم پذیرای زائران باشیم. راهپیمایی نمادین در شهر‌ها هم نداریم مقام معظم رهبری با یک بیان خیلی روشن و صریحی فرمودند در خانه هایمان عزاداری کنیم اگر هم در حسینیه‌ها و تکایا است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

وی تاکید کرد: بازهم درخواست می‌کنیم که صدا و سیما، بخش مجازی و همه آن‌هایی که در فضای مجازی فعال هستند بتوانند جبران کنند و عزاداری ایام اربعین و روز‌های پایانی ماه صفر را به دل مردم و به خانه‌های مردم ببرند و مردم بتوانند با مراعات عزاداری خود را نسبت به سالار شهیدان و بعد در آخر ماه نسبت به امام مجتبی (ع) نسبت به پیامبر عظیم الشان و امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
72
لطفا ادرس را کامل بدید ،اسم خیابون ،شماره پلاک را هم بفرمایید ما فحش می دیم به همسایه بغلی نره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چقدر دروغ چقدر ریا کاری آبروی هرچیز مقدس را توی این کشور بردین .بس دیگه ۷۰درصد مرد زیر خط مطلق فقر هستن اونم در یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
5
69
آقای روحانی آن موقع که درتلویزیون اعلام کردید ،مراسم تاسوعاوعاشورا را کامل برگزار خواهیم کردوبه حرف کارشناسان هم گوش ندادید ،باید فکر افزایش کرونا بودید ،نه امروز که روزانه مرگ ومیربالای ۲۰۰ نفر می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
61
شما نمی توانید با بسیاری مسایل بزرگتر برخورد کنید. چطور می خواهید با ماسک نزن ها برخورد کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اینا اتفاقا فقط میتونن با خلافکاران کوچک برخورد کنند و بیش از این زورشان نمی رسد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
2
46
اصلاح کنید
مشکل ما کل جامعه جهانی است که این وضع و روز ما شده نه آمریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
19
همه چی کی بکی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
35
یه زمانی ماشینهایی که بوق میزدن رو شناسایی میکردی حالا اونا که ماسک نمیزنن. دست به شناساییت خوبه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
31
این حرفهای را سخنگو باید اعلام کند شما به کارهای نکرده خود برسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
47
اگه عراق اجازه میداد راهپیمایی هم داشتید
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
1
13
چرا همیشه در این دولت ، که با شعار تدبیر و امید ، بر سر کار آمد ، آخر همه چیز باید با خشونت و گاز آشک آور و گارد ویژه حل شود؟
آیا مدیریت بهینه اینگونه است؟
همه به اتفاق بر این مساله باور عمیق دارند که در خوش بینانه ترین حالت کمتر از 50 درصد مردم مقصر بودند ، و تصمیمات غلط و عجولانه و بدون منطق دولت سبب ناتوانی در کنترل بیماری کرونا بوده است.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
51
مشکل اصلی خودتی عالیجناب حرفهای بی اساس محسن رضایی را جور دیگه ای تکرارنکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
51
شما که هیچ تقصری نداری ،این امریکا و اسراییل اگه نبود کار شما چی می شد ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اگر نبود که اصلا اینها سر کار نمی آمدند و ما شاهد ادامه پیشرفت و توسعه کشور بودیم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
37
یکی روزای آخر تند تند افتتاح می کرد پروژه های صد بار افتتاح شده رو
یکی هم روزای آخر هر روز احساس می کند باید حرفی بزند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
2
48
اصلا مسئولين ما از صدر تا روحاني و روساي قوا بهترين ها در دنيا هستند و مشكل فقط از مردم ايران است كه خوب حرف گوش نمي كنند و توقع زياد دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
24
پس خودتان آدرس غلط ندهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
8
مجازات ماسک نزدن مال این کشور نیست هزینه نکنید محرومین منتظرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
62
پس آمریکا هیچ غلطی نمی کند چه شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
4
8
ان شالله امام حسین ع جواب گو با این عملتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
12
مردم افزایش قیمت تخم مرغ ماشینی ایرانی کار آمریکا است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
57
چوپان دروغگو مال زمان گذشته نیست .مگر شما نگفتید مردم زیر تحریمها خم به ابرو نمی اوردند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
15
تکلیف ما را معلوم کنید تقصیر رضا شاه و پسرش است یا صهیونیستها و یا مردم طماع خودمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
مردم ايران نجيب هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
5
14
جناب آقای روحانی شما را به خدا دست بردارید. باور کنید تمام مشکلات ملت ایران عدم وجود افراد واقعاً صلاحیت دار در راس امور کشور است. اگر افراد صلاحیت دار بر مسند حکومت باشند آمریکا و صیهونیست این و اون هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
16
یادتتان رفته خودتتان میگفتید هر روز دست در جیب مردم میکنند وتحریم را بهانه میکنند
شما که بدتر وخیلی بدتر دارید همین کار را میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
8
11
همه میدانند دولت کاره ای نیست تا که میخواهید کیسه بوکس باشبد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
ما هم می دونیم ولی بیجا میکنه کسی که کاره ای نیست، کار قبول میکنه. 1400 باز گول نخوریم. رئیس جمهور کلا یعنی هیچ کاره
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
12
جناب رئیس جمهور دنبال آدرس غلط تو امریکا و اسرائیل نباشید

این ضرب المثل قدیمی که میگه *درخت از داخل کرم میزنه* یادتون نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
14
مردم خودشون بهتر از همه میدونن مشکل از کجاست.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
12
اون وقت شما کجای این مشکلاتید؟؟!! حالا فرض کن کاخ سفید رو لعن و نفرین کنیم اون وقت همه چی درست میشه؟؟!! آدرس غلط ندهید سرچشمه تمام مشکلات کشور خودتونید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
13
دولت عراق با تصمیم عاقلانه لغو راهپیمایی اربعین بزرگترین لطف را در حق
مردم ایران روا داشتند.چون اگر تصمیم به عهده ایران بود حتمٱ در همین شرایط هم می خواستند راهپبمایی اربعین را با شکوه برگزار کنند البته با رعایت پروتکل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
19
پس زمانی که دلار بود 70 ریال ما مشکلی نداشتیم اون موقع هم مزدم را تحریک کردید گفتید به سر آمریکا داد بزنید !! الان هم که دلار 290000 ریال مشکل آمریکاست ؟ .... خودتی !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
1
13
پس برای ریاست جمهوری اینده
یکنفر هم از طرف کاخ سفید کاندیدا کنید
تا ببینیم مردم به کدام ادرس میروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
كاش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
9
از دشمن که انتظاری نیست چرا از چین وروسیه دوست هم خبری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
دوست نما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
خوش خيال
همه دنيا با ما مشكل دارند و به غارت ايران مشغول.
حال چه انهايي كه دشمن ميناميم
و چه انهايي كه بظاهر دوست هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
13
همه این دزدی ها اختلاس ها رانت خواری ها قاچاق و غیره پس زیر سر آمریکا و صهیونیستهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
9
راستی پس این جشن وشیرینی چیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
24
مشکل ما همین جاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
15
با ندانم كاري ها و تصميم هاي غلط اندر غلط ، كشور را فنا كرديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
17
اقای حاج اقا محسن سردار دکتز میفرمایند تقصیر رضا شاه و پسرش است رییس جمهور میفرمایند کار کاخ سفید است معلوم نیست حال کی خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
12
خیلی ممنون. می شه بفرمایید دی سی واشنکتن مخفف چیه؟ تشکر از جوابتون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
21
مشکل ایران شماهاید نباشید همه چی درست میشه
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
14
یادتون میاد یه زمانی یکی میگفت والله العلی العظیم اگه این مشکلات راه حل نداشت من کاندید نمی شدم
همه مشکلات به خاطر بی تدبیری هست وگرنه تحریم اثر خیلی کمی داره
این فرمایشات رو یادتون میاد جناب روحانی ؟
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
8
جناب آقای دکتر حسن روحانی شما واقعا با این تصمیمات فکر نمی کنید مانند یک دیکتاتور عمل می کنید؟
وزیر بهداشت خودتون ، معاونان ایشان بالاخص جناب آقای دکتر زالی همگی محترمانه پیشنهاد برگرداندن محدودیت ها رو می دهند ، چون به عمق فاجعه آگاهند ، شما دم از مجازات برای نزدن ماسک می زنید؟
لابد خود را خیلی زیرک فرض کردید و علاوه بر قیمت دلار و طلا و بورس و غیره ، از این طریق از جیب مردم می خواهید کسزی خزانه را جبران کنید؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
13
تو که میگفتی آمریکا منزوی شده؟
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
12
برادر شما جناب آقای روحانی به جرم اختلاس در زندان حضور تشرف دارند ، اونوقت آمریکا را لعن و نفرین کنیم؟!!
قاسم
|
United States of America
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
5
سلام .این دوکشور قبلاً هم تشریف داشتند ما توانمند ...نیستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
7
کاش محرومان را شناسایی میکردی یه ماسک معمولی 2500 تومنه یه خانواده4نفره لااقل روزی 10000تومن باید پول ماسک بده البته دست به شناساییتون را ثابت کردید که خوبه اما نه مختلسین وچپاولگران عزیز را بلکه اون کارگر بدبختی را که یا بیکار شده یا شش ماهه حقوق نگرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
9
تمام بدبختی این مملکت از روسیه کثافته مردم تاریخ رو فراموش نمی کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
1
8
تمام بدبختی این مملکت از روسیه کثافته مردم تاریخ رو فراموش نمی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اگه شما در خونه ات را نبندی دزد به خونه ات بزنه زیاد تقصیر دزد نیست
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
6
نماینده مجلس: آقای روحانی دیگر حرف نزنید؛ حرف‌تان مردم را عصبانی و بازار را به هم می‌‎ریزد/ هر روز یک سلطان جدید سبز می‌شود
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
7
فرافکنی وتقصیرات را گردن دیگران انداختن وخود را معصوم وبیگناه جلوه دادن.روشی قدیمی که دیگر نخ نما وکهنه شده وجواب نمی دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
5
كشور عراق إعلام كرد كه رَآه پيمايي أربعين نداريم
شهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
0
2
راستی قیمت تخم مرغ چنده الان........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
1
پیاده روی اربعین نداریم ....چون پروتکل ها شاید رعایت نشه ..
ولی بجاش تمام جاده های کشور باز است و ترافیک روان .مدارس هم که خداروشکر تعطیله
..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
1
2
پیاده روی اربعین نداریم ....چون پروتکل ها شاید رعایت نشه ..
ولی بجاش تمام جاده های کشور باز است و ترافیک روان .مدارس هم که خداروشکر تعطیله
ویه عده گوسفندان میتونن بار سفر ببندند و راهی استانای شمالی و جاهای دیگه بشن .....
و استان دار مازندران هم مثل یه مترسک ، فقط دست روی دست بزاره و نظاره گر گرفتاری های کادر درمانی استان باشد ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین