کد خبر: ۶۷۳۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴

شروع امیدوار کننده بارسلونا با «کومان» و گلزنی مسی

تیم فوتبال بارسلونا تحت هدایت «رونالد کومان» سرمربی جدید خود برابر ویارئال به برتری چهار بر صفر دست یافت تا شروع امیدوار کننده‌ای در لالیگا داشته باشد.
شروع امیدوار کننده بارسلونا با «کومان» و گلزنی مسی
آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه شب از هفته سوم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه «نیوکمپ» به مصاف ویارئال رفت و با گل‌هایی که در نیمه نخست زده شد به برتری چهار بر صفر رسید.

این نخستین دیدار فصل بارسلونا بود، چراکه ۲ دیدار نخست این تیم لغو شد.

بارسلونا که پس از ناکامی در فصل گذشته با تغییرات گسترده‌ای در کادر فنی و بازیکنانش مواجه شده است، با هدایت «رونالدو کومان» هلندی با تغییر روش بازی نسبت به سال‌های گذشته، وارد میدان شد.

در دقیقه ۱۵ کار تیمی زیبای بازیکنان بارسلونا و پاس دقیقه «جوردی آلبا» موجب شد تا «آنسو فاتی» با ضربه‌ای مهار نشدنی گلزنی کند.

چهار دقیقه پس از آن، «فیلپ کوتینیو» با پاسی عالی، «آنسو فاتی» را در موقعیتی عالی قرار داد و این مهاجم جوان به‌راحتی بازهم گلزنی کرد.

در دقیقه ۳۵، داور با تصمیمی سخت‌گیرانه برای بارسلونا اعلام پنالتی کرد تا «لیونل مسی» گل سوم کاتالان‌ها را به ارمغان آورد.

برتری کامل بارسلونا بر بازی ادامه داشت و در دقیقه ۴۵ ارسال «لیونل مسی» را «تورس» مدافع ویارئال به اشتباه درون دروازه تیم خودی جای داد.

بازیکنان بارسلونا در نیمه دوم به حفظ توپ پرداخته و تلاش چندانی برای گلزنی دوباره نداشتند و از سوی دیگر تیم ویارئال نیز نتوانست از چند موقعیت نسبی خود به گل برسد.

در نهایت نخستین بازی رسمی بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان با پیروزی چهار بر صفر شد تا کاتالان‌ها شروع امیدوار کننده‌ای داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین