کد خبر: ۶۷۳۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کنترل شدید ورودی‌های عباس‌آباد و مرزن‌آباد به کلاردشت

سفر به کلاردشت ممنوع شد

براساس مصوبه ستاد ‌مقابله با ‌کرونا، از فردا ‌عبور و مرور تمام مسافران در مبادی ورودی شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
آفتاب‌‌نیوز :

براساس مصوبات ستاد مقابله با ‌کرونا، براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کلاردشت، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در کلاردشت، از فردا عبور و مرور کلیه مسافران در مبادی ورودی شهرستان کلاردشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و محدودیت عبور و مرور در ورودی‌های شهرستان کلاردشت به علت وضعیت قرمز کرونایی اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تمام تفرجگاه‌ها و اماکن توریستی اعم از کوهنوری، دریاچه دریوک و روستای مازیچال تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

سفر به کلاردشت ممنوع شد

همچنین فرماندار شهرستان کلاردشت در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان کلاردشت اظهار داشت: موج سوم شیوع کرونا خطرناک‌تر از موج‌های پیشین است، افزایش سفرها در شهریورماه از یک سو و تغییر فصل از سوی دیگر موجب شده پاییز سختی را از نظر افزایش ابتلا به ویروس کرونا پیش بینی کنیم، زیرا در فصل پاییز طبق هر سال شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا را نیز خواهیم داشت و این موجب افزایش بار مراجعه به مراکز درمانی خواهد شد. باید بی حوصلگی را کنار بگذاریم این سبک زندگی را باید میان مدت و بلند مدت ببینیم و پایان سال مورد نظر قرار دهیم.

کامران پولادی با تاکید بر اجرای طرح ممنوعیت ورود به این شهرستان گفت: ورودی‌های عباس‌آباد و مرزن‌آباد به کلاردشت برای جلوگیری از ورود افراد غیر‌بومی و مسافران از سه‌شنبه تا اطلاع بعدی کنترل می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین