کد خبر: ۶۷۳۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
شکست سطح مهم ۱.۵ میلیون واحد

ریزش ادامه‌دار بورس / شاخص کل وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد

بورس تهران امروز سه‌شنبه ۸ مهرماه را با افت آغاز کرد و شاخص کل تا حدود ۲۸ هزار واحد عقب نشست و وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد. هم‌اکنون شاخص کل با ۲۵ هزار و ۳۶۴ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۴۹۰ هزار قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۹ شاخص کل با ۲۵ هزار و ۳۶۴ واحد افت رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۵۴ واحد منفی به رقم ۳۹۸ هزار و ۹۰۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۶۰۷ هزار و ۸۲۰ معامله به ارزش ۵۵ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

ریزش ادامه‌دار بورس / شاخص کل وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد

همچنین س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۲۰ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۴۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۴۱ هزار و ۷۰۲ معامله انجام داده‌اند که ۲۸ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری صبا تامین، بانک دی و سهامی ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین