کد خبر: ۶۷۳۷۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

قیمت تخم مرغ در همدان چند؟

با بیان اینکه در ماه گذشته قیمت تخم مرغ با نوسانات قیمت همراه بود و البته این مشکل در سطح کشور وجود داشت،اظهار داشت: در حال حاضر بازار تخم مرغ ساماندهی شده و با متخلفان برخورد می‌شود.
قیمت تخم مرغ در همدان چند؟
آفتاب‌‌نیوز :

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو تخم مرغ در درب مرغداری 12 هزار و 500 تومان است، تصریح کرد: حداکثر قیمت این کالا برای مصرف کننده 14 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه عمده فروشان تخم مرغ را به صورت کیلویی خریداری کرده و به شکل دانه‌ای و شانه‌ای به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند، گفت: قیمت هر شانه نیز با توجه وزن تخم مرغ‌ها تعیین می‌شود و میانگین قیمت هر شانه تخم مرغ بین 30 تا 32 هزار تومان است.

صفاری با اشاره به اینکه وزن هر دانه تخم مرغ بین 65 تا 70 گرم است، گفت: تلاش می‌کنیم تا فروش کیلویی تخم مرغ در خرده فروشی‌ها را جا بیندازیم.

وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو به قیمت مرغ گرم در بازار اشاره کرد و اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلو مرغ در بازار همدان 15 هزار و 750 تومان اعلام شده و فروش با نرخ بیش از آن تخلف است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه تخلف در تمام صنوف وجود دارد و تنها مربوط به مرغ فروشان نیست، تصریح کرد: برخی فروشگاه‌ها تخلف کرده و مرغ را با قیمت بیش از نرخ مصوب به فروش می‌رسانند.

صفاری با بیان اینکه برای تنظیم بازار و جلوگیری از کمبود عرضه، مرغ منجمد هم در فروشگاه‌ها توزیع می‌شود، گفت: قیمت هر کیلو مرغ منجمد 13 هزار و 700 تومان اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین