کد خبر: ۶۷۳۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

۹۹.۲ درصد کاربران اینترنت در چین از تلفن همراه استفاده می کنند

مرکز اطلاعات شبکه اینترنت چین، تعداد کاربران اینترنت تلفن همراه در کشور را ۹۳۲ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: نسبت کاربران اینترنت که از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند به ۹۹.۲ درصد رسیده است.
۹۹.۲ درصد کاربران اینترنت در چین از تلفن همراه استفاده می کنند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مرکز اطلاعات شبکه اینترنت چین، تا خرداد سال جاری، جعمیت کاربران اینترنت در کشور به ۹۴۰ میلیون نفر و نسبت پوشش شبکه اینترنت کشور به ۶۷ درصد رسیده است.

در گزارش یاد شده آمده است از سال ۲۰۱۳، چین برای هفتمین سال متوالی بزرگترین بازار خرده فروشی آنلاین جهان بوده و تا پایان خرداد سال جاری، تعداد کاربران خرید آنلاین در چین به ۷۴۹ میلیون نفر رسیده و بازار پرداخت آنلاین چین برای سومین سال متوالی هم در رتبه نخست جهان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش در شش ماه اول سال ۲۰۲۰، میزان کل پرداخت رایانه ای کشور به ۱۹۶.۹۸ تریلیون یوان رسیده است که با رشد ۱۸.۶۱ درصدی در مقایسه با سال گذشته، جایگاه نخست جهان را به خود اختصاص داده است.

گزارش می افزاید در شش ماه اول سال جاری، پخش زنده فروش اینترنتی به شکل تجارت الکترونیکی نوظهور، بخش عمده بازگشایی اقتصادی جدید شده است به طوری که تا خرداد سال ۲۰۲۰، تعداد کاربران پخش زنده تجارت الکترونیک چین به ۳۰۹ میلیون نفر رسیده است.

گزارش می افزاید: تنها در شش ماه اول امسال، بیش از ۱۰ میلیون برنامه پخش زنده فروش اینترنتی برگزار شده که شمار مجریان فعال آن از ۴۰۰ هزار و بینندگان از ۵۰ میلیارد نفر بار فراتر رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین