کد خبر: ۶۷۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۰

دخالت‌های خارج از شورا عامل انحلال شوراها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- نایب رییس شورای شهر تهران گفت: دخالت‌های خارج از شورا و ضعف قانون شوراها موجب انحلال شورای شهر كرمانشاه شده است.

حسن بیادی در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران كه با حضور مستمع برگزار شد در تذكری گفت: بی تدبیری مسوولان ذیربط باعث ایجاد مشكلاتی برای برخی شوراها و شهرداری‌ها شده است.

بیادی در حالی در این مورد تذکر داد که شورای شهر کرمانشاه منحل شده، شورای شهر اهواز در تنگنا قرار گرفت و شهردار انتخاب کرد و شورای شهر رشت نیز با فشارهایی مواجه است.

وی خواستار بررسی موضوع انحلال شورای شهر كرمانشاه شد و گفت: ترس این را دارم تا تفكری كه مخالف مشاركت مردم است، آسیب خود را به بدنه نونهال شوراها وارد كند.

وی هشدار داد كه شورای چند شهر به دلیل برخی از بی‌تدبیری‌ها در خطر انحلال قرار دارند.

بیادی، انحلال شورای شهر كرمانشاه را حاوی پیام خوبی ندانست و تصریح كرد: این موضوع در انتخابات آینده تاثیرات نامناسبی می گذارد.

مهندس چمران ـ رییس شورای شهر تهران ـ نیز با تاكید بر این كه انحلال یك شورای شهر زیبنده كشور نیست، افزود: انحلال شوراها به نفع هیچ فردی نیست.

وی انحلال برخی شورای شهرها شبیه این است كه بگوییم شوراها به حد بلوغ نرسیده‌اند و نمی‌توانند خود را اداره كنند در حالی كه این گونه نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین