کد خبر: ۶۷۳۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵

جاده هراز عصر امروز یکطرفه می‌شود

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر هراز از سمت تهران به آمل امروز از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ ممنوع است و این مسیر یکطرفه خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

ایرج کهریزی شامگاه پنجشنبه گفت: مسیر شمال به تهران نیز از ساعت ۱۹ امروز یکطرفه است و محدودیت‌های اعلام شده تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی مسیرهای هراز و فیروزکوه، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک به سمت هراز و فیروز کوه پر حجم و روان است و تردد انواع کامیون و کامیونت روزهای پنجشنبه و جمعه تا ساعت ۲۴ ممنوع اعلام شده است.

جاده هراز عصر امروز یکطرفه می‌شود

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و رانندگان بدون گره ترافیکی در حال عبور از مسیرهای یاد شده هستند.

کهریزی گفت: هم اکنون عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از جاده های منتهی به استان‌های شمالی هستند.

وی ادامه داد: ترافیک در شهرهای بومهن، جاجرود و رودهن به سمت استان‌های شمالی سنگین است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران اظهار داشت: تاکنون حادثه و گره ترافیکی در مسیرهای هراز و فیروز کوه گزارش نشده و تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال مسیرهای یاد شده پرحجم و روان در جریان است.

کهریزی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات رهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، پرهیز از تخلفات حادثه ساز و خودداری از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین