کد خبر: ۶۷۴۳۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

اعتراض باشگاه النصر علیه پرسپولیس؛ توطئه دیگری در راه است؟

باشگاه النصر عربستان بعد از شکست برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اعتراضی را درباره تیم ایرانی تقدیم AFC کرد و مدعی شد که استفاده پرسپولیس از چند بازیکن جدید غیر قانونی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در پایان ۱۲۰ دقیقه جدال با النصر عربستان در نهایت در ضربات پنالتی موفق به شکست نماینده عربستانی شد تا به عنوان تیم قهرمانی منطقه غرب راهی فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ شود.

باشگاه النصر با ادعای این موضوع که پرسپولیس بعد از نقل و انتقالات اقدام به جذب بازیکن کرده، نسبت به سود بردن از نفرات جدید این تیم شکواییه خود را تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

النصر عربستان از پرسپولیس شکایت کرد

روزنامه الریاضیه عربستان نیز اعلام کرد که باشگاه النصر اعتراض رسمی خود را به AFC به بهانه این که بعضی از بازیکنان پرسپولیس نمی توانستند تیم را در لیگ قهرمانان همراهی کند ارائه داد.

در نامه اعتراض آمیز باشگاه عربستانی آمده است: چند بازیکن پرسپولیس قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا به تیم پیوستند این درحالی است که تیم مجوز کمیته حل اختلافات را به دست نیاورد و به همین خاطر نمی توانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند.

باید دید در شرایطی که هم باشگاه پرسپولیس و هم فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده بودند جذب نفرات جدید و ثبت آنها قبل از اعمال محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی بوده، شکایت النصری‌ها به کجا خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
6
11
شک ندارم از داخل ایران به عربها خط میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
9
نمی دونم چرا ما داریم قانون فیفارو دور میزنیم چرا؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین