کد خبر: ۶۷۴۳۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

"محیط را ناامن کنید، اسیدپاش‌ها پیدا نمی‌شوند"

عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات هم در یک توییت کنایه آمیز نوشت: «محیط را ناامن کنید، اسیدپاش‌ها پیدا نمی‌شوند!»
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، مفسر برنامه‌های مذهبی صداوسیما و پژوهش‌گر حوزوی در واکنش به اظهارات دیروز یوسف طباطبایی‌نژاد - امام ‌جمعه اصفهان، درباره ناامن‌کردن جامعه برای بی‌حجاب‌ها در اینستاگرام خود نوشت: "حق دارد؛ چون امنیت فقط برای دزدها و مال‌ مردم‌خورها و اختلاس‌گران است!

عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات هم در یک توییت کنایه آمیز نوشت: «محیط را ناامن کنید، اسیدپاش‌ها پیدا نمی‌شوند!»

طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه‌ اصفهان، گفته بود: «باید فضای جامعه را برای کسانی که کشف حجاب می‌کنند که شمارشان هم کم است، ناامن کرد.نباید اجازه داد به راحتی در خیابان‌ها و پارک‌ها هنجارشکنی کنند.»

واکنش معصومه ابتکار

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با انتشار فیلمی از مقام رهبر انقلاب در صفحه توییتر خود، نوشت:  گاهی تفاوت دیدگاهها با مقام رهبری اعجاب برانگیز است... مثل سخنان برخی ائمه جمعه... در موضوعاتی مانند حجاب اگر توصیه ای دارید نباید بگونه ای باشد که تداعی خشونتی مثل اسیدپاشی بشود. با فرزندانمان چه می کنیم؟!

واکنش ابطحی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
6
تعجب ما مردم از این است که چرا این فرد که با سخنش باعث تشویش اذهان عمومی میشود به دادگاه احضار نمیشود اما یکی یجا یک کامنتی میذاره یا مقاله ای مینویسه به جرم تشویش اذهان عمومی متحمل سالها حبس میشه . گویا در این حکومت یک عده ایمنی اکتسابی دارن و کسی نباید سراغشون بره حالا هر چی گفتن گفتن و هرکار کردن کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
شک داری؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین