کد خبر: ۶۷۴۴۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
تبلیغات

ترند‌های طراحی دکوراسیون داخلی برای سال ۲۰۲۱

قبل از صحبت کردن درباره‌ی رنگ، سبک، مبلمان و .. در دکوراسیون منزل منطقی است به سبک‌های مختلف درباره‌ی روند‌های طراحی دکوراسیون داخلی سال ۲۰۲۱ اشاره‌ای کنیم. سه سبک متفاوت اصلی که در روند طراحی دکوراسیون داخلی بسیار موثر می‌باشد: رنگ‌ها و الگوها، پایداری و زندگی سبز، اشکالارگانیک و خاص.
آفتاب‌‌نیوز :

هر ساله، تعدادی ترند جدید طراحی دکوراسیون داخلی وارد عرصه‌ی مد می‌شود. با آمدن سال جدید صاحبان ملک‌های تجاری و مسکونی به دنبال روند‌های جدید طراحی دکوراسیون داخلی هستند تا بتوانند همان چیزی که مدنظرشان است را داشته باشند. این در مورد صاحبانی که میخواهند در ملک خود به زندگی کنند و ارزش فروش آن را بالا برند و یا به جهت ایجاد تنوع هم صدق می‌کند.

اگرچه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل علایق شما بسیار حائز اهمیت است، اما بررسی کردن سبک‌های جدید می‌تواند شما را با امکانات جدید و سبک‌های جدید و رنگ‌های جدید آشنا کند. البته موضوع بودجه نیز برای تصمیم به شروع بازسازی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ و یا حتی ممکن است به این نتیجه برسید که تمام فضای شما نیاز به تغییر دکوراسیون داخلی ندارد.

ترند‌های طراحی دکوراسیون داخلی برای سال ۲۰۲۱

برترین روند‌های طراحی دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱

قبل از صحبت کردن درباره‌ی رنگ، سبک، مبلمان و .. در دکوراسیون منزل منطقی است به سبک‌های مختلف درباره‌ی روند‌های طراحی دکوراسیون داخلی سال ۲۰۲۱ اشاره‌ای کنیم. سه سبک متفاوت اصلی که در روند طراحی دکوراسیون داخلی بسیار موثر می‌باشد: رنگ‌ها و الگوها، پایداری و زندگی سبز، اشکالارگانیک و خاص.

این‌ها در بهبود دکوراسیون داخلی منزل چگونه تاثیر میگذارند و اینکه آیا میتوانید خودتان در صورت داشتن توانایی آن‌ها را انجام دهید یا می‌بایست با یک طراح دکوراسیون داخلی جهت انجام دکوراسیون داخلی منزل قرار داد ببندید.

رنگ‌ها و الگو‌های غیرمنتظره برای طراحی دکوراسیون داخلی

اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون داخلی گرفته اید و بودجه‌ی کافی برای این کار دارید، ممکن است فقط به دنبال طرح‌ها و رنگ‌هایی بروید که مورد علاقه تان هستند بدون اینکه به روند‌های جدید طراحی دکوراسیون داخلی توجه کنید. با این وجود، مهم است که در صورت تمایل به فروش ملک خود در آینده، از آنچه در آن زمان با ارزش تلقی می‌شود، آگاه باشیم. رنگ، کاغذ دیواری، اثاثه یا لوازم داخلی با رنگ‌ها و الگو‌های مختلف برخی از ارزان‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل یا دکوراسیون اداری هستند.

ترند‌های طراحی دکوراسیون داخلی برای سال ۲۰۲۱

رنگ‌های خنثی: اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که به کار بردن رنگ طوسی به تنهایی خارج از اصول و قاعده‌ی رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشد. اگرچه در دهه گذشته بسیاری از خانه‌ها از رنگ‌های بژ قدیمی‌تر به رنگ خاکستری مدرن تغییر دکوراسیون داده بودند، اما امروز همه چیز فراتر از آن است. اگر تصمیم به استفاده از رنگ‌های خنثی دارید، بهتر است آنرا با دیگر رنگ‌ها در کنار هم بیاوردید. ترکیب چوب و فلز یک سبک را بسیار بهتر جلوه داده و تغریبا در هر فضایی خوب می‌شود. همچنین ترکیب رنگ‌های سفید و سیاه ویا سفید و خاکستری از ترکیب رنگ‌هایی هستند که هنوز هم جزو ترکیب رنگ‌های زیبا در امر دکوراسیون داخلی می‌شوند.

رنگها: وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی معاصر می‌شود، رنگ‌های خنثی به گونه‌ای جدیدتر ظاهر می‌شوند. طرح‌های تک رنگ امسال مورد توجه بسیاری از وب سایت‌های طراحی قرار گرفته اند. این به آن معناست که سقف، کف و دیوار‌ها همگی یک رنگ هستند. درواقع این یک ظاهر دراماتیک به فضا داده که هرکسی آن را برای خانه‌ی خود نمی‌پسندد. همچنین این نوع رنگ آمیزی در سخت‌تر شدن کار فروش خانه تاثیرگذار است.

ترند‌های طراحی دکوراسیون داخلی برای سال ۲۰۲۱

در زیر اطلاعات خاص تری درباره رنگ‌های برتر دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۱ کسب کنید.

الگوها: بسیاری از طرح‌های دکوراسیون داخلی از نقوش هندسی وگل گلی قدیمی و زیبا هستند. اینبار کاغذ‌های دیواری با نقوش بزرگ وارد عرصه‌ی دکوراسیون داخلی شده اند که البته برای همه‌ی دیوار‌های یک اتاق استفاده نمی‌شوند. در سال‌های گذشته، صاحبان خانه یک دیوار را به با یک رنگ غلیظ رنگ کرده و مابقی دیوار‌ها را سفید یا خاکستری می‌کردند. امسال، به جای استفاده از یک رنگ غلیظ، برای آن دیوار از الگو‌هایی استفاده می‌شود.

ترند‌های طراحی دکوراسیون داخلی برای سال ۲۰۲۱

الگو‌های انتخابی شما بدون شک همان‌هایی هستند که در فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی وجود دارند. این طرح‌ها از نقوش گل گلی تا تصاویر رویداد‌های تاریخی را شامل می‌شوند. از آن‌ها برای دیوار فضای پذیرایی، اتاق‌های خواب، کاشی‌های پشت کابینت آشپزخانه، فرش و ... استفاده می‌شوند.

طراحی سبز

حتی در بیشتر خانه‌های لوکس، ایجاد گره‌ای براساس طراحی سازگار با محیط زیست و زندگی سبز یکی از بهترین روند‌های طراحی خانه مدرن است که نسبت به هرچیز دیگری از برتری و محبوبیت بالایی برخوردار است. صاحبان خانه و صاحبان ملک‌های اداری و تجاری درصدد فهمیدن اهمیت استفاده از متریال‌های ارگانیکی که به طبیعت آسیب نمیزنند در آمده اند.

ترند‌های طراحی دکوراسیون داخلی برای سال ۲۰۲۱

در زمان تهیه مبلمان و اثاثیه منزل و یا اداره‌ی خود، سعی کنید که اکثر برند‌های معروف و محبوب را بررسی کرده و دریابید که آن‌ها ایده پایدار بودن لوازم آن‌ها بر چه اساسی است. چیزی مثل چوب بامبو برای کف، فرش‌هایی از جنس فیبر نارگیل، الیاف، پارچه‌های کتان، تایل‌های سنگی، همه و همه ظاهر زیبا با رویکردی سازگار با محیط زیست ارائه می‌دهند.

الگو‌های ارگانیک

با ترکیب جدید از سرزندگی و هیجان در زندگی سبز و سازگار محیط زیست، گرایش به سمت استفاده از اشکال سخت و غیر قابل انعطاف کمتر می‌شود. به جای استفاده از اشکال هندسی گوشه دار در فضا مثل در‌های مستطیلی، صندلی‌های ساده مکعبی و ...، می‌توانید از نمونه‌های ارگانیک استفاده کنید؛ مثل صندلی‌های کرو (CURVE).

طراحی دکوراسیون داخلی با رویکرد آینده نگری در سال ۲۰۲۱

قسمت بزرگی از تغییر دکوراسیون داخلی منزل و یا دکوراسیون اداری محل کار شما به گونه‌ای باید باشد که در سال‌های جدید پایدار باشند و زود از مد خارج نشوند. از این گذشته، همه‌ی مالکان خانه تمام عمر خود را در یک خانه زندگی نمیکنند. درواقع می‌بایست خانواده‌ها هنگام تصمیم گیری در مورد پروژه‌های بازسازی، به فروش در آینده توجه کنند.

این درمورد دکوراسیون اداری و تجاری نیز صدق می‌کند. زمانی که یک شرکت رشد می‌کند و نیرو‌های جدید استخدام میکند ممکن است برای داشتن فضای بیشتر تغییر مکان بدهند. اگر در زمان اجرای دکوراسیون داخلی محل کار خود، طرحی منسوخ و قدیمی را اجرا کنید ممکن است نتوانید هزینه‌ی صرف شده را دوباره زنده کنید.
اگر میدانید که در یک زمان نه چندان دور به فضای جدید اسباب کشی می‌کنید، پس بهتر است از یک سبک دکوراسیون داخلی ملایم و مداوم در گذر زمان استفاده کنید؛ بنابراین اگر قرار است در یک یا دو سال آینده آنجا برای فروش بگذارید پس بهتر است از طرح‌ها و رنگ‌هایی که ممکن است مورد پسند همه نباشد است. در عوض میتوانید این تغییرات دکوراسیون داخلی را با استفاده از تکه‌ای از هنر مثل یک دیوار نقاشی شده، پارچه‌ها و اکسسوری و المان‌های تزیینی اعمال کنید.

رنگ جدید در دکوراسیون داخلی

رنگ برتر سال ۲۰۲۱ آبی کلاسیک، آبی پر رنگ و کم رنگ می‌باشد و از دیوار‌های اتاق‌ها گرفته تا تایل‌های تزئینی آشپزخانه مورد استفاده است. این رنگ در بسیاری از پروژه‌های بازسازی امسال بکار برده شده است.

ترند‌های طراحی دکوراسیون داخلی برای سال ۲۰۲۱

همانطور که در بالا ذکر شد، رنگ‌های ملایم همچنان در دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری و تجاری بکار برده می‌شود. تلفیق یک رنگ غلیظتر با این رنگ‌های ملایم یک ظاهرخیلی زیباتری را به محیط می‌دهد. با دیوار‌های به رنگ خاکستری تیره مایل به آبی و مبلمان به رنگ سفید و خاکستری (ترکیبی) یک کنتراست رنگیدر فضا ایجاد می‌شود، اما قطعا با کف مشکی و دیوار‌های به رنگ ملایم کنتراست بیشتری در فضا ایجاد خواهد شد. استفاده از رنگ آبی، سبز، بنفش تیره، رنگ‌های ملایم و... برای کوسن‌ها و فرش‌ها و ... باعث می‌شود تا ضمن به روز بودن، سبک شخصی شما تقویت شود.

این بدان معناست که صرفا نباید از رنگ‌های تیره در دکوراسیون داخلی فضای خود استفاده کنید. برخی از رنگ‌های محبوب دیگر مثل آبی لاجوردی، سبز زمردی، رنگ‌های زمینی مثل قرمز مایل به قهوه‌ای و زرد اخرا و ... در خود درخشش خاصی دارند.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل و مشاهده نمونه کار‌ها به سایت شرکت دکوراسیون داخلی نماسبز مراجعه فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین