کد خبر: ۶۷۴۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴

وحشت سناتور آمریکایی از انتقام ایران در زمان بیماری ترامپ

یک سناتور آمریکایی با ابراز نگرانی درباره تاثیر سلامت جسمانی رئیس جمهور آمریکا بر امور داخلی این کشور و مواضع دیگر کشورها درباره آن، ادعایی را علیه ایران مطرح کرد.
وحشت سناتور آمریکایی از انتقام ایران در زمان بیماری ترامپ
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه سی. ان. ان، کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی گفت که مارک مِدوز رئیس کارکنان کاخ سفید به او گفته است که رئیس جمهور توان جسمانی اش را از دست نداده است و به عنوان مقام اول کشور به فعالیتش ادامه می دهد.

مورفی ادامه داد: خوشحالم مارک مدوز آمد و این موضوع را برایمان روشن کرد، متحدان و مخالفان ما باید این را بدانند و چرا که ما بسیاری از آن ها را در لیست اخیرمان داریم که نقاط ضعف ما را بررسی می کنند.

این سناتور آمریکایی با اشاره به ایران گفت که نگرانی های او بسته به انگیزه های ژئوپلیتیکی رقبا و مخالفان متغیر است و مدعی شد ایران به طور مثال می تواند به دنبال این باشد که برای تلافی ترور سردار سهید قاسم سلیمانی توسط آمریکا، از این فرصت استفاده کند.

بر اساس این گزارش، اظهارات مورفی در پی ابتلای رئیس جمهور آمریکا و ملانیا ترامپ همسر او به کووید-۱۹ در هفته گذشته مطرح می شود.

ترامپ در ۴۸ ساعت گذشته برای مراقبت های بیشتر بستری شده است و رسانه ها گمانه زنی هایی درباره وضع جسمانی او و تاثیر آن بر روند امور داخلی آمریکا به ویژه در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا دارند.

ترامپ در این دور از انتخابات آمریکا با جو بایدن نماینده حزب دموکرات این کشور به رقابت می پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین