کد خبر: ۶۷۴۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶

ابتلای قریب به 20 هزار زنجانی به کووید 19/ بازگشت محدودیت‌ها

از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 19 هزار و 818 نفر در استان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و 886 نفر از آن‌ها در مراکز درمانی بستری و 15 هزار و 818 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.
ابتلای قریب به 20 هزار زنجانی به کووید 19/ بازگشت محدودیت‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

کرونا و عوارض ناشی از شیوع آن در حال گسترش است و این عوارض به حدی بالا گرفته که محدودیت‌های ابتدایی در سطح استان بازخواهد گشت.

بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در مورد محدودیت‌ها همه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در استان محدود خواهد شد، چرا که روند امور در مورد بیماری کووید 19 فزاینده شده، از این رو نگرانی‌ها دوباره اوج گرفته است.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 3 هزار و886 نفر در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و 231 نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر 393 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 17 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 11 هزار و 732 نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا525 نفر جان خود را از دست داده‌اند که سه نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان سرپایی به کووید 19 بر اساس تست آزمایشگاهی 15 هزار و 818 مورد بوده است 90 مورد از آن‌ها طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین