کد خبر: ۶۷۴۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اقدام اخیر امارات را محکوم کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اقدام اخیر امارات در به رسمیت شناختن رژیم جعلی و غاصب اسرائیل را محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین"سید علیرضا ادیانی" در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: امارات با این اقدام "ننگ ابدی" را برای خود ثبت کرد؛ آمریکا و اسرائیل با چنین اقداماتی به دنبال این هستند در منطقه حضور و نفوذ بیشتری داشته باشند و به زعم باطل خود جبهه مقاومت را تضعیف کنند اما بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، عالی ترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: ایران اسلامی؛ کشور شیر مردان، شیر زنان و غیرتمندان است و "حاج قاسم سلیمانی ها" در مکتب اسلام ناب محمدی(ص) تربیت و پرورش یافته این انقلاب و نظام هستند دشمن بداند که توطئه هایش همواره ناکام خواهد ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اقدام اخیر امارات را محکوم کرد

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: اگر عرصه ای چون هشت سال دفاع مقدس پیش آید، شیر مردانی چون رزمندگان دفاع مقدس برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تا پای جان پیش می روند؛ همانگونه که ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز جانانه از آرمان ها و ارزش هایمان دفاع و صیانت کرده ایم تا ابد در خط حمایت از این نظام و ارزش ها خواهیم ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت ترویج شود، گفت: هر زمان که از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و فاصله گرفتیم و یا اینکه رزمندگان و یادگاران آن دوران را از صحنه مدیریت کشور دور کردیم، خسارت دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: درود ها و تحیت های بی پایان، نثار روح بزرگی مردی که یک ملت مجاهد و شهید پرور تربیت کرد و با نهضتی بی نظیر، پس از سال ها مظلومیت، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را احیا و بنای حکومت و جامعه اسلامی را در کشور گذاشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه " بزرگترین معروف در درجه اول ایجاد نظام اسلامی و حفظ این امر به معروف است "، تصریح کرد: رمز موفقیت و نصر در توکل و ایمان به خدا، پیروی از ولایت فقیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، توسل بر روحیه جهاد و ایثار است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تاکید کرد: به اعتقاد بنده مجهز بودن به "روحیه جهادی " از خود " جهاد" مهم تر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تجلیل و تکریم از رزمندگان و یادگان هشت سال دفاع مقدس، افزود: برگزاری آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیانگر اهمیت این موضوع است، معظم له در این مراسم بیاناتی فرمودند که این فرمایشات باید بارها و بارها بازخوانی شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت باید ترویج شود، به تبیین نقش رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: ما نباید یادگاران دوران دفاع مقدس را از صحنه مدیریت کشور دور کنیم؛ هر زمان که از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و فاصله گرفتیم و یا اینکه رزمندگان و یادگاران آن دوران را از صحنه مدیریت کشور دور کردیم، خسارت دیدیم.

وی با اشاره به دستاوردهای دوران دفاع مقدس، ادامه داد: بایستی دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تشریح شود؛ رویش ها از متن و جریان عمومی انقلاب بسیار فراوان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به فرمایش امام راحل به رزمندگان دوران دفاع مقدس که "بوسه بر دستان و بازوان شما باعث افتخار است"، اشاره کرد: من در مقابل همه مجاهدان و پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار و شهادت سر تعظیم فرود می آورم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با تاکید بر لزوم ارائه مطلوب ترین خدمات به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان خطاب به مسئولان امر، خاطر نشان کرد: هر چه می توانید به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خدمت کنید و از تکریم یادگاران آن دوران غافل نشوید.

لزوم ثبت "خاطرات دوران دفاع مقدس"

وی با مروری اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر لزوم ثبت "خاطرات دوران دفاع مقدس" تاکید کرد و افزود : کتاب ها با محوریت دفاع مقدس را بخوانید و ترویج کنید.

حجت الاسلام و المسلیمن ادیانی در پایان گفت: بار دیگر درود و رحمت بی پایان را نثار همه مجاهدان راستین، مجاهدان راه حق و حقیقت از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و همه شهیدان نظم و تمنیت تقدیم می کنم.

در این مراسم از چندین نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس شاغل در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تجلیل به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین