کد خبر: ۶۷۴۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

پدر در بهشت زهرا با چاقو به جان پسرش افتاد

ظهر شنبه ۱۲ مهر، گزارش درگیری خونینی بین یک پدر و پسر در بهشت زهرای تهران به پلیس اعلام شد و دقایقی بعد نیز مأموران پلیس راهی محل شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد میانسال در یک درگیری پسر ۲۵ ساله‌اش را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرده است.
پدر در بهشت زهرا با چاقو به جان پسرش افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

پسر جوان که بشدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. از سویی مرد میانسال که عامل این درگیری خونین بود به دستور بازپرس جنایی، بازداشت شد.

او در تحقیقات گفت: من یک دختر ۱۵ ساله داشتم که حدود یک سال قبل یعنی صبح پنجشنبه ۱۱ مهر سال ۹۸، خودش را از طبقه چهارم محل سکونتمان به پایین انداخت و مرد.

دخترم کوهنورد بود او ساعتی قبل از خودکشی در حال قدم زدن با پسر جوانی در خیابان بود که ناگهان برادر ۲۵ ساله‌اش او را می‌بیند و با عصبانیت و تهدید دخترم را در خیابان دنبال کرد همین موضوع باعث شد دخترم از ترس فرار کند، اما او وقتی به خانه آمد طوری ترسیده بود که خودش را از پشت بام به پایین انداخت و خودکشی کرد.

مرد میانسال ادامه داد: در تمام این مدت پسرم را مقصر مرگ دخترم می‌دانستم اگر آن روز او با خواهرش برخورد نمی‌کرد الان دخترم زنده بود. در این یک سال عذاب وجدان لحظه‌ای مرا رها نکرد. امروز در سالگرد مرگ دخترم وقتی به بهشت زهرا و بر سر مزار او رفته بودیم با پسرم درگیر شدم و او را با چاقو زدم. می‌خواستم انتقام مرگ دخترم را از او بگیرم.

بدین‌ترتیب به دستور بازپرس ساسان غلامی، مرد میانسال به اتهام شروع به قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. همچنین بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق از شاهدان این درگیری را صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین