کد خبر: ۶۷۴۶۸۶
تعداد نظرات: ۱۷۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
"حضور در بخش بیماران بدحال به همراه خبرنگار و دوربین، بی‌اهمیت کردن سلامت مردم است"

جنجال حضور قالیباف و دوربین‌هایش در "آی سی یو"؛ نشست سران قوا به درخواست چه کسی لغو شد؟

بازدید سرزده یا هر اقدام دیگر با هر انگیزه‌ای از سوی مقامات عالی رتبه کشور که پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را نادیده گیرد و در پی ماجراجویی با این بیماری سخت باشد، نه تنها حمایت از کادر درمان نیست بلکه در صورت ابتلا و سرایت سران قوا، روند اداره کشور را متوقف کرده و جامعه را متضرر می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

نشست سران قوا به درخواست کمیته درمان ستاد ملی کرونا لغو شد. با وجود رعایت پروتکل ها از سوی رهبر انقلاب، رییس جمهوری و حجت الاسلام «ابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه، بازدید سرزده «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس از بیمارستان امام خمینی (ره) و تماس مستقیم با بیماران کرونایی در بخش آی سی یو این بیمارستان می تواند با توجه به ارتباط نزدیک وی با روسای قوای دیگر، تمام تلاش های هفت ماه گذشته در رعایت پروتکل ها را از بین برده و امکان ابتلا را افزایش دهد.

رییس مجلس در ادامه بازدیدهای موسوم به میدانی خود به بیمارستان امام خمینی رفت و به کادر درمان آن ها قول پیگیری مشکلات داد. تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این دیدار مشان می‌دهد که پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت نشده و محیط آلوده به ویروس بوده است.

جنجال حضور قالیباف و دروبین‌هایش در

حضور مسوولان در بیمارستان های کرونایی و در بخش ای سی یو در حالی که حتی حضور خانواده‌های بیماران هم در آن ممنوع است، قطعا خلاف پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد کرونا بوده و ممکن است در صورت ابتلا مسیر اجرای وظایف نمایندگی و ریاست مجلس را با دشواری‌هایی برای وی روبرو کند.

شاید به همین دلیل است که خبرهایی از لغو جلسه سران سه قوه به دلیل این نوع سهل‌انگاری‌ها در برخی رسانه‌ها منتشر شده که به نظر می‌رسد این نشست بنا به درخواست کمیته درمان ستاد ملی کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کنسل شده است.

معزی: همه‌ سطوح حاکمیت باید پیشتاز رعایت توصیه‌ نهادهای تخصصی باشند

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری در رشته توئیتی تاکید کرد که کنترل شیوع ویروس، منوط به رعایت دستورالعمل‌های نهادهای تخصصی است و همه‌ سطوح حاکمیت می‌بایست در شرایط کنونی، پیشتاز رعایت توصیه‌ی نهاد تخصصی باشند.

معزی در این رشته توئیت افزود: ستاد ملی کرونا، توصیه‌ها و پروتکل‌های روشنی برای مقام‌های ارشد نظام تدوین و ابلاغ کرده است؛ پروتکل‌هایی که هم مانع از ایجاد اختلال در اداره‌ امور کشور در شرایط بحران می‌شود و هم از عادی‌سازی تجمعات و انتقال پیام غلط به جامعه جلوگیری می‌کند، توصیه‌هایی که حتی مقام معظم رهبری هم خود را ملزم به رعایت آنها می‌دانند و سبب تغییرات گسترده در برنامه‌های ایشان شده است. هیچ مصلحتی حتی برگزاری آیین‌های مذهبی هم سبب نشد که مقام رهبری، توصیه‌ها را نقض کنند.

او ادامه داد: اصرار دیگر مقامات بر نادیده گرفتن پروتکل‌ها و تاکید بر ایجاد تمایز، چه انگیزه‌ای می‌تواند داشته باشد؟ کنترل شیوع ویروس، منوط به رعایت دستورالعمل‌های نهادهای تخصصی است و همه‌ی سطوح حاکمیت می‌بایست در شرایط کنونی، پیشتاز رعایت توصیه‌ی نهاد تخصصی باشند. کوچک شمردن پروتکل‌ها با هر انگیزه‌ای، عادی‌سازی نقض آنهاست.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری گفت: خارج از فضای قطبی و احساسی، این التزام و اعتقاد به رعایت پروتکل‌هاست که مقامات را با مردم هم‌تراز می‌کند و اتفاقا نقض پروتکل‌هاست که می‌تواند تصویری از فرادستی مقامات به افکار عمومی ارائه دهد، این نه یک بحث سیاسی و تبلیغاتی است و نه مجالی برای طعنه و کنایه نقض پروتکل‌ها، پیامی خطرناک برای سلامت عمومی است.

وی افزود: در دشواری‌های کنونی و همزمانی تحریم و بحران کرونا، انتظار هر نقد و اعتراضی می‌رود جز گلایه از رعایت پروتکل‌ها. دغدغه‌های تبلیغاتی و برندسازی‌های شخصی را آنقدر فربه نکنیم که از دغدغه‌ی سلامت عمومی هم پیشی بگیرد. حضور در بخش بیماران بدحال و به همراه بردن خبرنگار و دوربین نه ایستادن در کنار مردم که بی‌اهمیت کردن سلامت مردم است.

خبرگزاری ایرنا، وابسته به دولت نیز در گزارشی نوشت: بازدید سرزده یا هر اقدام دیگر با هر انگیزه‌ای از سوی مقامات عالی رتبه کشور که پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را نادیده گیرد و در پی ماجراجویی با این بیماری سخت باشد، نه تنها حمایت از کادر درمان نیست بلکه در صورت ابتلا و سرایت سران قوا، روند اداره کشور را متوقف کرده و جامعه را متضرر می‌کند.

پیچیده و البته ناشناخته بودن ویروس کرونا و در پی آن بیماری کووید ۱۹ هرگونه تصمیم گیری و اقدام را در همه سطوح زندگی مردم جهان با دشواری های بسیاری روبرو کرده است. در این میان ابتلای مقامات و مسوولان به این بیماری و تبعات حاصل از آن با توجه به میانگین سنی بالای آن ها، اما و اگرهای بسیاری را درباره شیوه‌های رعایت و مراقبت به وجود آورده است.

ابتلای «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا به این ویروس و پیامدهای سیاسی و اقتصادی آن هم در داخل آمریکا و هم در سطح بین الملل نشان می دهد که بیماری هریک از مقامات اول کشورها نتایجی بسیار متفاوت تری نسبت به دیگر افراد جامعه به دلیل نقش و مسوولیت آن ها در پی دارد.

دقت به چنین ملاحظاتی سبب شده است که رهبر انقلاب از زمان شیوع بحران کرونا در ایران یعنی اسفندماه سال گذشته تاکنون در تمام مناسبت ها و دیدارها، تمام و کمال به آیین نامه ها و پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا عمل کرده اند. به گونه ای که نوع عزاداری ایشان در ماه محرم و میزان رعایت این دستورالعمل ها در بسیاری از رسانه های خارجی مورد توجه قرار گرفت و در داخل کشور هم بسیاری به تبعیت از ایشان در ایام محرم عزاداری ها را با دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا برگزار کردند.

این رفتار منطقی و عقلایی رهبر انقلاب از سوی دیگر مسوولان عالی رتبه هم کم و بیش مورد توجه قرار گرفت و رییس جمهوری هم با وجود تلاش خستگی ناپذیر و البته شبانه روزی برای بهبود شرایط کشور، تابع دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت بود؛ به گونه ای که حتی هجمه های بی امان برخی از منتقدان که وی را به دلیل غیبت در مجلس مورد انتقاد قرار می دادند هم سبب شکستن این رعایت نشد. این قرنطینه اما به دلیل تفاوت خاص میان رییس جمهوری و مردم نیست بلکه همانگونه که رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرده به دلیل تبعات بسیار ابتلای رییس جمهوری به این بیماری در شرایط کنونی برای کشور است.

با وجود رعایت این پروتکل ها از سوی رهبر انقلاب، رییس جمهوری و حجت الاسلام «ابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه، بازدید سرزده «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس از بیمارستان امام خمینی (ره) و تماس مستقیم با بیماران کرونایی در بخش آی سی یو این بیمارستان می تواند با توجه به ارتباط نزدیک وی با روسای قوای دیگر، تمام تلاش های هفت ماه گذشته در رعایت پروتکل ها را از بین برده و امکان ابتلا را افزایش دهد.

این نحوه برخورد با بیماری البته در مجلس شورای اسلامی هم بر اساس آنچه از تصاویر می توان مشاهده کرد، بسیار متداول است به طوریکه نه تنها فاصله گذاری اجتماعی چندانی رعایت نمی شود بلکه گاهی نماینده ها مصافحه های نزدیک به هم انجام می دهند. این رویکرد اما شاید برای شبکه های خبری و کانال ها و برخی هواداران نشانه شجاعت باشد و در فضای مجازی با رفتار دیگران مقایسه شود اما واقعیت این است که امکان ابتلا و بیماری را بالا برده و در حقیقت کار اداره امور را در کشور دشوارتر می کند.

رسیدگی به امور کادر درمان شاید بیش و پیش از آنکه نیازمند دیدارهای حضوری با این میزان ریسک ابتلا باشد، نیازمند تصویب و ابلاغ قوانینی برای بهبود شرایط آن ها باشد اقدامی که اساس و متن وظایف مجلس شورای اسلامی است و دیگر اقدامات و نظارت ها تنها حاشیه هایی بر آن است که بیشتر در چهارماه گذشته دیده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۷۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
18
78
یعنی نمی شد به صورت مجازی جلسه برگزار بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
هر روز خبرنگاران و فیلم برداران به بخش های آی سی یو بیمارستانها رفته و گزارش تهیه می کنند.
با این که مخالف قالیباف هستم، اما انتقادی بر مسافرت های او به نقاط مختلف کشور نمی توانم بکنم.
مسئولان با نشستن در اتاق ها و دفاترشان اینجور پیام می دهند که جانشان مهمتر از انجام وظایفشان است. یعنی تمام مسئولان به خاطر کرونا باید دست روی دست گذاشته و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده نکنند؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خدا رو شکر فردی مثل قالیباف هست که در میان پزشکانی که در مقابله با این ویروس کار میکنند حضور یافت و به صورت میدانی مشکلات رو بررسی می کنند و خواستند که در جلسه با سران قوا مشکلات رو بیان کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ترامپ برای انجام وظایف و مبارزات انتخاباتی، با داشتن 74 سال سن بدون ماسک به تمام شهرهای آمریکا سفر کرده و حتی در میان هوادارانش می رود.
اگر ترامپ را دوست ندارند، به ماکرون نگاه کنند که برای دیدن انفجار بیروت به این شهر سفر کرد و در میان مردم رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
تصویب قوانین درمجلس برای کمک به پرسنل درمان ازاین بازدید مهم تر و واجب تراست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
البته اگر با حضور فیزیکی مشکلی حل شود خیلی عالیه .متاسفانه اکثرا بیشتر جنبه خودنمائی و تبلیغاتی دارد !!! در این چندماه مجلس نمره قبولی نگرفت و بسیار عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و اینجور که معلومه نمایندگان فعلا دنبال حل مشکلات خودشان هستند مسکن،ماشین و واکسن کرونا و ... بعد از اینکه این مشکلاتشان حل شد البته شاید بیان سراغ مشکلات مردم بدبخت !!!قالیباف هم عیارش در این مدت نشان داده شده است.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ان شاالله ریا نباشد صد در صد اینکار اشتباه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ناشناس ٩:١٦
با اين بازديدها دقيقا چه مشكلي از بيمار و بيمارستان و كادر درمان حل ميشه؟
انا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
قالیباف دزد و ریا کار باید خودشو یه جوری موجهه جلوه بده تا یه مشت ادم ساده و بیخبر را گول بزنه برا انتخابات ۱۴۰۰
یاس کبود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
رسانه های تخر یب چی. خوب کارتون رو بلدین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
یعنی یک اتاق بزرگ پیدا نمیشد که سه نفر آدم به فاصله ۱۰متری از هم بشینند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ببخشید من نطرمو ارسال کردم ولی توی این نظرات پس چرا منعکس نکردید تاحتی تاکیید کردید نطر شما ارسال شد
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
کسی که در راس قانونی گذاری قرار داره و به قول خودش نماینده مردمه باید به مردم احترام بزاره و چیزی که قانون هست رعایت کنه اینها همه جنبه انتخاباتی داره و نشون میده مردم براش مهم نیست فقط دوست داره به قدرت برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
مجازي حال نميده بهشون ، ميخواستن حضوري مشكلات كشور رو حل كنن كه متاسفانه از شانس ما نشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
29
107
این یعنی درنوردیدن مرزهای پوپولیسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خوب چرا روحانی نمی رود در میان بیماران و مردم؟ یعنی روحانی پوپولیست نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
کلید حل مشکلات نشان دادن، چطور؟؟؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
این یکی باید در کتاب گینس ثبت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
روحانی نود درصد مردم با این وضع اقتصادی کرانی ناحق تورم مشکلات کشور که دولت درست کرده افسرده مریض هستند
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
کاش بقیه هم پوپولیست بودند!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
مدیران شما هم دوربین بردارن برن وسط مردم و بیمارا. بهتر از خواب و بی تحرکی نیس؟ حداقل یه تکونی به خودش داده!
هانی راعی خناری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
قالیباف هرچی که باشه از اون فردی که شما ازش حمایت میکنید بهتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
40
121
مردم فریبی به هر قیمت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
آیا اقتصاد ایران از آلمان بهتر عمل کرده؟!!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
تو همون بهتر شیخ حسن باشه برات که از جاش تکون نخوره
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
35
51
من در تمام دوره ها به اقای قالیباف رای دادم
پارسال هم به لیست این اقا رای دادم
خدا شاهده اشتباه کردم. بیشتر از 10بار زنگ زدم تماس گرفتم جواب ندادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بیخود کردی رای دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
به روحانی رای بده برات جبران میکنه باارزونی
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
64
64
بفرمایید اقای روحانی نگران جان خودشون هستند
بیخود به قالیباف ربطش ندین
از تصاویر مشخصه که پروتکلها رعایت شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عزیز! اگه به پروتکل بود چرا پرستارا و پزشکان بیمارستان همه دارن میگیرن؟؟ پروتکل مصونیت نمیاره!! احتمال ابتلا رو کم میکنه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
اصل كار بيهوده است حالا با پروتكل يا بي ان.
همين بازديد چقدر براي مردم هزينه داشته؟؟
عیدمحمد بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ازخدا بترسید این همه خبرنگار هرروز بیمارستان میرن جهت تهیه گزارش حرفی نیست چون ریس مجلس رفته به آقای پرزیدنت برخورده پروتکل های بهداشتی کرونا بهانه هست آقای روحانی از ترس مردم بابت گرانی وتورم جرات حضور درمیان مردم را ندارد این هست فرق مدیریت لیبرال با مدیر جهادی از مکتب سردار لها حاج قاسم عزیز تر ازجان، از خون شهدا وحاج قاسم شرم کنید آقای قالیباف خدا نگهدار تو خداوند شمارا عمر باعزت عنایت فرماید حاج باقر عزیز سردار جبهه وجنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خدا وکیلی اینها همه سروته یک کرباسند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
قالی باف بیشتر شروع کرده خودشو مطرح کند برای رای ۱۴۰۰..کاملا روشن است .البته همان بیست درصد جامعه بهش رای خواهند داد .وبا ان رای کم رئیس جمهور خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
31
81
اسکار حرکات پوپولیستی هم به دکتر سردار قالیباف می رسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
اسکار ترسو بودن و جون دوست بودن افراطی هم به جناب حقوق دان میرسه
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
سیمرغ بلورین بهترین کلید ساز قرن تقدیم می شود ... به آقای دکتر حسن روحانی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ساناز، خیلی خنده دار بود!
الف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
لطفا لفظ حقوقدان رو در مورد فرد مورد نظر بکار نبرید چون واقعا نیستند و از جهتی بی حرمتی به حقوق دانان بزرگ این کشور است. مثل اینکه به فارغ التحصیل ادبیات بگین ادیب.خیلی مضحکه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
6
26
داستان بادمجان بم را شنیده اید ؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
17
41
حالا چرا ترامپ بازی در می آورند؟
نمایش انتخاباتی در حد ترامپ!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
10
26
یکی برای دیده شدن .... یکی از ترس جان خود ..... ملت بینوا ....
کریم کورانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
27
64
ریاکاری در ورژن جدید
پاسخ ها
ناشناس
| Kuwait |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
این دیگه واقعا نوبرشه، ای خدا اینها کین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
19
53
تا تحول ریشه ای در اداره کشور و اجرای کامل قانون اساسی رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ربطی نداشت اصلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
كاملا ربط داره
شما درك نكردي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
کار از بیخ خراب است باید خراب شود از نوع ساخته شود
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دوست عزیز همین تفکر باعث شده ما هر شب با کابوس شعار تا ۱۴۰۰ با روحانی بخوابیم
خطاب به شما دوست عزیز که دنبال تخریبی ، خراب کنیم که یه مشت اوباش جیره خوار مثل مریم جون و رضا جون...بیان کار رو به دست بگیرن؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
5
19
اینجاها انسان به ارزش اخلاق ترامپیس پی میبرد
رضا
|
Germany
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
27
61
این سرپوشی است برای واکسن های آنفولانزا ودناپلاس ولی مردم خیلی باشعور ترازاین حرفهان
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ازسوزوکی مجلس قبل چه خبر!
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
20
63
لغو جلسه سران قوا به دلیل واهی از سمت رئیس جمهور ( در جلسه ای که 3 نفر حضور دارند و می توان با فاصله 10 متری از هم نشست ) نه تنها نشان از خود کامه گی و دیکتاتوری محض رئیس جمهور دارد ، بلکه نشان از چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
کاش روحانی برای همیشه در هیچ جلسه ای نیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
6
42
آیا زمان آن نرسیده که یوسف سلامی را همچون کامران نجف زاده با تبعید به سرزمین کفر مجازات نمایید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
یوسف سلامی را راست گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
12
64
میگن بازدید سرزده اما یوسف سلامی و تیم خبری با تمجدید از اقای قالیاف زودتر در صحنه حضور داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
15
53
راستی داروی کرونا که از چین وارد کرده بودند چی شد؟!
لابد تو آستین بعضی ها ست که راحت گردش انتخاباتی می کنند
پاسخ ها
خنده بازار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
هی یادش بخیر شما از شاه کلید خبر داری؟؟؟؟؟
دیدیش سلام ملت رو به ویژه اون ۲۳ میلیون نفر رو بهش برسون.
هی روزگار....
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
35
23
خدا رو شکر فردی مثل قالیباف هست که در میان پزشکانی که در مقابله با این ویروس کار میکنند حضور یافت و به صورت میدانی مشکلات رو بررسی می کنند و خواستند که در جلسه با سران قوا مشکلات رو بیان کنند با رئیس جمهور که حتی در زمانی که در لرستان سیل اومد و حتی حاضر نشد از جزیره قشم بیرون بیاد و به داد مردم برسه و دنبال خوش گذرونی بود. اونوقت میگید که خطرناک بود؟؟ اگر اینجوری فکر کنیم پس سردار سلیمانی هم نباید بین داعشی ها می رفت چون ممکن بود کشته بشه و کشور لطمه ببینه ولی رفت و داعشی ها رو از صحنه روزگار حذف کرد
پاسخ ها
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
احسنت
ناشناس
|
Spain
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
13
47
خب یعنی جان اون پرسنل بیمارستانی هم به همین شدت در خطره دیگه؟ و اون پرسنل بیمارستانی هم وقتی از بیمارستان بیرون میرن با دهها نفر در ارتباطن. جان همه در خطره. خب بفرمایید راهکار جناب آقای رئیس جمهور برای این آدمها چیه؟ یکی از مسئولین رفته به یه بیمارستان، همه مقامات رده بالا دارن پس میفتن. پس ما که هر روز تو خیابون و اداره و بانک با این همه آدم مراوده داریم تکلیفمون چیه؟
بویراحمد سرافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
24
22
کار درستی نبود و باید ایشان به پروتکل های بهداشتی احترام بگذارد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
12
49
حالا بودن یا نبودن روحانی چه فرقی به حال کشور میکنه.
نامنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
6
27
به نظر من شاید این حرفها درست باشد که به یه مقام عالی رتبه ایراد گرفته شده ولی بوی دلسوزی نمیده این حرفا بیشتر جبهه ی سیاسی دارد واز سر دلسوزی نیست دقیقاً این فرصتی شد تا عده ای فرصت طلب از آب گل آلود ماهی بگیرن من طرف هیچکدوم نیستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
6
26
گیرم ایشان به خق رفتن بازدید ولی ایشان برای همین پرسنل پرستاری چکار کرده اند من خانمم ماما است و در بخش زایمان ۲۵ ساله کار می کنه وقتی یک متخصص زنان و زایمان شب نیست و فقط تلفنی اوردر می دهند و اگر مشکلی برای نوزاد و بچه پیش بیاید ماما و پرستارها باید جوابگو باشند نه پزشک
بعد صبح خانم متخصص می ایند و فقط مهر می زنند و پناه برابر(۵۰ کا) کارانه می گیرند و در اخر ماه بعد از یک سال ۱۶۰ هزار به خانم من سختی کار دادند این اقای قالیباف میتواند عدالت را برقرار کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشان و ....چه کاری برای قشر جان برکف پرستاری کرده اند ؟ یک سری پزشک سهمیه ای که هیچی ...نیستند دارند با جون مردم بازی می کنند اگر ایشان راست می گویند سهمیه ها را حذف کنند که نمیتوانند و نمی خواهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
سلام
متاسفانه این حقیقت تلخ بیمارستانهای ما می باشد که به نوعی بهره کشی از پرسنل پرستاری بیمارستانها در ایران می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
14
49
فقط خودنمایی !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
کاش شیخ حسن شما هم حتی برای خودنمایی شده یه بار از این کارا میکرد!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
6
30
متاسفانه انچه درفیلم دیده میشه نه تنها جناب قالیباف بلکه همراهانشون وبدتر از همه بچه های ای سی یو هم پوشش محافظتی کافی ندارند.ای سی کرونا یعنی جایی که بیماران کرونای قطعی بدحال اونجا بستری هستند و باید افرادی که اونجا کار یا تردد میکنند لباس یکسره وماسک ان95 وشیلد محافض صورت وکلاه وهمه چیز حفاظتی داشته باشند. نه این وضعی که کارکنان ومیهمانان همه فقط یک گان ساده دارند ودستکش وماسک ساده.
رئیس مجلس بیش از اینها باید احتیاط کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
البته اقای قالیباف ازاون واکسنای مفتی که تومجلس پخش میشدقبلش زده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
21
50
خدا وکیلی کسانی که می دانند حد اکثر با مشارکت 15 در صد مردم به صندلی مجلس تکیه زده اند چگونه خود را نماینده مردم ایران می دانند؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
خنده بازار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
آقای رئیس جمهور چطور هشت ساله با این همه مصیبتی که به وجود آورده خودش رو منتخب " مردم "میدونه؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
این مجلس با ۴۵ درصد یا همون ۱۵ درصد (به قول شما)شرف داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
50
30
درود بر قالیباف با عرضه ... با اینکه خوشم از قالیباف نمیاد ولی حداقل یکی پیدا شد سری بزنه به وضعیت بیمارستانها در این شرایط خطرناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
اگر از اين بازديد كنندگان يكي ناقل باشه چي؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
جاه طلبی قالیباف تمامی نداره!
خنده بازار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بی ثباتی یه عده در عقاید و حرف هاشون هم همینطور
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
19
47
هرچی به انتخالات نزدیک میشیم از این حرکات خدا پسندانه و عامه پسندانه بیشتر میبینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
16
23
عقل و شرع میگه حفظ جان و سلامتی از اوجب واجبات است البته برای بعضی‌ها حرکات پوپولیستی که می‌تواند در انتخابات آینده نتیجه بخش باشد، واجبتر است. اشتباه برداشت نشود؛ دیدن مشکلات از نزدیک توسط مسئولان زمانی می‌تواند مثمر ثمر باشد که حرکت مثبتی در پی داشته و از نارساییها بکاهد وگرنه تنها نفس بازدید بی نتیجه، همانست که عرض شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
عقل و شرع میگه وجدان داشته باش و کارهای مثبت یه مسئول رو بخاطر حمایت از دولتی که بهش رای دادی و عرضه بیرون اومدن نداره تخطئه نکن،خود حضور هم خیلی مواقع مثمر ثمره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
22
21
آقاي روحاني
ياد بگير
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
جدا نگران سلامتی کلید ساز شدم

نکنه یموقع قالیباف بیمار بشه بعد کلید ساز مبتلا بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اون اگه بلد بود یاد بگیره که این وضع کشور نبود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
39
14
کاپیتان دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
33
خدایا برای حفظ دنیا و آخرتمان به تو پناه می بریم
کاوه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
9
40
آقای قالیباف اگر مرد اداره امور مملکتی هست اول اوضاع نا بسامان مجلس را که ریاست انرا برعهده دارد سر و سامان بدهد تا شاید مردم به این مجلس بعنوان نماینده خودشان نگاه بکنند. در مورد مبارزه با کرونا موارد مهمی وجود دارد که نیاز به عمل موثر دارد، مثل افزایش تست، رهیابی مبتلایان، ایجاد بیمارستان‌های صحرائی، تقویت کادر پزشکی، سر و سامان دادن به بخش دولتی درمان و افزایش تعداد و ظرفیت بیمارستان‌های دولتی با کسر بودجه از بخش‌های غیر ضرور به بخش سلامت و بهداشت، توزیع گسترده ماسک، تصویب قوانینی برای مجازات متخلفین، تصویب قوانین برای افزایش داد پسند های مالی در بانک‌ها از طریق رایانه که موجبی برای کاهش حضور فیزیکی مردم درخیابانها بشود. مجلس، اگر مجلسی مردمی بود، اگر نمایندگان آن راهکارهای لازم برای تقویت بنیه اجتماعی را میدانستند، اینقدر مملکت با مشکلات روبرو نبود. بازدید آقای قالیباف از بیمارستان کدام مشکل را برطرف کرد؟ یعنی ایشان از وضع بیمارستان‌ها بی خبرند که دهها گزارش هر روز از وضع وخیم بیمارستان‌ها انتشار پیدا می‌کند. باید یاد بگیریم اول میهنمانرا دوست بداریم بعد منافع گروهی و فردی. تا زمانی که این را نفهمیده ایم وضع همین خواهد بود که شاهد آن هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
وقتی رییس‌جمهور مملکت از خونه ش تکون نخوره بقیه مسئولین مجبور میشن که یه جور تاوان کارنکردن اونو بدن،اینهمه قانون تصویب شده اما دولت به کدوم عمل کرده؟!تصویب قانون چه فایده وقتی اجرا کننده نداشته باشه!
دونستن مشکل با دیدن اون از نزدیک خیلی متفاوته،خودتم اینو خوب می‌دونی اما چه کنیم که تعصب و طرفداری از این دولت نمی‌ذاره حرف حق رو بگی!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
10
11
عالی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
11
12
عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
7
24
متاسفانه جان مردم را فدای بازی های خودتان کردید تا شرایط به این حد بحرانی شده و با توجه به سه عامل:
1سرمای هوا و تهویه نامناسب در این فصل
2جهش ویروس کرونا از نظر سرایت
3عادی انگاری و بازگشایی های مختلف
دیگر نمیتوانید این ویروس را کنترل کنید،مردم هیچ وقت این رفتار مسولین دولتی و مجلس را فراموش نخواهند کرد و این رفتار شما با جان مردم در تاریخ ثبت خواهد شد برای آیندگان
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
چی میگی؟
یه دور تو خیابون بزن ببین نصف مردم ماسک نمی زنن!
اونوقت من و تو یا باید تا تموم شدن این ماجرا کلا تو خونه باشیم که عملا نمیشه؛ یا باید ریسک کنیم و بیاییم برای کار و خرید بین همین مردم که یا مبتلا هستند و یا ناقل!
اینقدر فانتزی نباش. بیا وسط جامعه. بیا وسط مردم.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
27
13
جلسه به این علت لغو کردند که کم کاری های دولت کمتر رو شود چرا که قالیباف روز گذشته گفت که در جلسه سران قوا گزارش کاملی از این بازدید میدانی می دهد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
10
42
این روشهای نخ نما را مردم بخوبی می شناسند
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
11
38
آقای قالیباف خواب انتخابات را دیده اول برای مردم مشخص کندبعدفکرتبليغات 1400باشد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
4
22
قالیباف باید به قضاوت مردم در مورد ترامپ توجه کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
8
29
بود و نبود روحانی مهم نیست بهتره همان خونه بمونه و لطف کنه توصیه و راهنمایی هم نکنه
پاسخ ها
بیشعوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
آره والا صد رحمت به چوب
بیشعوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
آره والا صد رحمت به چوب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
روحانی اگه بمونه خونشو حرف نزنه دلار ثابت می مونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
24
یعنی جلسه را لغو کردند که سران قوا از اقای قالیباف بیماری را نگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
37
21
فکر کنید آقای قالیباف یک پرستار بوده ایشان غیرت داشتند از نزدیک درد و رنج پرستاران و پزشکان بخش کرونا لمس کند و هیچ کس نمی تواند ایشان را تخریب کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خخخخخ ایشون میخوان فردین باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
فردین بودن بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
17
38
فقط ریا کاری....برای رای آوردن درانتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰
پاسخ ها
بیشعوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
شما و امثال شما بی مسئولیتی یه عده رو همیشه با خراب کردن دیگران لاپوشانی میکنید هشت سال مملکت دستتون بود بدبخت شدن مردم تا این حد براتون بس نیست؟!!!!!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اخوی:
انتخابات تموم شد...
ایشون رئیس مجلس هست!
بیدار شو.
مک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
13
28
تمام این رفتارها برای تبلیغات ریاست جمهوری است هیچکدام از مسئولین در کشور ما برای انسانیت اینکارها را نمی‌کنند ملاقات سرزده اما خبرنگارا وعکاسا از دوساعت قبل اونجا بودند گربه برای رضای خدا موش نمی‌گیرد لطفا کسانی که پیام می‌فرستند ساده لو نباشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اگر برای انتخابات هم باشه همین که از چند ماه قبل پیگیر مشکلاته شرف داره ب
مجایب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
13
28
مشکل اینجاست که فردی قانون مدار نیست چطور بعنوان رئیس مجلس و قوه مقننه معرفی میشود.خدا بحال ملت و خانه ملت رحم کند
پاسخ ها
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
درود بر قالیباف قهرمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
آره باید بشینه خونه و قانون مدار باشه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
11
31
جاه طلب تر و عوامفریب تر ندیدم!
پاسخ ها
شاهدخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دوست گرامی آدرس میدم بررسی کن:
انتخابات ۹۲ و ۹۶
زیبا کلام
آشنا
تاجگردون
جهانگیری
و.... شیخ حسن آقا روحانی
به قول جهانگیری : مردم عزیز یادتون می آید؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
چشات مشکل داره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
خس و خاشاکو یادت رفت
سرباز رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
16
14
حالا که چی؟ کار خوبی کرده روحیه داده بهشون ...دیگه ۸ سال بودید وحاج محسن رفسنجانی هم همکاره بود باید قبول کنید دوره تمام شده و سکه ۱۵ میلیون و دلار ۳۰ تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
خدا این چندماه باقی مونده رو تا انتخابات بهمون رحم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
14
8
جاه طلب من احمقم احمق که به این جونور رای دادم مشکلات پزشکان وپرستاران در ای سی یو باید رسیدگی بشه؟
پاسخ ها
کرامت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
دوست عزیز صاحب القاب چرا شعر میگی ۸ماهه که کادر درمان در گیر این بیماری هستند و۱۶ ساعت در اون لباس بسر میبرند نه میتوانند ابی بنوشند ونه غذایی وحتی نمیتوانند بدستشویی بروند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
احسنت خودتو خوب شناختی!وگرنه فرق قالیباف که اومده بیمارستان رو با حسن روحانی تو خونه نشسته میفهمیدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
7
11
قبلا فقط سفروبازدید رییس جمهور داشتیم اززمانی که قالیباف اومدن سفراستانی روسا روداریم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
آخه دیگه ریاست جمهوری به جز خونه شون از جایی بازدید ندارن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
3
11
راه نجات کشور مردم باید برای همیشه حل شود چون کشور دیگر مسول مدیران خدا ترس ندارد فقط به فکر جیب خودشان خاندان و مافیای شرکت های خصولتی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
9
18
فرماندهان عملیات باید توان حضور در کنار سربازان و نیروهای ستادی را داشته باشند.بحرانها فرماندهانی از این جنس افراد را می خواهد.اگر قالیباف بیمار هم بشود‌چندان مهم نیست،ان پرستار می بیند که یکی از سران قوا( پا به پای کادر درمان)تا کنار تخت بیمار کرونایی آمده و همانجا حرف پرستار را شنیده است و این بسیار مهم است
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
15
20
چرا حرف بی ربط می‌زنید قالیباف شهامت داشت بره بیمارستان سرکشی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
در خبر آفتاب ذکر شده که محل بازدید قالیباف بیمارستان بوده و ایشان در بخش ای.سی.یو کرونا حاضر شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
لطفاً خبر مجددا بخوانید.در همین خبر و اخبار سایر سایت ها و کانالها ذکر شده است که ایشان در بخش کرونا حاضر شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
3
21
جلسه سران قوا با سه نفر آنهم با فاصله زیاد به راحتی قابل تشکیل بود
حسینی
|
Belgium
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
25
21
زنده باد سردار قالیباف در پناه خدا باشی دلاور
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
13
10
به به چه مسولی چقدر به فکر مردم هست . بهتر نبود حالا که این همه خودت پوشوندی میرفتی ی بخشی یا بیمارستانی که واقعا کرونای بودن از پوش دکترا بقیه میشه فهمید کاملا این فقط ی نوع تبلیغ بوده . بیمارستانی که کرونای باشه بعد دکتر پرستارش با روپوش معمولی بدون کلاه غیره
پاسخ ها
خنده بازار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
محسن داداش باز این خوبه تا یه بیمارستان رفته بعضیا که اصلا معلوم نیست وقتی حرف میزنن منظورشان از " ما " کدوم " ما " ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
قشنگ معلومه حتی یه بار هم بیمارستان امام خمینی نرفتی!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
13
18
خدایا کمکمون کن تا از ریا کاری انجام ندهیم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
و از خونه مون تکون نخوریم که یه موقع جامون سرد نشه!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
7
14
بیمارستان کرونای .این کجاش به بیمارستان کرونای میخوره پرستار دکتر بدون کلاه لباس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بیشتر دنبال بفرمایید و فیلم های منتشره دیگر را هم ببینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
6
25
پوتین رفت تو بیمارستان، همه به به و چه چه و تیکه پرونی به رئیس جمهور خودمون.
حالا قالیباف که میره، نه دیگه فرق داره...
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
16
اگه این جوریه کارمندان آدم نیستند که چند ساعت توی مترو هستندو8ساعت هم در یک اتاق نزدیک هم باید کارکنند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
10
18
سلام دوستان
کلا طرفدار قالی بافی یا هیچ کدام از آقایون ژن برتر نیستم
ولی این موضوع دقیقا مربوط ب تخریب قالی بافی هست و میخوان باهاش برا اصلاحات مشروعیت بگیرن

مگه پزشک و پرستار با همون شرایط هر روز خدمت نمیکنن!!!

داخل کدوم مشکل مردم مث زلزله یا سیل یا... روحانی یا دیگری حضور داشت که حالا از داخل سوراخ با تخریب دیگری میخواد به چشم بیاد!!؟

هیچ کدوم کار دلسوزانه و عملکرد مفیدی ندارن و فقط با تخریب دیگری دنبال جلب توجه و مردمی بودن و مشروعیت هستن
چشم ها رو باید شست
این داستانها هم تکراری هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
ما در۹۲,۹۶ و۸۸ چشم ها را شستیم ولی حین شستن آن را بستیم و کمی تا قسمتی خراب کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
16
21
به هر نیتی که این کار رو انجام داده تحسین برانگیزه...حضور یک مسئول عالیرتبه بر بستر بیماران کرونایی خیلی شجاعت می خواهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
رفتن بر بالين بيمار شجاعت نميخاد
اينكار فقط لاف زدنه
اگر مخلص خدمت به مردم هستند اينهمه نابساماني چرا؟
حتي در حوزه مقابله با بيماري كرونا.
چشمهات رو بسته اي
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
واقعا شجاعت میخاد ولی شب یا روزش مشخص نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
شحاعت نه خریت خریت که شاخ و دم ندارد امان از شیرینی قدرت
امجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
4
یعنی خونشون رنگین تره بقیه است یادمه شنیده بودم حضرات برای خدمت به مارفتن بالانشستن حالاخدمت نخواستیم ولی ارمابهترون نشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
1
نفهمیدم چطور مدعی هستید که اینجا ای سی یو بیمارستانه؟؟ مردم عزیز اول ببینین طرف اصلا اون ادعایی که کرده درست هست؟ این آقا اصلا تو آس سی یو نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
3
بسیار با نظرتان موافقم . متاسفانه جدا از صدها مسئله مبتلابه جامعه ما، همچون : سوء مدیریت ها، انحصار طلبی قدرت برای گروهی خاص، اختلاسها، عدم نظارت در تمامی سطوح جامعه ، عدم پایبندی به التزام های اخلاقی ، قانونی و عرف جامعه ، تحریم ها ، فقر و اقتصاد مریض ، بی کفایتی مدیران و ... و دو قطبی شدن جامعه موجب گردیده تا در کشور در این ورطه خطرناک قرار گیرد . آقای قالیباف هم تب داغ مدیریتی و احیانا خواب رسیدن به ریاست مجریه وادارش کرده به جای قانونگذاری ، سفرهای دوره ای انتخاباتی را پیش از موعد آغاز کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
4
2
دعا کنیم که انشاالله عمرشان هزار ساله باشه که اگر نخبه هایی امثال آقای دکتر قالیباف سایه یا چترشان بالای سر ما نباشند آن وقت میبینید که همین زندگی را هم نخواهیم داشت پس دست به دعا برداریم که خدا یا اینها را از ما نگیر بعد شما میفرمایید که این سرزدنهای یهویی بخاطر تبلیغات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوریشه
عدالتخواه وجانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
7
جناب آقای قالیباف
تبلیغات وتظاهرکافیست؟ من پدریک خانواده بااین وضعیت اقتصادی نمی توانم نیازهای خانواده ام را فراهم نمایم
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
3
2
خوبی را باید دید و با عینک بدی به آن نگریستن اشتباه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
3
2
سلام بر همگی
بنده یکی از افرادی هستم که این درد را گرفتم وفقط ده روز استراحت کردم و با بخور آویشن وشربت عسل خودم را درمان کردم.
این حرفها را برای این زدم که بگم ویروس کرونا اون قدرها هم که ازش بد گفتند خطرناک نیستش
البته قبول دارم برای قشری که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بسیار خطرناک هستش و امیدوارم که اصلا کسی نگیره.
اما اینکه بعضی‌ها دارن آقای قالیباف را میکوبند حالا چه رسانه‌ها وچه روزنامه ها وچه...
اینها چه فکری کردند که این طور یک مسئول را دارن خراب میکنند
حالا گیریم که برای ریا باشه ،ما نیاز داریم به این ریا کاری ها تا مشکلات جامعه حل بشه
حالا یکی هم که اومده کار کنه بهش میگند ریا کار
بدبختیهای فلک زده الآن بهترین فرصت هستش که از آقای قالیباف به خاطر این کارش تعریف و تمجید بشه حالا به هر نیتی که انجام میده اونس به من چشمت ربطی ندارد مهم کار کردنش هست
بعد از اون این نوع حرکت‌ها مردم را دلگرم می‌کنه وامید وار یه آینده می‌کنه که مسئولین دارن از جاشون تکون میخورند ودلسوز مردم هستند
شما را به خدا دل مردم را با این اراجیف نلرزونید
روز قیامتی هم هست
شما که از نیت این آقا خبر ندارین
یک درصد احتمال بدین اشتباه در مورد این آقا قضاوت کردین اون موقع جوابی هم برای خدا وبنده خدا دارین که بدین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
7
4
همیشه بازدید حضوری برای درک شرایط اثر دیگه داره
قالیباف اینجا کارش درست بوده
خواهشا شما اصلاح طلبا میخواین بکوبین بهانه دیگه پیدا کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
4
5
واقعا عرضه میخواد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
4
5
سلام اگر بگویند روحانی برای مدتی سرکار نمی آید بخدا وضع از اینکه هست بهتر می شود بدتر نمی شود کار روحانی فقط حرف و عملی در کار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
4
4
از قدیم گفتن اب که سر بالا بره غورباقه ابوعطا میخونه اقای قالیبافم بعد از رای گیری اخر و دیدن میزان مشارکت مردم دوباره سودای ریاست جمهوری به سرش زده
صفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
5
4
حداقل ارزش کارش این است به سربازان سلامت قوت قلب می دهد مگر پزشکان و پرستاران ما چکار کنند فقط جان مسئولین ارزش دارد حالا جلسه سران قوا را کنسل کردید نوش جان تان اما یه طوری برخورد نکنید که کادر درمان را نا امید کنید اینگار آقای قالیباف جرم کرده فقط شما حالی تون میشه
۰۰۰
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
2
4
تفاوت عمل گرا بودن بافقط شعار دادن و همین طور با مردم بودن و خود را برتر از مردم دیدن در همین است.
برای برخی ها همین بهتر ۸ سال دروغ بشنوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
4
3
مجلس تعطیله
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
5
7
قالیباف خیلی دوست داره رییس جمهور بشه ولی باز خراب کرد مث اون حرف چرتش تو مناظره که روحانی فاتحشو خوند
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
3
5
این حرکت چه دردی ازمردم دواکرد به نظرمن فقط دودستگی و دو قطبی بین مردم ایجاد کرد
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
2
3
به نظر من این جور حرکات باعث دودستگی ودو قطبی بین مردم میشود به این می گن کاسه از آش داغتر۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
3
10
بهتر است جناب قالیباف در راستای نظارت میدانی شان، بازدیدی از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران داشته باشد و از شاهکارهایش در این سازمان به مردم گزارش دهد.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
4
7
لغو جلسه قابل تحسین است وجواب خوبی برای غوغا سالاری افراطیون است ، حتی پیاز هم بدست این مجلس به اصلاح انقلابی پاره نمیشود. این گوی و این میدان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
1
3
اگر شایسته سالاری بود و نه فامیل بازی الان ....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
3
8
آقایان انقلابی اگر اون دنا پلاسها را پس دادید و ارابه مرگ را به قیمت قبل از شروع کارتون رسوندید بهتون رای میدیم بیخودی نرو تو ای سی یو ..
کهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
2
1
من به عنوان کسی که از روز اول شیوع کرونا به صورت مداوم در حال ارائه خدمت در بیمارستانها هستم معتقدم آقای قالیباف در حال اجرای نمایش هستند. آقایان خوب میدانند مشکل درمان کشور در داخل بخش ICU نیست و اگر هم مشکلی آنجا باشد حل آن در تخصص آقای قالیباف نیست. امروز مشکل اساسی بخش درمان در بخش مالی و تخصیص بودجه و جلوگیری از فرسودگی تجهیزات و کادر درمان است و برای فهمیدن آن نیازی به حضور میدانی و اجرای نمایش نیست. آقایان میتدانند در دفاتر خود بنشینند و حداکثر بودجه ای که ممکن است را تخصیص بدهند .
من و تو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
1
2
كار درست اين نيست كه از نزديك مشكل را ببيني تا راه حلي پيدا كني
كار درست اين است كه روي مبل بشيني و از فاصله صد كيلومتري به مشكل نگاه كني و آنگاه از دور اورد بدهي
پاسخ ها
عبدا ...
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
چگونه سر زده است که حبرنگاران و مسئولین زودتر در آنجا حاضر بودند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
سلام خسته نباشید یه سوال ذهنم مشغول کرده آقای قالیباف کرونا گرفته بود چه زود خوب شد...........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین