کد خبر: ۶۷۴۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

درگیری مرگبار بر سر خرید موتورسیکلت

‌مرد میانسالی که در جریان خرید موتورسیکلت، فروشنده را به کام مرگ فرستاده است مدعی شده که وی قصد سرقت داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۲۳:۳۵ شامگاه پنج‌شنبه دهم مهر بود که ساکنان ساختمان مسکونی حوالی میدان انقلاب متوجه صدای درگیری از خانه همسایه در طبقه سوم شدند. اهالی ساختمان ابتدا فکر کردند مرد ۶۰ ساله همسایه که فرزاد نام دارد با همسرش مشاجره لفظی می‌کند، اما دقایقی بعد صدای دلخراش او را شنیدند که درخواست کمک می‌کرد که بلافاصله از خانه‌های خود بیرون آمدند و به طرف آپارتمان فرزاد رفتند. در خانه فرزاد نیمه‌باز بود که تعدادی از همسایه‌ها پا در آنجا گذاشتند و با صحنه دلخراشی روبه‌رو شدند. مرد همسایه نیمه‌جان و خونین داخل پذیرایی جلوی در ورودی افتاده بود و کمی آنطرف‌تر هم بین آشپزخانه و پذیرایی جسد خونین مرد حدوداً ۳۵ ساله ناشناسی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، دیده می‌شد.

بدین ترتیب اهالی ساختمان موضوع را به مأموران پلیس و عوامل اورژانس خبر دادند که دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب و عوامل اورژانس در محل حاضر شدند.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مرد جوان که هیچ مدرک هویتی همراه نداشت و ناشناس بود با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده، اما صاحبخانه هنوز زنده بود و نفس می‌کشید؛ بنابراین مأموران پلیس همزمان با انتقال پیکر خونین مرد ۶۰ ساله به بیمارستان، موضوع درگیری خونین را به قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.

اظهارات همسایه قاتل

تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه در نخستین گام از همسایه‌ها که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بودند، تحقیق کردند.

یکی از همسایه‌ها گفت: فرزاد همراه خانواده‌اش همسایه ماست و چند سالی می‌شود که در این ساختمان زندگی می‌کند. امشب متوجه شدیم که همسر و فرزندش در خانه نیستند تا اینکه ساعتی قبل از درگیری مرد ناشناسی به خانه‌اش آمد و به عنوان مهمان وارد خانه او شد. پس از آن همه چیز آرام بود تا اینکه ساعتی بعد صدای درگیری از خانه آن‌ها شنیدیم. ابتدا فکر کردیم همسر و فرزندش به خانه بازگشته‌اند و با هم مشاجره می‌کنند، اما دقایقی بعد صدای دلخراشی به گوشمان رسید و بعد از آن هم فرزاد با صدای بلند درخواست کمک کرد. بلافاصله همراه تعدادی از همسایه‌ها به طبقه سوم رفتیم که دیدیم در نیمه‌باز است. وقتی وارد خانه شدیم مرد همسایه روی زمین خونین افتاده بود و به سختی نفس می‌کشید و مرد مهمان هم که خونین بود، نفس نمی‌کشید.

به این ترتیب همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای شناسایی هویت و ادامه تحقیقات درباره این حادثه، صبح دیروز مرد زخمی به عنوان قاتل پس از بهبودی نسبی برای بازجویی از بیمارستان به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. قاتل در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به قتل مرد ناشناس اعتراف کرد و مدعی شد که قصد قتل را نداشته و برای دفاع از خودش مرد ناشناس را به قتل رسانده است.

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی مرادی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

همچنین بازپرس جنایی دستور داد از شاهدان عینی و افرادی که مقتول را می‌شناسند برای مشخص شدن هویت وی تحقیق شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین