کد خبر: ۶۷۴۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

دشان: «گریژمان» در بارسلونا خوشحال نیست

سرمربی تیم ملی فرانسه مدعی شده است که «آنتوان گریژمان» از حضور در باشگاه کنونی خود یعنی بارسلونا خوشحال نیست.
دشان: «گریژمان» در بارسلونا خوشحال نیست
آفتاب‌‌نیوز :

گریژمان ۲۹ ساله در نخستین فصل حضور خود در نیوکمپ چندان موفق نبود و در جریان ۳۵ بازی برای بارسا تنها ۹ گل به ثمر رساند.

مهاجم فرانسوی در سه دیدار نخست بارسلونا در فصل جاری نیز موفق به گلزنی نشده و «دیدیه دشان» می‌گوید که دلیل تقلای وی در این تیم این است که گریژمان در پست غیرتخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دشان در جریان یک نشست مطبوعاتی اظهار داشت: با او در تماس هستم و بعدا او را خواهم دید. اطمینان دارم که او از شرایطش رضایت ندارد. در مورد استفاده از بازیکنانم در باشگاه‌های دیگر دخالتی نمی‌کنم؛ چه بارسا و چه تیمی دیگر. آنتوان در حال حاضر در بارسلونا در سمت راست بازی می‌کند.

وی ادامه داد: درست است که «رونالد کومان» به گریژمان گفته که وی (کومان) از اینکه او در پستی نزدیک به مرکز به بازی گرفته می‌شده، بی‌اطلاع بوده اما گریزمان هم باید با پست جدید وفق پیدا کند. به نظر من، گریژمان همچنان در مرکز زمین بازدهی بیشتری دارد؛ جایی که تماس بیشتری با توپ دارد و در این پست می‌تواند بیش از پیش به خط هافبک کمک کند.

دشان تاکید کرد: او در پست وینگر قادر نیست توپ را گرفته و به حریفان ضربه بزند به همین دلیل گریژمان باید بیشتر با توپ در ارتباط بوده و در تحرکات خود در این پست هوشمندانه عمل می‌کند. هرچند در هر باشگاهی باید با توجه به سیستم و بازیکنان بهترین کار را انجام داد اما برای بازیکنی مثل گریژمان بهتر است که در پست تخصصی‌اش بازی کند.

سرمربی تازه‌وارد بارسا در فصل جدید به منظور تغذیه «لیونل مسی» و «آنسو فاتی»، گریژمان را در پست وینگر مورد استفاده قرار داده است.

گریژمان در هفته جاری می‌تواند تیم ملی فرانسه را در دیدار دوستانه برابر اوکراین و دیدار مقابل پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا به میدان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین