کد خبر: ۶۷۴۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

انتخابات آمریکا؛ بایدن و دموکرات‌ها چه می‌گویند؟

کمتر از یک ماه تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان همچنان در مورد این انتخابات موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهای مختلفی داشته‌اند که روز گذشته انتقاد دموکرات ها از عملکرد ترامپ بار دیگر در رسانه ها برجسته‌تر بود.
انتخابات آمریکا؛ بایدن و دموکرات‌ها چه می‌گویند؟
آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، مناظره دوم بین او و ترامپ در صورت تداوم بیماری رئیس جمهوری آمریکا، نباید برگزار شود. معاون اول باراک اوباما روز گذشته از آمادگی خود برای برگزاری مناظره دوم با رقیب جمهوریخواه خود خبر داده بود. بایدن که جواب آزمایش کرونا وی منفی اعلام شده است به خبرنگاران گفته بود: حاضر به حضور در دور دوم مناظره هستم اما باید کارشناسان بهداشت ایمن بودن برگزاری این مراسم را تایید کنند.

"نانسی پلوسی" رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز از دستور «دونالد ترامپ» برای متوقف کردن مذاکرات درباره بسته حمایتی دوره کرونا انتقاد کرد و گفت که کاخ سفید کاملاً دچار بی‌نظمی شده است. وی تاکید کرد که ترامپ امروز چهره واقعی خود را نشان داد و خود را بالاتر از کشور قرار داد.

جو بایدن همچنین در موضع‌گیری دیگری در روز گذشته ضمن انتقاد از ترامپ به دلیل توقف مذاکرات با مجلس نمایندگان آمریکا در مورد بسته اقتصادی مرتبط با مدیریت وضعیت کرونا گفت که رئیس‌جمهوری آمریکا مردم این کشور را در بحبوحه همه گیری کرونا به حال خود رها کرده است.

بایدن خاطر نشان کرد که لازم است ترامپ اقدامات بیشتری در مورد میلیون ها نفری که شغل شان را در دوران همه گیری کرونا از دست داده اند، انجام دهد.

جو بایدن در حالی اخیرا خطاب به مردم آمریکا بارها تاکید و تقاضا کرد که اگر می خواهند آمریکایی بهتر از آمریکا دولت ترامپ داشته باشند، حتما حضور و مشارکت فعال در انتخابات داشته باشند که روز گذشته طی نظزسنجی جدیدی مشخص شد که حامیان دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان مشتاق به رای دادن هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین