کد خبر: ۶۷۴۹۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

انتقاد یک فرمانده سپاه از شنای مختلط

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: آداب اسلامی در فضای مجازی به خوبی رعایت نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی رزمجو در نشست هم‌اندیشی با مسئول و اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود باعث رشد و موفقیت جامعه و افراد آن می‌شود.

وی با انتقاد از عدم احساس مسئولیت برخی از مسئولین در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای الهی و همگانی است که نیاز است همه مسئولین و قشرهای مردم در انجام آن مشارکت داشته باشند.

انتقاد یک فرمانده سپاه از شنای مختلط

این مقام مسئول اضافه کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مختلفی در جامعه در زمینه اجرا و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که اگر همه این‌ها با هم قرارگاهی را در این زمینه در سطح استان تشکیل دهند دارای وحدت رویه و قدرت اجرایی بالاتری می‌شوند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: پیشنهاد تشکیل قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر در استان به معنای دولتی کردن اجرای این فریضه دینی و ایجاد تشکیلات دولتی نیست بلکه با راه‌اندازی این قرارگاه سازوکاری مشخص می‌شود تا هر نهاد و یا شخصی با پرهیز از موازی‌کاری به انجام بیش‌تر و بهتر وظایف خود اقدام کند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به وضعیت نامناسب فضای مجازی یادآور شد: متأسفانه آداب اسلامی در فضای مجازی به خوبی رعایت نمی‌شود و این مسئله باعث شده تا سبک زندگی در جامعه ما تغییر کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام تصریح کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر در چنین شرایطی کاری پیچیده است که ضرورت دارد روش‌هایی مناسب برای انجام این کار در نظر گرفته شود که پیشنهاد ما این است که مجمع رهروان امر به معروف استان روش‌های غیرمحسوسی را که دارای اثربخشی بالا در این زمینه باشند تهیه و در دستور کار خود قرار دهد.

سردار رزمجو در پایان با انتقاد از انجام شنای مختلط در بوشهر خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل لازم است مکان‌هایی برای شنای خواهران و برادران به صورت جداگانه مشخص شود که در این زمینه جلسات مختلفی با نهادهای مسئول تشکیل شده امّا متأسفانه با وجود قول‌های خوبی که در این زمینه دادند تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
17
به گذران زندگی مردم فکرکنید... به اون مسایل فکرکرده ونتیجه نگرفته اید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین