کد خبر: ۶۷۵۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

سرقت‌های سریالی مردان خشن از مسافران

سه مرد شرور که با خودروهای سرقتی و به بهانه مسافرکشی اقدام به آزار و اذیت زنان و سرقت اموال آن‌ها می‌کردند از سوی پلیس استان البرز دستگیر شدند.
سرقت‌های سریالی مردان خشن از مسافران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: از چند ماه قبل شکایت‌های متعددی به پلیس می‌رسید مبنی بر اینکه سه مرد جوان با سوار کردن زنان و مردان مسافر در کرج و ماهدشت اقدام به سرقت اموال آن‌ها می‌کنند؛ بنابراین تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی استان البرز تشکیل شد و با ردزنی و کنترل مستنداتی که درباره اقدامات مجرمانه این سه متهم وجود داشت، کارآگاهان توانستند سه سارق زورگیر را شناسایی و آن‌ها را در ملارد محدوده غرب استان تهران بازداشت کنند.

این متهمان که بین ۳۰ تا ۳۲ سال سن دارند تا کنون به سرقت چندین خودرو از جمله تاکسی، پراید و پژو اعتراف کردند و مدعی شدند با استفاده از خودروهای سرقتی مسافران را سوار کرده و بین راه پس از آزار و اذیت زنان و ضرب و شتم مردان از آن‌ها سرقت می‌کردند. این سه متهم دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری بودند وتحقیقات برای شناسایی مالباختگان و شاکیان پرونده نیز ادامه دارد. پلیس آگاهی البرز از مردم خواست با مشاهده تصویر متهمان چنانچه توسط آن‌ها مورد آزار و اذیت و زورگیری قرار گرفته‌اند با مراجعه به اداره پلیس آگاهی البرز شکایت خود را مطرح کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین