کد خبر: ۶۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۴ - ۱۶:۳۶

حجاریان: تقی محمدی در اوین خود را حلق آویز کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سعید حجاریان می گوید، فردي كه در عكس ماجراي تسخير لانه جاسوسي سال 1979 نشان داده شده، محمود احمدي‌نژاد نبوده و يكي از افرادي است كه بعدا در زندان اوین خود را حلق آویز کرد.
سعيد حجاريان در گفت‌وگو با خبرگزاري «آسوشيتدپرس» در تهران كه اين خبرگزاري از وي به عنوان يك مامور ارشد اطلاعاتي پيشين ياد كرده، همچنين گزارش يك روزنامه اتريشي و ادعاهاي مخالفان حكومت ايران مبني بر نقش داشتن احمدي‌نژاد در قتل يكي از رهبران كرد ايراني در سال 1989 و دو همكار وي در وين را تكذيب كرد.

حجاریان که معاون توزیر اطلاعات در زمان ری شهری بود،در این محاصبه گفت: «من با سياست‌ها و طرز فكر احمدي‌نژاد مخالفم اما وي در ماجراي گروگانگيري و ترور يكي از رهبران مخالف كرد در وين دست نداشته است».

حجاريان گفت: فردي كه تصوير وي در عكس‌ سياه و سفيد از دستگيري جاسوسان آمريكايي سفارت اين كشور آمده، اسمش  تقي محمدي است.«اين مرد، تقي محمدي، فردي است كه بعدا به مخالف جمهوري اسلامي تبديل شد و در زندان خود را حلق‌آويز نمود و خودكشي كرد».
محمدي به اتهام دست داشتن در بمب‌گذاري سال 1989 كه به شهادت رئيس جمهوري و نخست وزير وقت ايران منجر شد، دستگير گرديد.

حجاريان در اولين نگاه به عکس، تمام افراد عکس را شناسايي کرد. نفر سمت چپ را ذاکر ناميد و افزود: در سال 62 يا 63 در جبهه شهيد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۸۴/۰۴/۱۵
1
1
با سلام

گرچه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که معدن و منبع فتنه و سازماندهی و هرایت و برنامه ریزی آمریکا برای ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی بوده است، کاری عاقلانه و شجاعانه محسوب می شود، که در آنزمان با توجه به نفوذ و ارعابی که از آمریکا در اذهان سیاستمداران دنیا بود، و همچنین در دنیا اسلام دین متحجر معرفی شده بود و هنوز حتی در ایران نمی دانستند جمهوری ایعنی چه و این کار موجب شد که بت بزرگ آمریکا هم شکسته شود، اما خدا را شکر که آقای حجاریان زنده مانده است نا پرده از رسواوی دروغپردازان آمریکائی و منافقین بردارد، گرچه شهادت یکی از افرادی که در عکس است و خودکشی انقلابی که بعد متهم به بمب گذاری می شود موجب تاثر است، اما خدا را شکر که روایتگر تاریخ توانسته مسئله را روشن نماید، گرچه آقای حجاریان ضرورت رآی مردم را به آقای احمدی نژاد هنوز درک نکرده است و شاید از وضع آن دسته از مردم که در زیر چرخ تساهل توسعه بدون در نظر گرفتن توسعه برای مردم صدای دندههایشان شنیده می شود و باید برای این مسئله مهم مردم فکر اساسی شود، که از دولا آقای احمدی نژاد این انتظار می رود، که توسعه را برای مردم بخواهد. با آرزوی حق بینی و موفقیت سلامتی برای شما
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین