کد خبر: ۶۷۵۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

ترامپ در فلوریدا بایدن را به خاطر گاف‌های جدیدش مسخره کرد

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری را مسخره کرد و به هزاران نفر در گردهمایی کارزارش در "سنفورد" ایالت فلوریدا گفت: دموکرات‌ها آمریکا را به یک "کابوس سوسیالیستی" بدل خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ روز دوشنبه به هوادارانش در فلوریدا گفت که در صحت کامل به سر می‌برد و احساس انرژی می‌کند، در حالی که بایدن این‌طور نیست.

به گزارش اسپوتنیک، وی در نخستین گردهمایی کارزار خود بعد از اعلام تشخیص کووید ۱۹، اظهار کرد: جو بایدن خوابالو، از طرفی آدم خوبی نیست، باید صادق باشم... او امروز روز بسیار بدی داشت، ... او نام "میت رامنی" را فراموش کرد، به خاطر نمی‌آورد که در کدام ایالت است و گفت امروز یک دموکرات مفتخر است که برای سنای آمریکا نامزد می‌شود، این دومین بار است!

ترامپ در توییتر نیز نوشت: جو بایدن خوابالو روز بسیار بدی داشت. او نام میت رامنی را به خاطر نیاورد، بار دیگر گفت که نامزد سنای آمریکا می‌شود و فراموش کرد که در کدام ایالت است. اگر من هر کدام از این کارها را انجام می‌دادم، بی‌کفایتی بود. حالا که او انجام داده، فقط همان جو خوابالو است!

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: هیچ قوتی و قدرتی برای او باقی نمانده، هیچ چیز ندارد. وی افزود که "در صورت برد بایدن، چپ رادیکال کشور را اداره خواهند کرد" و آمریکا را به یک "کابوس سوسیالیستی" بدل می‌کنند.

ترامپ گفت که بایدن "متعلق به جهان‌گراهای رادیکال" است که مشاغل آمریکایی را دور رانده، کارخانه‌ها را تعطیل کرده‌اند و باعث شده‌اند ایالات متحده در "جنگ‌های بی‌پایان" شرکت داشته باشد.

روز دوشنبه، بایدن ظاهراً نتوانست نام میت رامنی، فرماندار سابق ماساچوست را که سال ۲۰۱۲ در مقابل باراک اوباما، رئیس جمهور سابق نامزد شده بود، به خاطر آورد. بایدن به او با عنوان " یک مورمون، فرماندار" ارجاع داد.

بایدن بعدتر نیز در رویداد انتخاباتی در "تولدو"، موفق نشد سمتی را که در این انتخابات برایش نامزد شده، درست تعریف کند. مشخص نبود که این اشتباه لفظی بود یا او داشت خیال‌بافی می‌کرد، اما او در ماه فوریه نیز در یک رویداد دموکراتیک واقع در کارولینای جنوبی، اشتباه یکسانی مرتکب شد و گفت که نامزد دموکراتیک برای سنای آمریکا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین