کد خبر: ۶۷۵۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

عکس| سقوط پهپاد در پارس‌آبادمغان

یک فروند پهپاد ناشناس در اراضی مرزی پارس‌آبادمغان سقوط کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: یک فروند پهپاد در اراضی زراعی روستای اوزن تپه علیا از توابع شهرستان مرزی پارس‌آبادمغان سقوط کرد.

بهروز ندایی با اشاره به سقوط یک فروند پهپاد در اراضی زراعی روستای اوزون تپه شهرستان پارس آباد مغان اظهار کرد: این پهپاد صبح امروز در حوالی 500 متری روستای اوزون تپه و در یک زمین زراعی سقوط کرده است.

عکس| سقوط پهپاد در پارس‌آبادمغان

وی افزود: بلافاصله نیروهای نظامی و انتظامی در محل سقوط این پهپاد حاضر شده و بررسی‌های لازم را شروع کردند که پس از بررسی کامل، مشخص خواهد شد که این پهپاد متلق به کدام کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان داشت: بر اساس اظهارات منابع محلی این پهپاد متعلق به مناقشات جمهوری آذربایجان و ارمنستان بوده که تعلق آن به این کشورها پس از بررسی‌های لازم به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به مناقشات کشورهای آذربایجان و ارمنستان، استفاده از پهپاد رایج بوده ولی تذکرات جدی چه از طرف وزارت امور خارجه و چه از طرف مرزبانی جمهوری اسلامی به طرف‌های درگیر داده شده است.

گفتنی است؛ در حالی که هفدهمین روز از تبادل آتش میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ می‌گذرد اما همچنان درگیری رو به افزایش بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
2
0
شاید اشتباهی زدنش
پارساباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
2
1
اسم این شهر به پارساباد مغان تغییر کرده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین