کد خبر: ۶۷۵۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق

پرسنل شهرداری سریش آباد کردستان دست از کار کشیدند

پرسنل شهرداری سریش آباد قروه کردستان در اعتراض به عملی نشدن وعده پرداخت حقوق های عقب مانده برای ششمین بار تا تسویه کامل دست از کار کشیدند.
آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای پرداخت نشدن حقوق پرسنل شهرداری سریش آباد گویا تمامی ندارد و وعده های متولیان امر هم در این زمینه اثری نداشته چرا که صبح امروز برای ششمین بار این افراد دست از کار کشیدند.

هفتم مرداد ماه سال جاری بود که اعتصاب چند روزه در شهرداری سریش آباد صورت گرفت و در نهایت با وعده های مختلف و تنها پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده آن هم بنا به گفته های پرسنل نه به صورت کامل، این اعتصاب پایان یافت.

پرسنل شهرداری سریش آباد کردستان دست از کار کشیدند

حال بعد از گذشت دو ماه و نیم هیچ کدام از وعده های داده شده تحقق نیافته و وضعیت اقتصادی پرسنل روز به روز در حال وخیم تر شدن است.

این در حالی است که مدیرکل امور شهری استانداری کردستان از پیگیری برای پرداخت حقوق پرسنل شهرداری خبر داده بود.

«جمشید اسدی» در گفتگو با کردپرس اظهار داشت که «در حال حاضر مکاتبه ای با مجموعه دهیاری ها و شهرداری ها انجام شده و با تامین اعتبار لازم حقوق پرسنل پرداخت می‌شود.»

کردپرس افزود، سؤال اینجاست که این مکاتبه و پیگیری چرا بدون نتیجه مانده و چرا سازمان امور شهرداریهای کشور نسبت به این وضعیت بی تفاوت بوده و اقدامی ندارد؟!

همچنین گرچه شورای شهر در اعتصاب مردادماه پرسنل شهرداری اظهار داشتند که حقوق معوقه به محض تأمین اعتبار پرداخت می شود اما به نظر می رسد این تأمین اعتبار تنها وعده ای واهی برای رضایت تحصن کنندگان بوده، چرا که هیچ پرداختی به غیر همان یک ماه را نداشته اند.

 این بار پرسنل شهرداری سریش آباد بنابه گفته های خودشان عزمشان جدی است و دیگر به وعده ها دلخوش نمی شوند و تا تسویه حساب کامل به اعتصاب خود پایان نمی دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
1
دمشون گرم واقعا هم باید سریش بشن تا حقشون را از این نامسلمونها بگیرن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین