کد خبر: ۶۷۵۷۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

واکنش به یک ادعای جنجالی درباره خانواده روحانی

روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد، دختر حسن روحانی هیچگاه عضو هیأت علمی این دانشگاه نبوده و مطلقاً به عنوان حق‌التدریس نیز در این دانشگاه حضور نداشته و رشته تحصیلی وی نسبت و قرابتی با رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

روز شنبه علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس در گفت‌وگویی با فارس مدعی شد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساختمان دانشکده‌ای که‌ «دختر حسن روحانی» قرار بود در آن عضو هیأت علمی شود، از اعتبارات کرونا تخصیص یافته است.

او گفته بود این اعتبارات «ظرف ۴۸ ساعت» و «بدون رعایت سلسله مراتب اداری» به دانشگاه شهید بهشتی تخصیص پیدا کرده است.

واکنش به یک ادعای جنجالی درباره خانواده روحانی

بر اساس سخنان این نماینده مجلس قرار بوده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومانی یاد شده «برای خرید یک ملک هزینه شود.»

نظری همچنین مدعی شده بود که فرزند رئیس جمهوری قرار است به عضویت هیأت علمی دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه شهید بهشتی در بیاید.

حالا در جوابیه‌ای که دانشگاه شهید بهشتی به فارس داده، معلوم شده که این ادعاها از اساس کذب است. در این جوابیه آمده است: دختر حسن روحانی هیچگاه عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی نبوده و مطلقاً به عنوان حق‌التدریس نیز در این دانشگاه حضور نداشته و بنا بر اطلاعات موجود، رشته تحصیلی ایشان نسبت و قرابتی با رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی ندارد. این دانشگاه همچنین تأکید کرده که «دولت جمهوری اسلامی ایران هیچگاه چنین مبلغی را به دانشگاه شهید بهشتی اختصاص نداده است.»

در جوابیه یاد شده همچنین آمده است: «دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۹۱ تاکنون هیچگونه ملکی را خریداری نکرده و قصد خرید نیز نداشته است.» دانشگاه شهید بهشتی در ادامه جوابیه خود نوشته است: «نماینده مجلس شورای اسلامی یا هر فرد دیگری حق دارد عملکرد مسئولان را مورد نقد و ارزیابی قرار دهد، اما اشاعه کذب خلاف قوانین است، لذا این دانشگاه شکایت از آقای علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی برای طرح مطالب خلاف واقع را برای خود محفوظ می‌دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
1
8
نماینده مجلس وقتی دروغ می گوید این مجلس می خواهد برای مردم کار کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
2
یه جور صحبت کرد فکر کردیم دانشگاه ناشناخته ایه. اگه این اعتبار رو به دانشگاه شهید بهشتی ندن به کی بدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
2
تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین