کد خبر: ۶۷۵۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

کودک 6 ساله جان خود و خواهرش را نجات داد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: دختر 6 ساله با تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی در لحظات اولیه نشت گاز در منزل جان خود و خواهرش را که تنها در منزل بودند، نجات داد.
کودک 6 ساله جان خود و خواهرش را نجات داد
آفتاب‌‌نیوز :

روح‌الله فدائی عصر امروز اظهار کرد: دختر ۶ ساله با تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در لحظات اولیه نشت گاز در منزل جان خود و خواهرش را نجات داد، این کودک پس از به صدا درآمدن زودپز روی اجاق‌گاز روشن به علت ترس از این اتفاق، اقدام به ریختن آب روی آن کرده و گاز به علت خاموش شدن اجاق‌گاز در فضای منزل منتشر می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان، بیان کرد: با آموزشی که این کودک قبلاً تحت نظر آتش‌نشانی دیده بود، سریع با ۱۲۵ تماس گرفته و حادثه را توضیح می‌دهد؛ ولی قادر به اعلام آدرس دقیق نبود که اپراتور ستاد فرماندهی با تدابیر لازم پس از دادن خونسردی به کودک، در اولین فرصت با استفاده از سیستم اعلام آدرس، تیم‌های عملیاتی ایستگاه ۴ سازمان را به محل اعزام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های اعزامی با مهارت لازم وارد منزل شده، کودکان را از آنجا خارج کرده و از حوادث احتمالی جلوگیری کردند و کودکان را به والدین تحویل دادند.

وی از والدین خواست نحوه صحیح تماس با شماره حوادث آتش‌نشانی و اعلام آدرس دقیق محل زندگی خود را به‌ صورت کامل به فرزندانشان آموزش داده تا در صورت حوادث احتمالی و اعلام نیاز بتوانند با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی بدون هیچ‌گونه نگرانی تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین