کد خبر: ۶۷۵۹۰۵
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
با اشاره به پایان تحریم های تسلیحاتی ایران

خبر جدید روحانی: از هفته آینده می‌توانیم اسلحه خرید و فروش کنیم

رئیس جمهور گفت: برجام تحریم تسلیحاتی را برداشت و از یکشنبه هفته آینده می‌توانیم مبادلات تسلیحاتی خود را در جهان آغاز کنیم.
خبر جدید روحانی: از هفته آینده می‌توانیم اسلحه خرید و فروش کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

رییس جمهوری با بیان اینکه پیامبر (ص) حکومت را بر مبنای قانون و پیمان اداره می‌کرد، گفت: ایشان پیامبری بود که وقتی با مردم مکه صلح کرد، قرآن آن فتح مبین نامید و بزرگترین پیروزی‌های پیامبر (ص) در سایه آن صلح به دست آورد، بیش از آنچه در میدان جهاد کسب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: در هفته پایانی ماه صفر هستیم و ایام رحلت پیامبر عظیم شان اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) هستیم. از همه مردم متدین، فهیم و عاشق خاندان رسالت تشکر کنم که در دوران عزداری اربعین، همه استانداردها را رعایت کرده و علیرغم زیارت امام حسین (ع)، راهپیمایی و مجالس عزا داشتند، سفر و راهپیمایی انجام نشد و عزاداری هم در پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

وی با بیان اینکه از مردم خواهش می‌کنیم در ایام پایانی ماه صفر همچنان همه دستورات بهداشتی را مراعات کنند، اظهار داشت: مردم از پیشوایان دینی خود همواره درس‌های مهمی برای زندگی فردی و جمعی خود آموخته‌اند اما نسبت به زندگی پیامبر (ص) بیش از آنچه صورت گرفته، باید درس‌آموزی کنیم. ایشان بالاترین شخصیت تاریخ انسانی است. نه قبل و نه بعد از او، چنین کسی نخواهد آمد. ایشان اشرف مخلوقات بود و پیامش اخلاق و زندگی‌اش الگو بود، او الگو و نمونه برای همه ماست.

رییس‌جمهور ادامه داد: پیامبر (ص) هم جنگ و هم صلح داشت. این مرد نمونه، هم عملیات تهاجمی و هم عملیات تدافعی داشت. این پیامبر، روزهایی پیروز شد و هم در روزهایی دچار شکست شد.

روحانی با بیان اینکه پیامبر (ص) حکومت را بر مبنای قانون و پیمان اداره کرد، تصریح کرد: ایشان پیامبری بود که وقتی با مردم مکه صلح کرد، قرآن آن فتح مبین نامید و بزرگترین پیروزی‌های پیامبر (ص) در سایه آن صلح به دست آورد، بیش از آنچه در میدان جهاد کسب کرد.

وی با بیان اینکه آنجا که توان جنگ بود، پیامبر (ص) فرمان جهاد می‌داد و آنجا که توان و تعداد دشمن بیشتر بود، پیامبر (ص) فرمان دفاع می‌داد، خاطرنشان کرد: تمام کفار در مدینه احساس امنیت می‌کردند. امنیت مردم در هر دین و مرام و سلیقه، در کنار حکومت پیامبر حراست و حفاظت می‌شد.

در دوران پیامبر جوانان مقام پیدا کردند

رییس دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه پیامبر (ص) همه سنن نادرست را از بین برد، ابراز داشت: ایشان تبخترها و غرورهای نابجا را از بین برد. آنچه نسبت به زنان و جوانان روا می‌شد و به خود اجازه می‌دادند دختران را زنده به گور کنند، پیامبر (ص) عظمتی به زنان داد، همسان مردان.

روحانی افزود: جامعه‌ای که زنان را ننگ می‌دانست، تولد دختر را رحمت دانست و احترام دختران و پسران مساوی شد و حقوق آنها عادلانه شد. در دوران پیامبر (ص) جوانان مقام پیدا کردند و جوانی را به فرماندهی منصوب کرد و به همه گفتند که از او پیروی کنید.

رییس جمهوری ادامه داد: پیامبر(ص) در جامعه اعتدال را آورد و قران امت ما را امت وسط نامید، مردم و مردم مسلمان زمان پیامبر عنوانی که قرآن برای آنان می پسندد اعتدال است که نه افراط و نه تفریط کنید، ایشان سنت نوین انسانی را در جامعه مستقر کرد.

پیامبر علم و تزکیه را اساس فضیلت قرار داد

وی افزود: در آن زمان علم به عنوان ننگ بود بزرگ قبیله برای کاری که می‌کرد یعنی برای نوشتن و خواندن پیشخدمت مخصوص داشت و نوشتن خودشان را ننگ می‌دانستند در این جامعه پیامبر، علم و تزکیه را اساس فضیلت قرار داد، بهداشت و نظافت را به عنوان الگوی مهم برای مردم تبیین کرد الگویی که جامعه اروپا بعد از قرن ها به حمام نرفتن افتخار می کردند.

رییس جمهوری ادامه داد: پیامبری که نظافت و پاکیزگی و شستن حداقل پنج نوبت دست برای نماز های پنج گانه و غسل را در شرایطی برای مردم واجب می داند و نظافت را برای مردم تبیین کرد. آزادی و مشورت با مردم را در سرلوحه کار خود قرار می داد او هیچ کار مهمی را بدون مشورت با مردم انجام نداد اما در عین حال این پیامبر با عظمت که هم پیامبر و حاکم است حق ندارد ذره ای از قانون تخطی کند.

وی گفت: خداوند به پیامبر فرمودند اگر از خط مستقیم کوچکترین تخطی کنید و مسیر حق را ترک کنی دو برابر در دنیا و دو برابر در آخرت عذاب می‌شوی، هیچ کس توفیق نیافت که در سلام از پیامبر سبقت جوید. او بود که در کوچه و خیابان به مردم سلام می‌کرد و از همه سبقت می‌جست، اصل تواضع و فروتنی در برابر مردم را داشت، ما باید تاریخ زندگی پیامبر را از نو بخوانیم و همه ابعاد زندگی را مدنظر قرار دهیم.

روحانی یادآورشد: بعضی‌ها فقط یک بعد زندگی پیامبر را در نظر می‌گیرند مگر می‌شود در یک مکتب بخشی را قبول و بخشی را قبول نکند.

رییس جمهوری گفت: چه آنجا که می‌گوید صلح و برادری و چه آنجا که می‌گوید قاطعیت، رحمت و نرمش در برابر دیگران همه این مجموعه اسلام است. مجموعه اسلام را از زندگی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام باید بیاموزیم به‌ویژه در این ایام که معطر این ایام به نام مبارک آن حضرت و روزهای پایانی زندگی مبارک پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بود.

روحانی خاطرنشان کرد: از ائمه هدی و از امام حسن (ع) هم باید یاد بگیریم. امام حسن(ع) امام صلح و پیوند بود، ایشان امامی بود که با ایجاد وحدت برای حفظ اساس اسلام، گام برداشت.

باید به موقع بجنگیم و به موقع صلح کنیم

وی گفت: وقتی برخی از اصحاب امام حسن (ع) آمدند و با زبان معترضانه که چرا صلح کردی، چرا در برابر طرف شما پیمان را امضا کردید، حضرت فرمودند، جامعه اسلامی که فقط شما ۱۰ نفر نیستید، شما ۲۰ نفری که اینجا نزد من آمدید که فقط دنیا اسلام نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی که مردم این را می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم. این راه امام مجتبی است. امام مجتبی به ما می‌آموزد که مرد جنگ باشیم به روز جنگ، و مرد صلح باشیم به روز صلح. اگر در روز صلح، جنگیدیم و در روز جنگ، صلح کردیم، هر دو خطا و اشتباه است. به‌موقع باید بایستیم و بجنگیم و به‌موقع باید صلح کنیم.

روحانی با بیان اینکه در این ایام، تلاش زیادی کردیم اقتصاد ما مسیر دیجیتالی را طی کند، اظهار داشت: در این دوران کرونایی، باید تماس‌های حضوری را به تماس‌های دیجیتالی تبدیل کنیم. سامانه‌ای را افتتاح کردیم که مدارک تحصیلی دانش‌آموختگان را داشته باشد و دیگر لازم نیست افراد مدارک را کپی کرده و با خود اینسو و آنسو ببرد. این سامانه در اختیار همگان است و هر کس با کدی که نیاز است، می‌تواند همه مدارک تحصیلی او را ببیند.

سامانه جامع تجارت در ۹۹/۹/۹ برای مبارزه با فساد رونمایی می‌شود

وی گفت: سامانه دیگری که در نهم آذر افتتاح می‌شود، سامانه جامع تجارت خواهد بود. ماه‌ها و سال‌ها است که این سامانه را دنبال می‌کنم. از روزی که ثبت سفارش می‌شود تا مغازه‌ای که آن جنس به فروش می‌رسد، ما آن را ببینیم. دیگر بحث گمرک، انبار و احتکار در کار نیست و همه بخش‌ها باید زیر نظر این سامانه باشد و همه اقدامات بانک مرکزی زیر نظر این سامانه قرار بگیرد.

به گفته رییس دولت دوازدهم، دیروز اقدامات آن مرور شد. امروز برای کسانی که تلاش کردند، تقدیرنامه ارسال می‌شود و کسانی که عقب هستند، از آنها سوال می‌شود. دولت الکترونیک وظیفه ماست. وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت در داخل این سامانه فعالیت می‌کند، برق، کاغذ و آب دیگر کاغذی نیست و همه پرداخت‌ها الکترونیکی می‌شود.

روحانی با بیان اینکه روز دوشنبه افتتاح مهمی داشتیم که متفاوت با سایر افتتاح‌ها بود که اقدامات یکسال و نیم گذشته پیرامون سیل فروردین ۹۸ بود، خاطرنشان کرد: سیل ۹۸ بی‌نظیر بود که ۲۵ استان را درگیر سیل کرد و چهار، پنج استان بزرگ را با مشکلات عظیمی روبه‌رو کرد. تمام خانه‌ها، جاده‌ها، مراکز تجاری و... ساخته شده است. ۱۵۷ هزار خانه تخریب شده بود که ۶۶ هزار خانه از ابتدا ساخته شده و ۹۹ هزار خانه و ساختمان دیگر ترمیم شده است. ۱۵ هزار کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی ترمیم و ساخته شده است.

وی اضافه کرد: مردم به خانه بهتر، مستحکم‌تر و جای‌ امن‌تر برگشتند. در زلزله کرمان خانه‌هایی که توسط بنیاد مسکن ساخته شده بود، در زلزله بعدی تخریب نشدند. مردم زحمت فراوان دیده و زجر زیاد کشیدند. البته همه ارکان از جمله نیروهای مسلح زحمت زیادی کشیدند.

رییس دولت تدبیر و امید با اشاره به اتفاقات سالهای اخیر کشور گفت: جنگ تحمیلی اقتصادی، سیل ۹۸ در استان‌های مختلف که آزمایش دیگری بود و کرونایی که با آن درگیر هستیم، سه آزمایش بزرگ برای مردم و مدیران است، مردم ما از همه آزمون ها سربلند بیرون آمدند.

۱۰ سال تحریم ظالمانه یکشنبه‌آینده رفع می‌شود

روحانی یادآور شد: ما هفته آینده به مردم این خبر خوش و تبریک را می دهیم ده سال تحریم ظالمانه تسلیحاتی یکشنبه هفته آینده رفع می شود چهار سال سر این موضوع با آمریکا جنگیدیم چهار سال آمریکا این در و آن در می زد این که روز ۲۷ مهرماه اتفاق نیافتد این روز اتفاق می‌افتد که به خاطر ایستادگی مردم است. این به خاطر تلاش دیپلمات‌های ماست که آمریکا موفق نشد. آن‌هایی که می‌گویند برجام برای ما چه کرده این یکی از کارهای برجام است. تحریم تسلیحاتی را برداشت و از یکشنبه میتوانیم از هر کس می‌خواهیم اسلحه بخریم و به هر کس می‌خواهیم اسلحه بفروشیم.

روحانی ادامه داد: این یکی از اقدامات مهمی بود دولت تدبیر و امید انجام داد البته بعضی وقت‌ها صبر لازم دارد که ما به همه نکاتی که مورد توجه است برسیم. البته این وسط شری در دنیا پیدا شد به نام حاکمان کاخ سفید که این شر را نه بر سر مردم ما بر سر همه آورد ببینید. چه بلایی سر افغانستان آورد افغانستانی که کاخ سفید نشینان هر روز می گفتند امنیت آن را تضمین خواهیم کرد الان ببینید در افغانستان چه خبر است غرب و شرق افغانستان دست کیست. شرایط بسیار خطرناکی که در افغانستان با آن مواجه هستیم.

رییس جمهوری افزود: این‌هایی که ادعا می‌کردند که ما آمدیم در منطقه داعش را از بین ببریم دیدیم چه کار کردند مردم فداکار عراق و سوریه و رزمندگان ما بود که جنگیدند و داعش را برکنار کردند.

وی یادآورشد: آمریکا بگوید در چهار سال گذشته در سیاست خارجی چه موفقیتی به دست آورده است در همه موارد شکست خورده است در برابر ملت فلسطین شکست خورده در برابر ملت عراق و سوریه شکست خورده است یک موفقیت ندارد جز با زور و شرایطی که می‌بینیم با لحن بی‌ادبانه که یک فردی که مدیر یک جمع کوچک هم است از آن لحن و کلمات نسبت به ملت بزرگ و شریف ایران استفاده نکرده است معلوم است ملت بزرگ ایران این‌ها را عصبانی کرده و به زانو در آورده است.

لحظه‌ای از درد مردم غافل نیستیم

رییس جمهوری با بیان اینکه مردم در فشار اقتصادی قرار دارند تاکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم دولت برای تامین ارز مورد نیاز کشور و کالاهای مورد نیاز همه توان خود را به کار برده و می برد لحظه ای از درد و مشکلات و مصایب مردم غافل نیست.

روحانی گفت: دولت برای مقابله با کرونا از کادر درمانی تا نیروهای مسلح، از بخش‌های اقتصادی تا شرکت‌های داشن بنیان با همکاری همه مردم هر چه در توان داشته و توانسته انجام داده و می‌دهد و به خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کند.

رییس دولت دوازدهم گفت:از همه وزیران ومسئولان در دولت و از همه آنهایی که بار مسئولیت بر دوش دارند می‌خواهم که با قدرت و همه توانمندی، با استمداد از روح پیامبر(ص) و امام مجتبی (ع) و امام رضا(ع) بار مسئولیت را به مقصد برسانیم و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

روحانی با بیان اینکه «دولت فقط شعار نمی‌دهد» به برخی از ‌آمارهای اقتصادی اشاره کرد و افزود: امسال گندمی که از کشاورزان خریدیم ٧ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است پس شرایط کشاورزی ما امروز حتی در زمینه تولید گندم نسبت به پارسال یک قدم جلو هستیم.

رییس جمهوری ادامه داد: در زمینه تولید و فروش در بسیاری از موارد مخصوصا در بخش صنعت رشد داشته‌ایم در یک ماه گذشته نسبت به ماه مشابه سال گذشته در تولید ١١ درصد و در فروش ١۴ درصد رشد داشته‌ایم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: ما فقط حرف نمی‌زنیم بلکه در مقام عمل نیز همه مدیران، کارمندان و کارگران کشور در حال تلاش هستند، افزود: در ۶ ماهه اول سال در بخش صنعت ۶.۴ رشد و در بخش فروش رشد ۸ درصدی داشته‌ایم؛ در بخش‌های مختلف فولاد از ۳ تا ۹درصد در ۶ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ تولید اضافه داشته‌ایم.

شرایط اقتصادی در ۶ ماهه دوم بهتر می‌شود/رشد ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی

روحانی با بیان اینکه روند صعودی افزایش صادرات غیرنفتی شروع شده است، گفت: صادرات غیرنفتی در یک ماه اخیر (شهریور) نسبت به مرداد ماه، ۲۵ درصد رشد داشته است؛ چند هفته پیش هم اعلام شد که انشاءالله شرایط اقتصادی کشور در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ بهتر خواهد شد و تلاش ها مستمر به نتیجه خواهد رسید

رییس دولت دوازدهم سخنان برخی افراد را که می‌گویند «مردم خسته شده‌اند و می‌خواهند کشور را رها کنند و بروند» ناروا دانست و افزود گفت: تقاضای سرمایه‌گذاری در کشور در ۶ ماهه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۷درصد رشد داشته است پروانه بهره برداری نسبت سال قبل ۸ درصد افزایش یافته است

رییس جمهوری گفت: درست است که مردم احساس فشار می‌کنند، اما آمار و ارقام نشان می‌دهد دولت با همه توان در سال جهش تولید در حال تلاش است و آن را ادامه می‌دهد؛ البته ما در تولید و صادرات غیرنفتی و مبارز با کرونا زمانی موفق می‌شویم که همه دست به دست هم دهیم و یکدیگر را یاری کنیم.

محدودیت کرونایی برای حفاظت از سلامت مردم است

روحانی تصویب و اجرای مقررات سخت‌گیرانه و محدودکننده در کرونا را بخاطر حفاظت از سلامت مردم عنوان کرد و گفت: تشدید این مقررات برای سلامت مردم، خانواده‌ها و بچه‌های آنها اجرا می‌شود تا در سلامت بمانند؛ نمی‌خواهیم کسی اذیت شود اما محدودیت‌های کرونایی را برای حفاظت از سلامت مردم لازم می و ضروری می‌دانیم.

رییس جمهوری تاکید کرد: با کمک همدیگر و در کنار هم، ابرقدرت و دشمن خود و صهیونیزم را شکست خواهیم داد و در تولید و فعالیت اقتصادی توفیق نصیب مان خواهد شد و در مبارزه با کرونا هم با کمک همه کادر درمان موفق خواهیم شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶۱
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
2
115
واااااااای چه خبر خوبی دارم بال در میارررررررم از یکشنبه میخان برن از روسیه و چین سلاح بخرن تمام مشکلاتمون حل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
خوش به حال روسیه و چین مشتری دست به نقد اومده بنجولاشونو آماده کنن.
بیدل
|
United States of America
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
46
به برکت سرمایه دریغ شده و در فقر و فلاکت نگهداشتن ملت معصوم وتنها فکر و کاری که کردید صدور اسلحه و خرید اسلحه بوده و حتی در شرایط تحریم هم روسیه و چین اسلحه ای را ازتون دریغ نکردند ، حالا با این مجوز چه تاجی میخواهید بر سر ملت بگذارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
كاش تحريم تفكر و عقلانيت براي ما به پايان ميرسيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
2
83
همه مشکلاتمون حل شد دیگه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
40
نظام که از فروش سلاح آمریکا درمنطقه مخالفه چی شد خودتون بفروشید حلاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
29
رئیس جمهورو ببین همه دنبال نانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
34
میشه یک نفرتوضیح بده الان کارایی دولت چقدره ؟
آیامااصلانیازی بهشون داریم آیااین تعدادوزیرلازمه مثلاوزیرصنعت بودونبودش فرقی داشته؟
محمد
|
United States of America
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
19
آدم چی بگه به اخه.......
جعفرقلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
41
چقدر منتظر بودم دستتون درد نکنه یک کلاشنیکف هم برای من بخرید مرسی
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
38
اسلحه خریدن برا مردم نون و آب میشه؟؟!!
میثاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
26
وقتی کشور ما پول فروش نفت و صادرات کالای خودش را نمی تواند بگیرد ، چه خبر خوشی فروش اسلحه برای کشور خواهد بود
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
30
به به ‌چه‌خبر‌خوبی . جناب دکتر روحانی لطفآ میشود توضیح دهید که این مبادلات چه نفعی برای مردم ایران دارد .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
35
به فکرجنگ وخریدوفروش اسلحه نباشیددردی را دوا نخواهدکردوجیب روسیه وچین راپر خواهدکردبه فکرمعیشت مردم باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
23
فرض کنید موشک ها چینی باشند چی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
29
اسلحه و بمب و موشک بدرد ملت عادی نمی خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
23
خرید و فروش سلاح خبر خوبی نیست همین موضوع نیز تحریمهای جدیدی را برای ما به ارمغان می اورد بازاریان این را خوب می دانند حتما دلار و طلا افزایش پید میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
27
با شکم گرسنه چیکار کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
28
با اسلحه میخوای شکم گرسنگان را سیر کنی؟ که این دور از جان روش دیکتاتور های قدیمست،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
28
آقای روحانی، ما به حقوقدان رای دادیم،بنابراین الان از خریدوفروش اسلحه هیچ احساس خوشایندی نداریم . شما هم اگر درنهان سرهنگ بودی ، بماند برای بعد. اما واقعا نمی دانم این خبرچه خوشحالی داره ؟
ناشناس
|
Spain
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
23
آقای رییس‌جمهور چه کشوری جرأت داره به ایران سلاح بفروشد بعد با چی پولی می خواهید پرداخت کنید کمی به شعور مردم احترام بگذارید
zamyad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
24
با کدوم بانک با کدوم سوئیفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
28
الان نفت مونو نمیتونیم خرید و فروش کنیم میخواهیم اسلحه خرید و فروش کنیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
26
وای چه قدر نیاز داشتیم به اسلحه. اخ جون.

سیلوهای گندم اذربایجان غربی خالیه مشکلی نیست مهم اینه که میریم اسلحه میخریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
21
اسلحه به چه درد مردم میخوره مردم در خرید مایحتاج خود مانده اند
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
27
که چی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
2
31
وای به حال شماجنگ افروزان که به جای تهیه غذا ودارو ومواداولیه کارخانجاتتون فقط به فکر خرید اسلحه و مهمات هستین تا با آن هواپیمای خودی را نابود وسرنگون کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
39
چی به مردم می رسه
پاسخ ها
atefeh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
هیچی جز
فقر
بدبختی
گرانی
جنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
29
آخ جون پلو خورش کلاشینکف میخوریم... با کباب تانک .. دسر هم نارنجک
واقعا تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
21
باز آقای روحانی حرف زد بورس قرمز شد!خدارحم کنه
آخه شما نفت می فروشی نمی‌توانی پولش را بگیری حالا می خواهی اسلحه خرید و فروش کنی آقای روحانی !!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
20
خریدو فروش یا فقط خرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
18
8 سال ما رو معطل برجامش کرد که حالا بگه میتونیم سلاح بخریم.خب برو بخر ببینیم کی بهت میفروشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
15
8 سال ما رو معطل برجامش کرد که حالا بگه میتونیم سلاح بخریم.خب برو بخر ببینیم کی بهت میفروشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
20
اقای روحانی پیش فروش اسلحه از کی شروع می شه و قرعه کشی ان به چه شکلی هست؟ موعد تحویل را هم بفرمائید ممنون می شیم ؟ بعد با ارز دولتی ،نیمایی،صرافی ملی،صرافی ازاد ،بازار ازاد ،...با کدوم قیمت ارز محاسبه می کنید؟ به هر حال تو این اوضاع بیکاری بد هم نیست حداقل هم ملت تو خیابون باهم یه تفنگ بازی می کنند و هم یه پولی تو جیب مبارک شما می ره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
22
سهمیه برای مردم هم تعیین کنید ما هم بفروشیم
مثلا هر خانواده ای هرماه ده تا آرپی جی یا ۲۰ تا
کلاشینکف (اینم که روسی است) حالا ایرانی باشه
ممنون کل مشکلات دیگه حل شد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
17
قرار نبود به ملت نون از فروش آلات جنگ بدهید !
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
16
خرید واکسن انفولانزا چی میشه دارو که تحریم نیست تسلیحات به چه درد مردم میخوره
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
17
هیچ کشوری ازما خرید اسلحه نخواهد کرد مگر مجانی اسلحه بدهیم که اینکار همیشه ماست حتی نسیه از ما نمیگیرند مجانی مجانی لطف میکنند قبول میکنند
ما فقط خریداریم متاسفانه ته بساط بودجه را هم بدهید از چین وروس و
کره شمالی اسلحه بخرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
2
11
من کلاشینکف روسی می خوام. لطفا برام بخرید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
15
فقط در حد حرف از مشکلات مردم غافل نیستن.
فرهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
19
کاملاً از مرحله پرته!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
27
شما اسلحه لازم ندارید. شما دچار کمبود مفرط از ناحیه وجدان، شرافت، عقل سلیم، دلسوزی، و راستگویی هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
16
مبارک روسیه و سلاطین اسلحه های آینده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
16
میخایم اسلحه رو سر قبرمون بذاریم با شکمهای گرسنه و سفره های خالی ؟؟.برو امریکا و مانند شیر از حقوق ملت دفاع کن برو استعفا بده و تا بعنوان قهرمانی ملی در تاریخ ماندگار شوی
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
21
پذیرفته نیست که برحسب میل و نفس روزی از صلح امام حسن ع گفت و روزی دیگر از جنگ امام حسین ع.
atefeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
14
تا با دنیا تعامل نکنید
امکان نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
28
خدایا اساس ظلم و جور بر این ملت مظلوم ایران رو نابود کن. چه داخل چه خارج
جانباز پشیمان
|
Sweden
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
17
به جای اینکه از تامین نان و آبرق و گازو نفت و کار و مسکن و درمان و آموزش صحبت کند،دل اش برای خرید اسلحه های دست چندم تنگ شده است! ای خداوند این رسانه های مارا مثل همین آفتاب نیوز ارشاد بفرما که یک درصد بطرف مردم غش می کنند و 99 درصد بطرف دولت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
12
خوب شد برکت برجام رو دیدیم خرید و فروش اسلحه بجای گشایش اقتصادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
9
خدایا شکرت برای این گشایش، روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
16
پول یه مربی فوتبال رو ندارن بدن میخوان اسلحه بخرن برو بخر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
12
چی شد آمریکا با تحریمهای ظالمانه اش جلوی دلارهای نفتی برا ورود دارو و غذا گرفته اونوقت با کدوم دلار میخواهید اسلحه بخرید نکنه با پولهای بلوکه شده در عراق اسلحه های دست چندوم اونارو میخواهید بگیرید ...؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
17
اسلحه خریدوفروش نکن این ازدست باندهای مافیا هم برمی آیدخریدوفروش تولیدات کشاورزی فنی وعلمی بکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
اگر آقای وحانی دو هفته هیچ صحبتی نکنه کلی از مشکلات کشور حل می شه اصلا نیاد سر کار باور کنید مشکلات را خود مردم حل می کنند همین که صحبت می کنه کلی مشکلات درست می کنه
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
خوب حالا سلاح صادر کنید وبفروشید حتی زیر ساخت هسته ای هم پول گیرمان میاد هم بازار تهمت ا ز سرمون کم می شه
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
خوب حالا سلاح صادر کنید وبفروشید حتی زیر ساخت هسته ای هم پول گیرمان میاد هم بازار تهمت ا ز سرمون کم می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
دارو چطور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
نیاید جای تامین نان و پنیر برای ملت گرسنه، اسلحه خرید
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
اینهم شدخبر،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
دل خوش سیری چند؟
واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین