کد خبر: ۶۷۵۹۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

واعظی: سفر ظریف به چین منجر به گشایش در همه امور شده است

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: سفر ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم جامع بحث کرده بودند؛‌ گزارشی هم در هیات دولت دادند و یک گشایشی در همه امور ایجاد شده است.
واعظی: سفر ظریف به چین منجر به گشایش در همه امور شده است
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر آقای ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم جامع بحث کرده بودند. تحولات منطقه برای ایران و چین مهم است. چین جدی‌تر از گذشته مسائل را دنبال می‌کند. در مجموع سفر موفقی است و گزارشی که امروز در دولت دادند یک گشایشی در همه امور ایجاد شده است.

وی در مورد نامه رئیس مجلس به رییس‌جمهور در مورد بودجه گفت: همیشه دولت و مجلس بر سر بودجه تفاهم میکنند. چیزی که الان دارد می افتد این است که چنین نامه های بین ما و قوای دیگر و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است. البته من این نامه را ندیدم.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه هایی که روزانه دولت و رییس‌جمهور دارند و برای حل آن تلاش می‌کنند همین بحث قیمت است. رییس جمهور در هفته دوبار قیمت ۱۰۰ قلم کالای مصرفی مردم را از وزارت صمت می‌خواهند و در جلسات هیات وزیر صمت گزارش خود را قرائت می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد شرایط کشور اظهار داشت: ما از دو ماه قبل از اعلام تحریم ۱۸ بانک کشور توسط آمریکا اقداماتی انجام داده بودیم. اگر شرایط ما عادی بود هم صادرات مان راحتتر بود و هم وارداتمان ارزانتر بود؛ ما همیشه شرمنده مردم هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
1
اونم چه گشایشی
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
1
وزیر امرخاجه چین طریف را به استان چندم چین فراخواند تا به او ابلاغ کند... باید با عربستان و اسراییل مذاکره کند این... .دروغ می گوید سفر ظریف به چین شکست کامل بود وزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
1
پس خدا میدونه ظریف رفت کدوم بخش از مملکت را به چینیها بخشید و اومد . این کمونیستها برای رضای خدا موش نمیگیرن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین