کد خبر: ۶۷۶۰۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

۶ ماه حبس بخاطر فیلمبرداری از دیوار خانه ولایتی

با شکایت نهاد ریاست جمهوری، میلاد گودرزی، فعال رسانه‌ای به دلیل فیلمبرداری از دیوارهای خانه علی‌اکبر ولایتی در سعدآباد در جریان فیلمی مستند، به جرم «فیلمبرداری از اماکن ممنوعه»، به ۶ ماه حبس محکوم شد!
آفتاب‌‌نیوز :

با شکایت نهاد ریاست جمهوری، میلاد گودرزی، فعال رسانه‌ای به دلیل فیلمبرداری از دیوارهای خانه علی‌اکبر ولایتی در سعدآباد در جریان فیلمی مستند به جرم «فیلمبرداری از اماکن ممنوعه»، به ۶ ماه حبس محکوم شد!

این فعال رسانه‌ای در صفحه توئیتر خود نوشت: ماجرای خونه‌ی کنار کاخ ⁧ #سعدآباد⁩ رو نمیدونم یادتون هست یا نه. منزل مسکونی که نهاد ریاست‌جمهوری و حسین فریدون اصرار به تملک اون داشتن و با مقاومت مالک، کار به پلمپ درب منزل و راه ندادن اهالی به محل زندگی‌شون کشیده شد! ‏تابستون۹۷ دوربین ورداشتیم و رفتیم داخل این منزل و با مالکش مصاحبه کردیم. ماجرا رو روایت کرد.  بعدها و در دعواهای حقوقی مالک و نهاد، طرف اول پیروز شد و خونه‌ش رو حفظ کرد اما حالا بنده به سبب این ماجرا و با شکایت نهاد ریاست‌جمهوری و به حکم شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری۲، بشکل عجیبی به جرم «فیلمبرداری از اماکن ممنوعه» به تحمل ۶ ماه حبس محکوم شدم!

۶ ماه حبس بخاطر فیلمبرداری از دیوار خانه ولایتی

منبع: جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
2
علی برکت الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
3
حالا اگه این فیلم نمیگرفت ما نمی دونستیم همه شون دارن تو کاخ زندگی میکنن؟؟ که بخاطر این فیلم 6 ماه حبس بهش دادن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین