کد خبر: ۶۷۶۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸

رونالدو: من هیچ پروتکلی را نقض نکردم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس اتهامات نسبت داده شده به او در خصوص تخطی از پروتکل‌های بهداشتی در ایتالیا را رد کرد.
رونالدو: من هیچ پروتکلی را نقض نکردم
آفتاب‌‌نیوز :

کریستیانو رونالدو اتهامات نسبت داده شده اخیر به او مبنی بر نقض پروتکل‌های بهداشتی مربوط به مهار ویروس کرونا که یکی از آنها هم از سوی ورزشی ورزش ایتالیا بوده را رد کرد و آنها را کذب دانست.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه گروهی 7 نفره از بازیکنان یوونتوس شامل 6 بازیکن ملی‌پوش این تیم از جمله رونالدو بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی و با وجود ابتلای دو تن از اعضای باشگاه یوونتوس، هتلی که در آن قرنطینه بوده‌اند را ترک کرده‌اند تا به کشورهای خود سفر و در اردوی‌ تیم‌های ملی‌شان حضور پیدا کنند. بعد از آن هم وزیر ورزش ایتالیا بازگشت رونالدو به ایتالیا با وجود ابتلا به کرونا را زیر سؤال برد.

رونالدو که در حال حاضر به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در منزل خود قرنطینه است، در پیامی در اینستاگرام نوشت: من و سایر اعضای خانواده‌ام در دو طبقه مجزا از منزل‌مان زندگی می‌کنیم. پس ما نمی‌توانیم با هم در تماس باشیم.

ستاره 35 ساله یوونتوس در واکنش به اظهارات اخیر وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا که او را به خاطر بازگشت به ایتالیا با وجود ابتلا به کرونا به نقض پروتکل‌های بهداشتی متهم کرده است هم گفت: من در تمام مدت قرنطینه در خانه‌ام بوده‌ام و الان هم در همانجا روزها را سپری می‌کنم. من کاملاً پروتکل‌ها را رعایت می‌کنم و آنها را نقض نکرده‌ام. چیزهایی که دیگران در این باره گفته‌اند دروغ است. من به خاطر تیمم از پرتغال برگشتم و بازگشتم هم با رعایت تمامی مسائل بهداشتی همراه بوده است. به وسیله یک آمبولانس هوایی به ایتالیا برگشتم و تا رسیدن به منزلم هم با هیچ کسی تماس نداشته‌ام حتی در تورین.

رونالدو به سبب ابتلا به کرونا از دو بازی بعدی یوونتوس در سری A و لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکیف محروم است و به احتمال فراوان مصاف تیمش با بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان را هم از دست خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین