کد خبر: ۶۷۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۸۶ - ۲۰:۱۲
نماینده کرمانشاه:

95 درصد مردم ایران رنج ناشی از معیشت دارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده کرمانشاه در مجلس با اشاره به یک تحقیق در دانشگاه تربیت مدرس تهران گفت: بر اساس این تحقیق 95 درصد مردم ایران برای امرار معاش رنج ناشی از معیشت دارند که به واسطه آن استرس زیادی به خانواده‌ها وارد می‌شود.

عباسعلی الهیاری، استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران در همایش گلریزان کودکان سرطانی کرمانشاه، به تحقیق علمی درباره شاخص رنج بشری که در این دانشگاه انجام گرفته اشاره کرد و افزود: پنج درصد بقیه جامعه هم به خاطر مشاهده رنج‌های دیگر افراد جامعه، در فشار هستند.

این عضو كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که امروز در دنیا پر فایده‌ترین سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری بر روی کودکان است، افزود: همه معتقدند هر سرمایه‌گذاری برای کودکان به معنای جلوگیری از مشکلات در آینده است.

وی تصریح کرد: قرن حاضر را قرن استرس نامیده‌اند؛ استرسی که غیر قابل گریز است و باعث بروز بیماری‌های جسمی برای انسان‌ها می‌شود.

نماینده یونیسف در مجلس در ادامه با بیان این که خانواده‌های کودکان سرطانی با مشکلات بسیاری روبرو هستند، اظهار كرد: پژوهش‌ها نشان داده است هنگامی که حمایت‌های اجتماعی از خانواده‌های این افراد بیش‌تر می‌شود آنان راحت‌تر می‌توانند مشکلات را تحمل کنند.

الهیاری ادامه داد: استان پر استعداد کرمانشاه بنا به دلایل مختلف مشکلاتی را دارد که انتظار است با حمایت خیرین این آلام کاهش یابد.

او گفت: امیدواریم خیرین وارد عرصه شوند و کودکان بیمار نیازمند دیگر را نیز تحت حمایت موسسه‌های خیریه حمایت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین