کد خبر: ۶۷۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۴

لغو سالگرد شهدای دانشکده خبر به‌علت قرائت پیام خاتمی؟!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب _ مراسم بزرگداشت سالگرد سه تن از دانشجویان دانشکده خبر که در حادثه سقوط هواپیمای C-130 به شهادت رسیده بودند، به علت مخالفت رئیس این دانشکده لغو شد. 

یکی از دانشجویان عضو انجمن دانشجویی دانشکده خبر،‌ با اعلام این خبر به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «قرار بود این مراسم روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود اما رئیس دانشکده به بهانه قرائت پیامی از جانب سیدمحمد خاتمی در آن، از برگزاری مراسم ممانعت کرد». 

این دانشجو که مایل به افشای نامش نبود، افزود: «درحالیکه روح‌الله احمدزاده کرمانی رئیس جدید دانشکده خبر در ابتدا موافقت خود را با برگزاری این مراسم اعلام کرده بود، پس از اطلاع از اینکه قرار است در این همایش، پیام سیدمحمد خاتمی قرائت شود، نظر خود را تغییر داد و اعلام کرد که برگزاری مراسم برای گرامیداشت شهدا در دانشکده خبر تنها باید توسط بسیج دانشجویی صورت بگیرد». 

وی ادامه داد: «به دنبال این مسئله، رئیس دانشکده دستور توقف اعتبارات مراسم را صادر کرد اما دانشجویان دانشکده ضمن آنکه اقدام به توزیع گسترده پیام خاتمی به مراسم در دانشکده نمودند، قصد دارند تا با حضور در منزل شهدا به قرائت این پیام بپردازند». 

این دانشجوی دانشکده خبر در پایان با انتقاد شدید از عملکرد رئیس دانشکده،‌ تصریح کرد: «چنین رفتاری به منزله آن است که از دید عده‌ای،‌شهدا تنها در انحصار یک جریان خاص سیاسی قرار دارند». 

لازم بذکر است که تصمیمات قبلی مدیریت این دانشکده مانند  جداسازی سلف غذاخوری دانشجویان این دانشکده و آتلیه عکاسی آن با اعتراضات گسترده دانشجویان مواجه شد و پس از مدتی تصمیمات خود را اصلاح نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین