کد خبر: ۶۷۷۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰

یافته‌های نظرسنجی: مستقل‌ها از ترامپ پشیمان شده‌اند

نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد که گرچه فاصله نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه کاهش یافته است اما رای دهندگان مستقل از دونالد ترامپ رویگردان شده‌اند.
یافته‌های نظرسنجی: مستقل‌ها از ترامپ پشیمان شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

نتیجه جدیدترین نظرسنجی مشترک روزنامه اینوسترز بیزنس دیلی (Investor’s Business Daily) و موسسه تکنومتریکا (TecnoMetrica) نشان می‌دهد که فاصله جو بایدن از رقیب جمهوریخواه خود به ۵.۶ درصد کاهش یافته است.

در نظرسنجی دو هفته پیش این موسسات، بایدن با فاصله‌ای ۱۰.۴ درصدی از ترامپ پیش بود. نتایج نظرسنجی جدید که در بازه‌ای ۵ روزه و تا یک روز پس از آخرین دور مناظرات انجام شد، نشان می‌دهد که ۵۰.۶ درصد پاسخ دهندگان حامی بایدن بوده‌اند و هواداران ترامپ ۴۵ درصد آنان را تشکیل می‌دهند.

بر اساس یافته‌های این نظرسنجی، ۶.۵ درصد از رای دهندگانی که در دور نخست به ترامپ رای دادند، اکنون از بایدن حمایت می‌کنند و از میان رای‌دهندگان هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶، ۳ درصد به ترامپ رای خواهند داد.

بر خلاف انتخابات چهار سال پیش، بایدن در میان مستقل‌ها ۴ درصد از ترامپ پیش است در حالیکه نظرسنجی موسسه پیو پس از انتخابات ۲۰۱۶ نشان داد که حامیان ترامپ در میان مستقل‌ها ۴۳ درصد در برابر ۴۲ درصد کلینتون بود.

۳۲ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی اخیر در رای گیری زودهنگام شرکت کرده‌اند که ۴۶ درصد از آنان حامی بایدن بوده‌اند.

افکارسنجی مشترک این دو موسسه یکی از تنها دو پژوهشی بود که توانست به‌درستی پیروزی ترامپ در انتخابات ۴ سال پیش را پیش‌بینی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
ولی کاش ترامپ ببره. بهتره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین