کد خبر: ۶۷۷۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

دومین کارت زرد رهبر انقلاب به مجلس

روح الله جمعه‌ای، مشاور وزیر کشور در یادداشتی که ایسنا منتشر کرده، نوشت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر هتک حرمت و توهین به مسئولان اجرایی از جمله رئیس جمهور را حرام و دارای حرمت شرعی دانستند.
دومین کارت زرد رهبر انقلاب به مجلس
آفتاب‌‌نیوز :

در واقع مقام معظم رهبری برای دومین بار است که در طول عمر پنج ماهه مجلس یازدهم خطاب به برخی مواضع شاخص این دوره از مجلس نهیب و عتاب حرمت شرعی را بیان می کنند.

بیانات رهبری آن چنان واضح و شفاف است که نیازی به تفسیر و تاویل و برداشت های مختلف ندارد و ایشان به عنوان رهبری نظام از علت واقعی خصومت نظام سلطه با ایران و مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریم های ظالمانه و بی سابقه به خوبی اشراف دارند و با توصیف شرایط فعلی کشور به جنگ اقتصادی، فرماندهان و خط مقدم این جنگ نامتقارن و نابرابر را سیستم اجرایی کشور می دانند که تضعیف خط مقدم مقاومت حداکثری در برابر زورگویی و زیاده خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدامی انقلابی و منطبق بر منافع ملی نیست.

دولت و مجموعه اجرایی کشور بدون نقص و اشکال در برخی تصمیمات و موارد اجرایی نیستند اما نقد منصفانه مورد نظر مقام معظم رهبری که نقدی انقلابی و جهادی است به معنای مچ گیری و توهین و اهانت و تضعیف دولت و مسئولان اجرایی و ناامید و مایوس کردن مردم نیست. نقدی را می توان توام با عقلانیت و منطق انقلابی و اسلامی دانست که ضمن آشنایی کامل از علل واقعی و حقیقی کاستی ها و معضلات و مشکلات به ارائه راه حل های قابل اجرا و کاربردی با توجه به محدودیت ها و به منظور برون رفت از مشکلات جامعه بپردازد.

مجلس یازدهم از آن جهت در عمر کوتاه مدت فعلی خود دو کارت زرد از رهبر انقلاب دریافت نمود که طبق قانون اساسی مرجع اصلی و در راس امور برای ارائه طرح و پیشنهاد و راهکار برای حل مشکلات مردم است و ارائه خطابه و اسفناک تر بیان تهدید و توهین در منطق و طراز یک مجلس که مدعی انقلابیگری است نمی باشد.

در هرحال با توجه به فرمایشات متین مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت وحدت و همدلی برای فائق آمدن بر مشکلات و معضلات نفس‌گیر کنونی کشور در عرصه اقتصاد و معیشت ضرورت دارد تمامی ارکان نظام تحت رهبری داهیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری با هدف مطلق مقاومت حداکثری به منظور شکست توطئه و فتنه نظام اهریمنی سلطه همسو و هم جهت شوند و مجادلات و مناقشات جناحی و جریانی را در طول نبرد در جهاد اقتصادی کنار گذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Australia
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
مجلس حداقلی ها ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
هزار بار دیگه کارت زرد و قرمز بدهند، مگه چیزی عوض میشه؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین