کد خبر: ۶۷۷۴۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

توضیحات جدید پلیس درباره فوت مهرداد سپهری

فرمانده انتظامی خراسان ‌رضوی گفت: فردی که چندی پیش هنگام بازداشت در مشهد فوت کرد دارای سوابق متعدد نگهداری حشیش و هروئین در سال ۱۳۹۳، سرقت ادوات کشاورزی و گوشی تلفن همراه در سال ۱۳۹۷ و سرقت احشام و لوازم خانه و باغ در سال ۱۳۹۸ بوده است.
توضیحات جدید پلیس درباره فوت مهرداد سپهری
آفتاب‌‌نیوز :

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی عصر یکشنبه به نقل از سردار محمدکاظم تقوی گزارش داد: به رییس بازرسی پلیس این استان دستور داده شد با پیگیری سریع این موضوع هرچه زودتر زوایای پرونده مشخص شود.

وی پلیس را مقید به اخلاق‌مداری و قانون محوری ذکر و بیان کرد: نیروی انتظامی احقاق حقوق شهروندان را وظیفه و تکلیف خود می داند. مامور کلانتری بازداشت کننده فرد متوفی، از سوی دایره بازرسی پلیس در خراسان رضوی احضار و تحقیق از این مامور انتظامی آغاز شده است. نتایج این تحقیقات متعاقبا اعلام می شود.

اواسط هفته پیش در پی تماس تلفنی با فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مردی جوان با خانواده همسرسابقش و همچنین درگیری با اهالی محل همراه با تخریب وسایل آنها و درخواست پیگیری فوری موضوع، گشت کلانتری "کاظم آباد" مشهد در محل حاضر می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
6
دقیقا مثل فلوید. حالا هی پلیس آمریکا رو بد جلوه دادین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
6
جورج فلوید هم معتاد و خلافکار بود

پس کشتنش توسط پلیس آمریکا چرا این همه در سطح جهان مورد اعتراض قرارگرفت ؟؟؟

آیا از زدن و کشتن فرد دستبند زده دفاع می‌کنید
بهتر نبود می‌گفتید مامور خاطی را بازداشت کردیم
چون گفتن اینکه : «از او تحقیق کردیم» از دید دیگران جانبداری به حساب می‌آید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
6
توضیحات بالا تنها برای قاضی مناسب است که بخواهد به جرم‌های متوفی رسیدگی کند (البته اگر زنده میماند) و بعد بر اساس آن حکم صادر کند، اما اکنون بحث چیز دیگر است و تلاش برای انحراف امری ناپسند است.
بزهکار در جامعه به لطف حال و اوضاع اقتصادی کشور کم نیست، اما افکار عمومی خواستار آگاهی در مورد چرائی این هستند که چرا فرد در هنگام دستگیری به قتل می‌رسد؟
خروس بی محل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
3
هر شخص حتی اسیر در دیدگاه دینی و ملی ما دارای ارزش است و جان و مال او تا زمان احراز جرم مهم است. اینکه کسی کشته شود و تقصیر ریش تراش باشد دیگر خیلی کهنه شده است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین