کد خبر: ۶۷۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۹

افزایش سفرهای استانی اصلاح‌طلبان

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب _ «هدایت آقایی» رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به سفرهای استانی اعضای ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان اظهار داشت: هدف از این سفرها گرم کردن فضای انتخابات و ایجاد شور و نشاط سیاسی در مردم است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: در حال حاضر به دلیل اینکه چند ماه به انتخابات مانده و فعالیت‌های انتخاباتی به طور جدی شروع شده هنوز فضای انتخابات گرم نیست اما با فعالیت کاندیداها و فعالان سیاسی قطعا فضای انتخاباتی گرم خواهد شد و ا نگیزه مردم افزایش می‌يابد.

آقایی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در این دوره به این نتیجه رسیده‌اند که هرچه بیشتر با هم هماهنگ باشند و امروز 90 درصد اصلاح‌طلبان اتفاق نظر دارند که به طور هماهنگ حرکت کنند و لیست واحد داشته باشند.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به استقبال مردم از اصلاح‌طلبان در سفرهای استانی خاطرنشان کرد: مردم احساس می‌کنند که مجموعه اصلاح‌طلبان طی سالیان گذشته عملکردشان بد نبوده، هر چند در دولت نهم و مجلس هفتم توقعاتی شکل گرفت و وعده‌هایی داده شد اما واقعیت‌ها به گونه‌ای است که با شعار تحقق پیدا نمی‌کند بلکه با مدیریت صحیح و نگاه درست به مسایل می‌توان مطالبات مردم را تحقق بخشید.

آقایی اضافه کرد: در حال حاضر مردم به این نتیجه رسیده‌اند که افراد آزموده و امتحان پس داده بهتر از افراد فاقد تجربه و امتحان پس نداده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با توجه به این جمع‌بندی رویکردشان به اصلاح‌طلبان مثبت است و روز به روز رویکرد آنها مثبت‌تر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین