کد خبر: ۶۷۷۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

آیت الله لاریجانی: مسلمانان در مقابله با اسلام ستیزی متحد شوند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هتاکی‌های برخی نشریات فرانسوی و همچنین حمایت‌های بی وجه امانوئل مکرون را محکوم کرد و بر همراهی مسلمانان جهان در مقابله با این اسلام ستیزی‌ها تاکید کرد.
آیت الله لاریجانی: مسلمانان در مقابله با اسلام ستیزی متحد شوند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اهانت نشریات فرانسوی به ساحت مبارک پیامبر اکرم(ص) و حمایت رییس جمهور این کشور از این اقدام اظهارداشت: گرچه ساحت نورانی پیامبر اسلام (ص) که نورش همه آسمان‌ها و زمین را فرا گرفته آن‌قدر پیراسته و نورانی هست که این مطالب سخیف و هتاکانه گردی به آن عظمت روحی نرساند ولیکن ما مسلمانان باید به وظیفه خاص خود در قبال این هتاکی‌ها عمل کنیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت افزود: روشن است که کسی که تجلی اعظم حق متعال است ساحتش بسیار فراتر و والاتر از این مطالب است که بخواهد اینها کمترین تأثیری در آن مقام داشته باشد منتهی ما مسلمان‌ها وظیفه دیگری داریم ما ضمن محکوم کردن این هتاکی‌های بی منطق و غیر معقول و سخیف و غیر اخلاقی نشریات فرنسوی و همچنین حمایت‌های بی معنا و غیرقابل‌توجیه مکرون از این هتاکی‌ها که هیچ منطقی ندارد و هیچ توجیه اخلاقی و عقلانی ندارد از همه مسلمانان می‌خواهیم که در مسیر مقابله با این اسلام ستیزی با هم همراه شوند.

وی خاطر نشان کرد: مساله اسلام ستیزی اختصاصی به امروز و دیروز مغرب زمین ندارد و دهه‌های متمادی و بلکه قرن‌هاست که دنیای غرب به انحاء مختلف علیه اسلام اقدام می‌کند و این رفتارهای خصمانه اختصاصی به زمان خاص ندارد، منتهی بعد از انقلاب اسلامی وقتی ظرفیت عظیم دین اسلام را ملاحظه کردند و ظرفیت‌های عظیم توده‌های مسلمان را مشاهده کردند، کشورهای غربی گویی زنگ خطر خاصی شنیده‌اند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز مردم مسلمان در دنیا قریب به دو میلیارد نفر هستند اگر جمهوری اسلامی که تعداد محدودی از مسلمان‌ها را در خودش جای داده در طول چهل سال انقلاب اسلامی با اقتدار مقابل آمریکا یعنی شیطان بزرگ و همینطور در مقابل کشورهای حامی او در اروپا و اذناب منطقه‌ای‌اش ایستاده، وقتی یک کشوری با منابع محدود توانسته این‌مقدار در مقابل آنها ایستادگی کند اگر دو میلیارد مسلمان با هم همراه شوند چه بلایی بر سر آنها خواهند آورد حداقل این است که تمام ظرفیت‌های ممکن خودشان را از دسترس آنها خارج خواهند کرد.

آیت الله لاریجانی تصریح کرد: مطالب هتک آمیز در یک نشریه در واقع در چارچوب مجموعه‌ای از اقداماتی است که انجام می‌دهند ولی ما مطمئن هستیم که حق متعال نور خودش و نور تجلی اعظم خودش را همین طور بیش از پیش انتشار خواهد داد و نور حق، مخفی نمی‌ماند این از سفاهت و حماقت آنهاست که گمان می‌کنند با این کارهای خلاف اخلاق و هتاکی‌ها می‌توانند حرمت نور بزرگ خداوند را مخدوش کنند و از آن سخیف‌تر حمایت سردمداران و حکام آنهاست.

وی ادامه داد: امثال مکرون باید بفهمند که با این کارهای حماقت‌آمیز و غیر منطقی و رفتارهای غیراخلاقی نمی‌توانند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند با کدام منطق توجیه می‌شود که به پیامبر مورد عنایت و عشق میلیاردها مسلمان این گونه عواطف شان را تحریک کند و به او توهین کنند، پیامبری که حتی مورد توجه و احترام غیر مسلمان‌هاست.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه مسلمان‌ها در محکوم کردن این اعمال سخیف و هتاکانه متحد شوند و در مقام عمل اقداماتی بکنند که هتاکان را سر جای خودشان بنشانند. مکرون و اذنابش که دست به چنین اقدامات زشتی می‌زنند، مسلّم بدانند که عکس العمل جهان اسلام ساده نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
1
چشم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین