کد خبر: ۶۷۷۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶

واکنش کومان به احتمال محرومیتش

سرمربی بارسلونا نسبت به احتمال محرومیتش به خاطر انتقاد از داوری و VAR واکنش نشان داد.
واکنش کومان به احتمال محرومیتش
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مهمان یوونتوس است. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی تعیین کننده‌ای نیست. تقابل دو تیم بزرگ خواهد بود. یوونتوس در خانه بازی می‌کند اما مهم است که یک نتیجه خوب کسب کرد. به یوونتوس احترام می‌گذاریم. بازی سطح بالایی خواهد بود.

کریستیانو رونالدو در صورت منفی بودن تست کرونایش می‌تواند برابر بارسلونا به میدان برود. سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: همیشه دوست داریم بهترین‌ها در زمین حضور داشته باشند. رونالدو بازیکن بزرگی است و امیدواریم بتواند بازی کند. برای او احترام زیادی قائل هستم.

کومان پس از شکست ۳ بر یک مقابل رئال مادرید به شدت از داوری و VAR انتقاد کرد و امروز اعلام شد احتمال محرومیت سرمربی بارسلونا به خاطر اظهاراتش وجود دارد. او درباره این موضوع گفت: از حرف‌هایم پشیمان نیستم. باز شدن پرونده دست من نیست. نمی‌خواهم بیشتر از این در مورد این قضیه صحبت کنم.

سرمربی بارسلونا در مورد نحوه بازی تیمش اظهار کرد: من برای برد بازی می‌کنم اما این یک بخش ماجرا است و دیگری دفاع نکردن است. باید مالکیت توپ را در اختیار داشت و سپس سعی کرد از ضد حمله ضربه زد. تعادل اهمیت دارد.

کومان در رابطه با نقطه قوت یوونتوس گفت: با وجود داشتن چند مصدوم، این تیم در خط دفاع قوی است. می‌داند چگونه نتیجه را حفظ کند. پائولو دیبالا بازیکن بزرگی است و آلوارو موراتا گلزنی می‌کند. همچنان در میانه میدان بازیکنان بزرگی حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین