کد خبر: ۶۷۷۹۲۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

شهروندانی که مغازه به مغازه دنبال روغن می‌گردند

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۵۶ تن روغن مایع در تمام فروشگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است، گفت: مشکل کمبود روغن جامد نیز تا هفته آینده در استان مرتفع می‌شود.
شهروندانی که مغازه به مغازه دنبال روغن می‌گردند
آفتاب‌‌نیوز :

چند روزی است که مشکل کمبود روغن مردم استان را کلافه کرده است. شهروندان می‌گویند مغازه به مغازه دنبال روغن می‌گردند، اما پیدا نمی‌کنند، حتی طبقه‌های مخصوص روغن فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای نیز در یک هفته اخیر پر از خالی است.

الیاس جویبان، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در این باره به ایسنا گفت: در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای خراسان جنوبی، روغن مایع توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین روغن مایع نداریم، افزود: ۱۵۶ تن روغن مایع در تمام فروشگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در ماه محرم و صفر نیز ۲۳۱ تن سهمیه روغن به استان اختصاص یافته که از این مقدار، ۱۵۰ تن توزیع شده و بقیه در حال توزیع است.

جویبان با بیان اینکه ۲۹۳ تن سهمیه دوم نیز به استان اختصاص یافته است که در حال جذب آن هستیم، تصریح کرد: کمبود روغن نباتی مشکلی کشوری است، این مشکل به این دلیل است که مردم بیشتر از روغن جامد استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکل کمبود روغن جامد نیز تا هفته آینده در استان مرتفع می‌شود، افزود: این کمبودها به علت کمبود مواد اولیه و دانه‌های روغنی برای کارخانجات تولیدکننده بوده و مدت زمان زیادی طول می کشد تا سهمیه روغن استان به طور کامل جذب شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: کارگروه ستاد تنظیم بازار سه سهمیه 231 تنی، 293 تنی و 196 تنی در نظرگرفته که 690 تا 70 درصد سهمیه‌های اعلام شده، روغن نباتی هستند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین