کد خبر: ۶۷۸۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

علیرضا خمسه راز مگوی «پایتخت» را فاش کرد

علیرضا خمسه با حضور در برنامه «چهل تیکه» از تجربه حضورش در سریال پایتخت گفت.
علیرضا خمسه راز مگوی «پایتخت» را فاش کرد
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا خمسه گفت: من سینما را با بهرام بیضایی شروع کردم و برای همین همیشه منتظر بودم کارها و آثار بهتری داشته باشم؛ ولی جبر روزگار و بازی‌های زندگی گاه بر وفق مراد نیست. گاه در شرایطی قرار گرفتم که به خاطر حرفه و امرار معاش تن به بازی در فیلم‌هایی بدهم که دوستشان نداشتم.
وی ادامه داد: اگر به گذشته برگردم و ۵۰ فیلم داشته باشم، شاید ۳۰ مورد آن‌ را پاک کنم؛ چون فیلم‌هایی بودند که خیلی به صداقت و ماهیت آنها باور نداشتم.

خمسه درباره تجربه حضورش در سریال پایتخت هم عنوان کرد: پایتخت برای من تجربه جالبی بود؛ آشنا شدن با گروهی که بیشترشان جوان بودند و نام و آوازه‌ای نداشتند اما پر از آرزو، ایده و انرژی بودند برایم بسیار خوشایند بود. تیم پایتخت یک راز مگو دارد که اسمش مشخص است، راز مگو؛ اما من این راز را می‌گویم. اگرچیزی در جلوی دوربین زیبا به نمایش در می آید، حتما پشت صحنه هم آن زیبایی هست. اگر یک تیم هنری در مدت ۱۰ سال و برای ساخت چند فصل از یک سریال کنار هم هستند، فقط قصه، بازی و کارگردانی راز ماندگاری آنها نیست. بلکه یک دنیا زندگی، عاطفه و تار و پود بودن آنها را کنار هم قرار داده است.

خمسه اظهار کرد: به محض اینکه من «علیرضا خمسه» احساس کنم اگر نباشم، این سریال زمین می‌خورد خراب کرده ام. من در فصل ششم نبودم، اما جویای احوال دوستانم بودم. پنجعلی عضوی از خانواده‌ بود که حرف نمی‌زد؛ اما مهربانی و عشق داشت.

این بازیگر درباره کودکی خود هم توضیح داد: من چند شکل مختلف در کودکی را تجربه کردم؛ بسیار سر به زیر، بسیار آرام، بسیار شیطون، بسیار درس خوان، بسیار تنبل و ... . می‌توانم بگویم که مثل نام برنامه شما، کودکی من چهل تیکه‌ بود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین